Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
ph Egyelőre még nincs információ arról, hogy pontosan kinek is szánják és mennyiért ezt a különleges eszközt.
-
Ismét mozgásban a Kingmakers
gp Továbbra is izgatottan várjuk a játékot, amelyben a középkorba utazunk modern fegyverekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mong08
tag
válasz Salex1 #46646 üzenetére
És hová jutottunk vissza? Mechanikai szűrés aktív szénen keresztül.. Ez az amit Zola007 annyira nehezményezett amikor leírtam.
tiborandras: ott a terméknél a leírás. 3000 liter víz tisztítására alkalmas. Elvileg - gondolom ez függ a szennyezettség fokától is.
[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Zola007 #46658 üzenetére
Az anódosan leválasztott vízkő a bojlerben azért nem mérvadó.(vedd lejjebb a bojler hőfokát 63-65 fokra és meglepődsz,mennyivel kevesebb lesz a kiválás.).
Ásványi anyag tartalomra meg igen is szükség van a vízben.
És igen ezen a környéken kemény a víz,tehát több az oldott ásványi hidrogén-karbonát.
De hát akkor használj Calgont.. Tudod.. a vezető mosógépszerelők is ezt ajánlják..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
-
mong08
tag
-
mong08
tag
Az igaz, de akkor nem közlekedtek előtted olyan autók, amik ABS-el vannak ellátva.. mindenkinek "egyforma volt az esélye" a megállásra. Most ha egy ABS-es autós beletapos a fékbe akkor kapaszkodhatnál a LADA-ban hogy megállj mögötte. Ha meg nagy távolságot tartasz akkor lépten-nyomon bevágnak eléd mások... Fejlődnek az autók.. nőnek a lóerők, mindenki rohan.. igenis szükség van a téli gumira.
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46749 üzenetére
Maradj csak nyugodtan ebben a tudatban. Legalább nagyobb követési távolságokat tartasz..
[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46753 üzenetére
Csókoltatom a szakoktató urat..
Igenis maximális marad a fékhatás, mert nem csúsznak meg a kerekek.
De gondolom te még direkt ki mis szereltetted az autódból az ABS-t mert azzal hosszabb a fékút.Révész Tamás közlekedési szakoktató ... anyám..
[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz tib-bee #46754 üzenetére
Az ABS pont nem a profi sofőröknek van kitalálva...
Ha nem tévedek .. nincs a Forma 1-ben sem.. - bár ott úgy emlékszek kevés a havas hideg aszfalt.. mert ugye a téma innen indult.. téli gumi és ABS.. és bocsánat, de havas úton úgy gondolom ellentétben Irmsher kollegával, hogy jobb az ABS.[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46765 üzenetére
Tisztelettel megkérdezném.. milyen autód van ? Van e benne ABS ?
Hány gyereket hordasz naponta iskolába ?
És még egy.. mióta van jogosítványod ?[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Irmscher 353 #46765 üzenetére
Bocsánat te linkelted..
A frissen letakarított, vagy leszórt út is csúszós lehet. Vezetéstechnikai szakemberek óva intenek attól, hogy havas, jeges úton fékezésnél, vagy kanyarodásnál csak és kizárólag az automatikus stabilizáló és blokkoló rendszerekre (ABS, ASR, ESP) hagyatkozzunk - írja az automenedzser.
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz mackosajt #46774 üzenetére
Hát az inkább 70 lehetett és nem 60.. ne herótozzuk már le a 60 éveseket kedves kollega. Az még aktív kereső.. hisz lassan 65 a nyugdíj korhatár...
Ismerek olyat aki még éppen 50, de én már most bevonnám a jogsiját.. de tudok 76 évesről aki napi szinten vezet és nem is rosszul..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz adi mester #46778 üzenetére
Ha csak egyet választhatnál az autódba.. az a légzsák lenne , vagy az ABS ?
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
Még jó hogy korrigáltam a 60 évet.. 3 év és még magadra vennéd..
Biztos vannak extrém helyzetek, amikor télen nagy hóban a megcsúszó kerék maga előtt tolja a havat és tud annyit tolni, hogy ez komolyabb tapadást képezzen, lehet rövidebb ABS nélkül.. de nem ez a jellemző..és ugye téli gumiról beszélünk.. mert nyári gumival télen hiába az ABS biztos baromira megnő a féktávolság...
Én még emlékszek azokra a kétkedőkre, akik a biztonsági öv ellen ágáltak anno amikor kötelezővé tették a használatát, mert egyszer valaki valahol, úgy égett bent egy autóban,hogy nem tudták kinyitni az övet, mert beszorult.. - de hogy hány életet mentett meg azt ezek az emberek nem nézték..
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz PLaci58 #46792 üzenetére
Lehet pont azért ment éppen külföldre, mert ott olcsóbban le tudja cserélni a gumijait..
Úniósok vagyunk kérem.. Ahol olcsóbb ott tankolnak, ahol kevesebbe kerül ott veszik a gumit...
El tudja számolni, mert kap számlát..
Hogy mer elindulni a sofőr ?? -enni neki is kell, néha a szükség nagy úr..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz Chesterfield #46802 üzenetére
Na ez mindenképpen egy igaz megállapítás.. vagy itt vagy ott.. +1
De akkor most ABS vagy no ABS ?[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
válasz hdanesz #46801 üzenetére
Bocsánat, de a téli gumi nem csak a havas latyakos utat hivatott kompenzálni, hanem a hideg időt, hideg aszfaltot is. Nem olyan a gumi tapadása +10 celsius fok fölött mint alatt. Ezért készülnek téli gumiabroncsok. Nagyobb a hideg időbeni tapadásuk, de nyáron a meleg aszfalton jobban kopnak, jobban melegszenek.. Ha megfigyeled mikor látsz a legtöbb defekt szerelést országúton akkor tavasszal amikor már beáll a melegebb idő. Túlmelegszenek a téli gumik, és ha még öreg repedezett a felületük is, akkor hamarabb megadják magukat. Túlmelegszik, ezáltal mégjobban megnő benne a nyomás, és durr..
Az új gumi profilja rugalmas és puha, ezért tud télen is kapaszkodni. a kopott profil eleve nincs olyan mély, nem lehet olyan rugalmas, ráadásul ha már ki is van keményedve akkor főleg.
Nézz meg egy új gumit és nézz meg egy használtat, nyomkodd meg.. óriási a különbség.Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
-
mong08
tag
Annak idején Renault úgy bizonyította az elsőkerék hajtás előnyét, hogy fogott egy talicskát és felhúzta maga után a lépcsőn..
Próbáld feltolni...Félre a tréfát, van jó oldala ennek is annak is.. Személyautóban ez az elterjedtebb pedig ez a költségesebb megvalósítás.. -nem merev féltengelyek, hanem csuklós megoldás.-
Villástargoncánál miért a hátsó kerék a kormányzott ? mert célszerűbb..személyautónál nagyobb a súly elől.. már ha elől van a motor.. mert ha nem akkor általában nem is elsőkerék hajtású.. jobb a tapadás, nehezebben pörög ki, és még számtalan oda-vissza dolog.
Hegyekben mindenki esküszik a farmotoros hátsó hajtású autókra.. régen a Skodák voltak a hegyi menők, az ott lakók nagy többsége Skodával járt és ennek oka van..
Hát ha választani kellene azt hiszem én is hátra tenném a télit.. de szerencsére nem kell választani, mindenhol az van..[ Szerkesztve ]
Ha nem látsz horgot a számban ne fárassz !
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban szabad hirdetni ezen szabályokkal.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest