Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • granini

    őstag

    válasz Lokids #49465 üzenetére

    Latod ez meg szamomra is kerdes (szinten monk a fo karim..)

    A life on hit elvileg eletben tarthatja, de a problema a kovetkezo:
    - bizonyos skillek (pl sweeping wind) toltenek vissza lifeot mert MA meg mukodik az LS, de ezek a skillek nem proccolnak LoH-ra, tehat hiaba kering majd korulotted a skill, nem fog tolteni
    - ma (meg a patch elott) ugy kb 50-60k life volt a jellemzo amivel (nyilvan mas parameterek meglete eseten) lehetett menni mp10-re.. namost 60k life-ot egy 2500-3000 LoH olyan 2.40-es attack speed mellett TALAN eletben tartana.. csakhogy egyelore en nem latom hogy hogyan, es milyen aldozatok, kompromisszumok aran fogok 3-4-5000 LOH-et osszekaparni a monkomra, mikozben lvl 70-nel meg az uj craftokkal, itemekkel megkockaztatom hogy siman 200k lifeokkal fogunk rohangalni, ha nem tobbel..

    Csak parat craftoltam, 1-2 jo legi-t talaltam, de a cuccokbol es a paragon pontok elosztasabol mar most 85000 lifeja van a monkomnak, a DHmnak meg 130k. Ennyi life poolt ilyen kis szirszar 3-4000 LoH-val az eletben nem toltesz vissza rendesen.

    Ugyhogy en legjobb esetben is azt tippelem hogy a karakter eletben tartasaban az LoH szerepe max 50% lesz, es a masik fele meg a brutalis taffnessz, health globok, life regen, life after kill, life after resource spent tipusu dolgok egyuttesebol lesz. Nem lesz konnyu eltalalni azt a nagyon erzekeny balaszot ahol talpon is maradsz es dps-ed is lesz..

    <CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78

Új hozzászólás Aktív témák