Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    "Ez addig, míg a tévés reklámpiac jól muzsikált, és egy X-faktor finálét a lakosság fele nézte, a Barátok közt elé meg 2 millió ember ült le, nagyon jó biznisz volt. Aztán jött egy gazdasági válság, bedőlt a reklámpiac, hirtelen nagyon sok csatorna indult, és mindenki ugyanabból az egyre zsugorodó tortából igyekezett kiszakítani egy szeletet. Ma már a 23 százalékos közönségarány sikernek számít, ezt onnan tudjuk, hogy Kolosi Péter vezérigazgató-helyettes/programigazgató mondta a vasárnap befejezett A farm című realityről, ami átlagban ennyit hozott. "

    "Mivel a piac beszűkült, és egyre kevesebb pénzt folyt be, a két nagy kertévé, a TV2 és az RTL Klub a digitális átállás előtt jelezte, hogy ők is szeretnének terjesztési díjhoz jutni, ahhoz, amit az egyes szolgáltatók fizetnek a csatornáknak. A csak reklámbevételre alapuló üzleti modell ugyanis kifújt, "

    Hm, mégis elég sok reklám van náluk. És ha nem is sok de létezik olyan csatorna, ahol nincs vagy kevés van.

    "A fentiek, és ez fontos, csak az SD adásokra vonatkoznak, a HD műsor terjesztésére külön-külön egyeznek majd meg a szolgáltatókkal, ez ugyanis többletszolgáltatás, amire az előszeretettel emlegetett transzparencia-előírás nem vonatkozik."

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák