- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
mikromanus
veterán
válasz proci985 #54747 üzenetére
A multishot nem hatékony magasabb nehézségen, ráadásul az inkább physical. legalábbis amivel fenntartható a rendszer (disc töltés, majd discipline konvertálás hatredre). A punishment nem fele. Olyan 70-75 most, nem? Korábban meg 100 volt (?). A nagy nyílpuskákat én is jobban kedvelem, csak kevés igazán jót láttam eddig. Persze ha játszanék többet DH-val, akkor lehet lenne, de egykezesekben több a cuki legendary apró bónusz. Vagy van valami értelmes alternatíva 70-es szinten 2h crossbow-ra?
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus