Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    Topikgazda

    VG247 interjú

    Kivonat:

    -A gunplay esetén hangsúlyozzák, hogy ez nem egy FPS játék RPG elemekkel, hanem egy RPG játék FPS nézetben. A lőfegyvereknél éppen ezért egy csomó változó lehetőséget adtak meg. Nem statikus (állandó) hanem dinamikus érték a visszarúgás (recoil) mértéke, az újratöltés gyorsasága, a fegyverváltás sebessége, stb. Ezen változók függenek a karakter tulajdonságaitól és képességeitől.
    -Fontosnak tartották a rombolható környezetet, azt írják, hogy szinte mindenhol láthatóak lesznek a lövésnyomok, a felületnek megfelelően, és a különféle tárgyak különféle képen fognak reagálni arra, ha meglövik. A borosüvegek széttörnek, az ablakok szétrobbannak, ha egy vízcsövet meglősz, akkor pedig víz fog csorogni belőle.
    -A fegyverek hatását próbálták a lehető legjobban visszaadni. Ha kis kaliberű lövedékkel lősz fejbe valakit, akkor nem fog hátrarepülni, nem fog a feje szétrobbanni, csak simán átmegy rajta a lövedék. Egy gránátrobbanásnál viszont már leszakadhatnak a végtagok és ilyesmi.
    -A fegyverek nem küldetésekért kapott jutalmak lesznek, nem akarnak ilyen mesterkélt megoldásokat. Lehet őket vásárolni, lehet őket összeszedni megölt ellenfelektől, vagy lootolni (erre mi a jó magyar szó? - Cifu) egy banda fegyverraktárjából. A legendás fegyverek már macerásabb esetek, de elhitették, hogy a komolyabb karakterek (Meredith Stouth van megemlítve) ha kellően jó benyomást tesz rájuk a játékos, ajándékozhatnak efféle fegyvereket például.
    -Még mindig dolgoznak a játékon, a közelharc kapcsán említette Pawel Kapala, hogy még nem elégedettek a közelharc hatásaival, látványával, és most ő például pont ezt fejleszti.

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák