- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Netfone
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
-
Mobilarena
Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik! Ha más, de hasonló nevű szolgáltatásról szeretnél kérdezni, kérjük használd a megfelelő fórumot:
Digi Internet
Digi Mobil
Műholdas (tányéros, DVB-S) digiTV
Digitális Földfelszíni televízió (Mindig TV, DVB-T)
Új hozzászólás Aktív témák
-
LEON_01
tag
válasz dexter72 #54146 üzenetére
Hali!
Ezzel küzdök én is (18. ker.). 4 napos ügyfélszolgálati levelezés után (a maradék hajam is kihullott a hülyeségtől amiket irkáltak, semmi köze nem volt ahhoz amit írtam), bementem személyesen a Shopmark DIGI Pontjába és ott azt mondták, első körben vegyem ki a Smart CAM kártyát és úgy próbáljam újra hangolni a készüléket. Mondanom se kell, hogy semmi nem változott amit sejtettem, pedig legalább 2 órán át próbálkoztam mindennel. Így nem mondhatják, hogy nem próbálkoztam. Ráadásul ezt a frekit alapból be kellene állítania, de most kézzel kell utólag, ha sikerül, mert ügye nincs jel, ha van is max 80%-ig megy fel hullámozva 70%-80% között. Most már kiküldetem a szerelőt, mert biztos hogy megint az elosztó szekrénybe szállt el megint valami.
[ Szerkesztve ]
-
LEON_01
tag
Ilyeneket akkor szoktak csinálni, ha valamit meg akarnak szüntetni. Az a legegyszerűbb nekik, ha te mondod fel a szerződést és nem nekik kell kártérítést fizetni. Szvsz, a most újra kötött szerződéseket is simán elengedik minden szankció nélkül, csak húzzon mindenki a p....ba. Szépen mindenkit átterelnek másik tv-s szolgáltatóhoz és ennyi. Nekik nem kell csak a netes hálózat. Ez a szolgáltatás és hozzáállás, teljesen szembe megy minden éppeszű gazdasági érdekkel. Ki a franc fog több százezres csili-vili tv-t venni ilyen fos minőségre és szolgáltatásra. Én, ha a saját vállalkozásomat így kezelném, már rég éhen haltam volna. Az ember esze megáll, hogy a XXI. században megint ilyenekkel kell foglalkoznia. A ' 70-es években jobb képminőség volt az Orion és a Videoton tv-ken. Egyébként, ezt a fórumot át kéne nevezni 4iG-ra, mert már semmi köze a Digihez.
Új hozzászólás Aktív témák
1. Olvasd el a téma összefoglalót!
2. Ez a fórum a Digi kábeltévével foglalkozik. Nem a műholdassal és nem az internet szolgáltatással.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- ldave: New Game Blitz - 2024
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- PlayStation 5
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Apple notebookok
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...