Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
faragojof
senior tag
Csak egy észrevétel, tudom, szubjektív, de akkor is.
"Megalkották" ezt a T14-15-16 szintet. De ahogy érzem, nem csak nevet adtak GR65-70-75-nek, hanem bizonyos (nem tudom, hogy hívjam), skillek? varázslatok?, is kaphattak pluszt, legyen valódi szenvedés a játékosnak. A körbe forgó lézerre, meg az energia gömbökre gondolok, amiből villámok pattognak. T15-ön az átlag mobok WWBarbárral olvadnak gyönyörűen, ahogy a nagykönyvben van írva. De ha belefutok a fentebb leírtak valamelyikébe, vagy pláne mindkettőbe egyszerre, akkor instant halál. Vagy megpróbálok tovább menni, vagy vissza veszem a nehézséget. T14-en viszont simán halnak. NRiftben, de bounty-ban is elég idegesítő tud lenni. Főleg, ha a legvégén szaladsz beléjük. Vissza vett nehézségnél a kevesebb jutalmat kapod. Ha RiftBoss akármelyikkel támad, (mondjuk a lézer könnyebben kikerülhető), akkor kész szenvedés kivégezni. Ha Butcher a rift őrző, akkor azt sem tudom mi öl meg, csak halok.
Ja, és még mindig meg van. Ha van rajtam xp-boost, egy csapat csontváz öl meg simán. Újra éledéskor, boost nélkül, meg én őket, simán."Formicate Under Command of the King,,