Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz tomazin #28241 üzenetére

    Elképzelésem már van, csak nem tudom hogy értelme is van-e. Pl össze lehetne kombinálni azzal a HUD fícsőrrel, ami jelenleg megengedi a usernek, hogy felvegyen egy útvonalat, és utólag kirajzolja azt a földre. Csak úgy, hogy mondjuk "gyári" útvonalakat javasol. Ugyanis ha sok mért adatból kiderül, hogy vannak egy area-n belül olyan útvonalak, amelyek valamiért hatékonyabbak mint mások (ugyanannyi idő alatt nagyobb területet fed le a run, vagy arrafelé több az elite), akkor meg lehet állapítani az adott area-n belül "tökéletes" útvonalat, ehhez viszont kell az, hogy csak olyan útvonal lehet "tökéletes" ami mindig bejárható, nem csak egyes esetekben. Ehhez tudni kellene, hogy tényleg van-e mérhető különbség a bejárt útvonalak között egy area-n belül. Most épp ezen matekozunk pár sráccal. Ha van, akkor nem kizárt, hogy a HUD realtime tanácsokat fog adni, hogy merre van az aktuális area-n belül a tökéletes útvonal, méghozzá úgy, hogy ha NAGYON sok időm van, akkor ezt össze lehet kombinálni esetlek a 2-3 képernyő távolságból "előre látott" elite pakkok helyzetzével, korrigálva a fix útvonalat. Túl sok az időm, mi ? :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák