- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Mobilarena
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ja, bár ezeket le is írtam itt nagyjából. Nem olvastad gondolom. A kasztokról meg pont azért sem írtam semmit, mert nem teljesen értem, hogy ez hogy lesz.
Van még egy egyébként, de ha jól emlékszem, nagyjából ugyan azt mondják el benne: [link]
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
GypsFulvus2
őstag
Megbocsáss, de elég érdekesen reagáltál arra, hogy klasszikus, régi vágású RPG-nek merészeltem nevezni olyan Infiniti motort használó címeket, mint a Planescape Torment, vagy a Baldur's Gate. Akárhogy is nézem, 1998 szerintem belefér a "régen" kategóriájába. Nem hiszem, hogy tévedek, amikor azt állítom, hogy a mai gamer populáció nagyobb része kezdte pályafutását ezekkel, mint az általad emlíett, valóban komoly kultcímekkel, amelyek a CRPG-k legkorábbi szakaszában, a PC játékipar hajnalán jelentek meg.
Részemről mindenesetre itt befejztem ezt a meddővé vált témát.Annyit tennék még hozzá, hogy szerintem aki pusztán a nézet miatt utasít el csípőből bizonyos címeket, az nagyon sokat veszít élményben. Gondoljatok bele, miféle történetből, élményből, hangulatból marad ki, aki e miatt nem játszik a Mass Effect első részével, vagy éppen a Witcher szériával. Hasonlóképpen nagyon sok élményt veszít az, aki e miatt hagyja ki teszem azt a Morrowindet. Amikor elindultam visszafelé a TES sorozat játékain, nagyon nehéz volt hozzászoknom a Daggerfall irányítási rendszeréhez, de végül bőven megérte az "áldozatot".
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
addikt
A pálya méretéről van infó?
Jól értem, hogy ez egy GTA szerű nyílt térkép lesz?
Jó lenne egy akkora map, mint az 5-ben csak több belső helyszínnel. Legalább W3 szinűen kidolgozva.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
addikt
Köszi,
Gondolom mindenhova biztos nem lehet majd bemenni, de ha egy W3 szintet hoznak, az már döfi lenne.
Deus Ex nagyon jó volt, de ott nagyon szűk volt a hely és emiatt nem volt igazi szabadság.5600X 2x16GB 6800XT | i5-3570 2x4GB 1050TI | MS Surface Book | iPad Pro 12.9 | iPhone X | iMac e2008
-
aAron_
őstag
"Amit még nem tudni, hogy pontosan mennyire lesznek nyíltak az épületek, értsd: bárhova be tudunk menni, vagy csak kiválasztott helyekre."
Már lehet tudni nagyjából, erről már volt szó.
A cél, hogy a lehető legtöbb helyre be lehessen menni, ami kívülről is izgalmas valamilyen szinten. Tehát biztos lesz pár unalmasabb, generikus épület, amikbe nem lehet bemenni, de pl. striptese bárok, éttermek, boltok, sikátorok, klubok, stb. mind bejárhatóak lesznek terv szerint.
What is your ikigai?
-
félisten
A vázolt elképzeléssel (amire mind vágyunk persze, hogy minden bejárható legyen) két komoly probléma van szerintem.
Egyik, hogy semmit sem hagyna a fantáziára, ami egy olyan játékban, aminek az univerzuma masszívan a fantáziád köré épül, megengedhetetlen. Nálam pl a DXHR korlátoltsága sem jelentett igazi problémát, mert a fantáziám maradéktalanul kitölti a rendelkezésére álló teret, ami elég tágas, hisz a hub citykben még az autók sem járnak, s az NPC-k is csak kötött útvonalon, ha egyáltalán mozognak.. mégis, a hangulatot vágni lehetett.
Másik, és fontosabb, hogy mit tenne ez a játékmenettel. Mindenki úgy játszana, hogy menne lakásról lakásra, épületről épületre, és kilootolna mindent, amit tud. Semmi értelme sem lenne a világon, a játék nem loot szimulátor.
Mert egyébként meg lehetne csinálni akár procedurálisan is a beltereket az adott környékre szabott tárgylistákkal, habit setekkel és NPC-típusokkal, a sztorihoz közvetlenül kapcsolódókat pedig manuálisan. -
félisten
-
Vesa
Topikgazda
Néhány észrevétel a meglátásaidra...
2. Az is lehetséges, hogy az NPC-k egy része dinamikus, míg mások scripteltek. Ez pl. tipikusan így működött a Mass Effect-ben. Voltak NPC-k, akik mozogtak, jöttek-mentek egy helyszínen, míg mások mindig ugyanott álltak vagy ültek. Akiknél feladatot lehetett felvenni, vagy akikkel kommunikálni lehetett, azok jórészt nem mozdultak, a pozíciójuk fix volt, míg a "töltelék" NPC-k közül többen, akik csak a játék mozgalmasságát hivatottak renprezentálni, sétálgattak össze-vissza.
3. Ahogy a kérdőjel is utal rá, egyelőre nem egyértelmű, hogy a screenshot PC verzióból származik. Lényges különbség még a glow effect a fényforrás körül, mely a (PC?) verzióban létezik, a másikban nem. A távoli objektumok esetén lehet LOD limit miatti különbség is, ahogy írod is.
Viszont feétűnően sok a brightness a (PC?) verziós képeken, ami indokolatlanul fakó képet eredményez. Ennek oka lehet pl. egy túltolt gamma beállítás, esetleg a screen capture szoftver hibás beállítása. Photoshopban visszavettem egy kicsit, és rögtön nem is látni már -ilyen jellegű- képminőségbeli különbséget a két verzió(??) között!Egyébként sok értelmét nem látom az ilyen összehasonlításoknak, ebben a fázisban. A játék készül, változik. Amit majd hasonlítani lehet, az a kész, megjelent játék és a megjelenés előtti trailerek. De ott is csak akkor látom értelmét a hisztinek, ha olyan szintű nyilvánvaló átverést tapasztalunk, mint pl. a már említett két játéknál. A W3 esetén is túlzásnak éreztem a problémázást, mert bár a képek részletes elemzésével fel lehetett fedezni némi downgrade-et, de ettől még a látvány maximálisan csodás volt, a játékmenetre nézve pedig semmilyen hatással nem bírt, ellentétben pl. a No Men's Sky-al, ahol komplett tartalmak hiányoztak a trailerben látottakhoz képest.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
Vesa
Topikgazda
A top gamer gépek soha nem voltak olcsók, ez nem újdonság. Másrészt, a piac nem a magyar emberek fizetőképességéből indul ki, a komolyabb piacokon pedig ez még egy megfizethető konfig (gondolj csak egy Alienware teljes kiépítésben 2milliós árára, vagy egy iMac árára, ami ráadásul nem is feltétlen HEDT).
Okosan vásárolva a CDP konfigjához hasonlót 30-40%-kal olcsóbban be lehet szerezni, akár innen hardverapróról. Én az újonnan közel 2 milliós dual Xeon munkaállomásomat 350-ért vettem itt HA-n, igaz, használtan, de semmi baja nincsen pedig közel 0-24-ben megy. Ellenben ha 3db Titanon demóztak volna, akkor ahhoz hasonlót nehéz lenne elérhető áron beszerezni valóban.A tudomány a valóság költészete!
-
VikMorroHun
senior tag
Erről eszembe jut a Witcher 2 esete az Ubersamplinggal. Oda írták a magyarázó szövegbe, hogy ez a jövő videokártyáinak szól, mert amikor megjelent a játék, kb. semmi nem tudta volna játszható formában futtatni a játékot ilyen beállítással. Aztán eltelt pár év, lett olyan videokártya, ami elbírta, szereztem a netről ultra++ beállításokat, és helyenként jobban néznek ki a karakterek, mint a Witcher 3-ban alapból.
Hogy ne csak off legyen:
Valószínűleg beszerzem azért egy 50%-os akcióban, majd valamikor megjelenés után, de tény, hogy egy Witcher 3 után nem egy FPS csőjátékot vártam ettől a csapattól (Sasa így jellemezte).Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
[Prolixus]
addikt
Mert senki nem tudja előre totális bizonyossággal, hogy mit mennyire sikerül végül implementálni. Pl. lehet azért kell kivenni valami grafikai fícsört mert nem sikerül úgy optimalizálni ahogy a demo időpontjában gondolták hogy sikerülni fog. Van ilyen. Van van egy új játékmechnikai ötletük, a produkció adott fázisában még tök jónak tűnik, tök lelkesek vele kapcsolatban és nem csak a hype miatt akarják promózni hanem mert tényleg büszkék mondjuk rá...aztán valami miatt mégsem sikerül eléggé kihasználni emiatt fájó szívvel de kiveszik a játékból mert másra fordítják az erőforrásaikat. Van ilyen. Bárki aki dolgozott K+F projekten tudja hogy megy ez.
Másrészről meg érthető a játékosok elvárása/felfogása is. Láttuk, ezzel-azzal reklámozták a játékot, így nézett ki stb. és ezeket mind azért (is) mutogatják, hogy építsék felfelé a hype-ot, szóval teljesen jogos elvárás, hogy a kész produktumba is elvárnánk ha már láttuk egyszer. Szóval szerintem a csalódás is érthető.
A CDPR úgy tűnik úgy igyekszik átvágni ezt a gordiusz-i csomót, hogy nagyközönségnek már tényleg csak olyan színvonalat meg olyan játékmechanikai dolgokat fog majd mutatni, amiről eléggé biztos, hogy belekerülnek a végleges játékba is. Amiben még nem olyan biztosak azt csak a sajtó elé megy...hogy azért hype épülés is legyen. Nagyon csalódott vagyok hogy most sem lesz gameplay...de valljuk be könnyebb ezt a csalódottságot elviselni, mintha tényleg azzal szembesülnénk hogy a demo-kban tiszta áll leejtős cucc volt aminek a fele meg hiányozni fog a végleges változatból.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
-
-
[Prolixus]
addikt
Jajj-jajj, kicsit lekezelve érzem magam holott szerintem világosan fogalmaztam. Bár ha elsőre nem is részleteztem, a szubzsáner kifejezés később talán árulkodó kellett volna legyen. Szóval nincs mit tisztázni, nem Podsmith cyberunk világában játszódó könyveket keresek, hanem cyberpunk szubzsánerű könyveket.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Vesa
Topikgazda
Bizonyos fokig persze érthető, ugyanakkor az autóktól kezdve szinte minden területen megfigyelhető, hogy a korai bemutatók és a szériagyártott modellek nem egyeznek meg 100%-ban, aminek nyilván nem a direkt kib*szás az oka, hanem valamilyen technikai vagy gazdasági kényszer áll mögötte.
Játékoknál is ez van. Pl. bemutatnak valamit évekkel a megjelenés előtt, mert mondjuk a VGA gyártók menetrendje és a piaci elemzők statisztikái alapján akkor még arra terveznek, hogy a megjelenés pillanatában már a vásárlók kritikus százaléka rendelkezni fog a megfelelő hardverrel. Aztán a megjelenés előtt fél évvel meg kiderül, hogy a VGA/konzol gyártók csúsztak az új hardverek bevezetésével, a piac pedig döglött volt és nem mentek úgy az eladások mint várták. Ebből pedig adódik, hogy így már nem lehet kiadni egy olyan verziót, amit a vásárlók 90%-ka nem fog tudni rendesen futtatni a megfelelő hardver hiányában, mert akkor meg azért menne a sirám, hogy sz*r az FPS. És ilyenkor dönteni kell, hogy mi legyen...Ez csak egyetlen kiragadott példa volt, hatvanezer másik oka lehet még annak, hogy miért kényszerülnek butításra a megjelenés előtt. Ezt egy szakmabeli érti és tudja, egy laikus meg nem. Erre jöhettek rá, és inkább nem adnak ki videokat.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
[Prolixus]
addikt
Nem szívom mellre, no problem. És köszi a tippet, majd rálesek. Ez a Crashing heaven amúgy rohadt jó kis regény, feltéve ha valaki bírja az olyan regényeket amiben viszonylag kevés a párbeszéd és sok a környezet-világ leírás (szépirodalmi igényességgel).
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
És a demo náluk 4k-ban futott ugye? Mert akkor elég lehet majd hozzá a sima 1080-am. Reménykedem!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
VikMorroHun
senior tag
Ugye tudod, hogy már benne van a játékban a működő TPS nézet? A demóban is mutatták. Mindössze annyit kellene tenni, hogy bizonyos képességek (zoom, ellenség gyenge pontjainak felderítése, stb.) ne működjön vele, illetve ne korlátozzák csak a vezetésre a használatát.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
-
Ellia
addikt
@VikMorroHun Nem azt írta, hogy ebben a videóban, hanem magában a játékban van benne a TPS lehetősége. Ha jól emlékszem ezt zárt ajtók mögött be is mutatták - gondolom, hogy bemutassák miért nem működik ebben a játékban.
Továbbá nem hiszem, hogy a a fejlesztők ne járták volna körül rendesen a TPS nézetet mielőtt eldőlt, hogy only FPS (ami szerintem jól áll neki).
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
-
-
-
A mar altalam emlitett OFF jatekban is igy van. Megy is a folyamat nyigas h ez nem jo. Meg kozossegi mod is szuletett Bean Interior neven erre ami rnd csinalt beltereket, Sajnos a sok masik moddal fesz osszeveszett uh nem volt hosszu elatu, de remelem itt az ajtok 80+ %-a bejarhato teruletet takar majd.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
kwzatz
őstag
Alapvetően azért hoztam egy másik példát és összehasonlítást, mert a fentebbi hozzászóló azt sugallta, mintha ez rossz arány lenne.
Egyébként egyszerű magyarázat van rá: Egy videót meg lehet többször is nézni, like-olni viszont csak egyszer tudja az ember, így ahogy telik az idő, a like-ok aránya a megtekintésekhez képest egyre inkább romlik. Mint ahogy én is legalább 10-szer belenéztem itt-ott az új gameplay videóba is."Szóval ez a Youtube like dologba bármit is belelátni eléggé erőltetett dolog..."
Biztos, hogy az eltelt idő, megtekintések száma, like-ok száma és az arányok változásából lehet dobni némi mondanivalóval rendelkező statisztikát, de egy egyszerű különböző időpontokban meghatározott arányszám valóban nem sokat mutat. A Cyberpunk 2077 gameplay videónál látott szám viszont az ilyen számítások nélkül is 100%, hogy a legkevésbé sem számít rossznak. (megnéztem kíváncsiságból, a Read Dead Redemption 2-nek is alacsonyabb, és hasonló a megtekintések száma)[ Szerkesztve ]
-
KaitouP
veterán
Nagyon helyes, mert rohadtul túl van tolva ez a téma már. A fejlesztők így álmodták meg a játékukat, ez az ő szellemi termékük, akinek bejön, játszik vele, akinek nem, az keressen mást. Nem a befőtt rakja el a nagymamát...
God, bless us everyone, we're a broken people living under loaded gun
-
Azért azt se feledd, hogy a W3 és a C2077 iskapott elég jelentős vissza nem térítendő állami támogatást. Persze nem ez fogja felborítani a számításodat, de ha jól emlékszem dollár milliókról volt szó csak a GOG.com fejlesztése és beindítása , meg a C2077 fejlesztésére is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
VikMorroHun
senior tag
(#659) kwzatz: Egyetlen Google keresésből kiderült, hogy 2017 márciusában már legalább 300-an dolgoztak rajta, és ezt még bővíteni akarták. 30%-kal többen nézték meg a Cyberpunk 2077 bemutatóját, mint egy konzol exkluzív (tehát a piac harmadát kihagyó), külső nézetes western játékot (amiről mellesleg a kiadó is elismerte, hogy valószínűleg nem fogja hozni a GTA V számait)? Jó.
Fel lett sorolva egy nagy adag FP nézetű szerepjáték (The Elder Scrolls-széria, Deus Ex-széria, System Shock-játékok, Vampire, stb.), amelyek eléggé sikeresnek mondhatóak...
Igen, de az Elder Scrolls játékokban van külső nézet is, tetszőlegesen lehet váltogatni közöttük.
...nekik bejön-az, ami tudomásom szerint eddig még senkinek nem sikerült.
Mármint micsoda? Üzletileg sikeres FP nézetű szerepjátékot csinálni? Nézz már körül!
Nem, hanem eredményesen szembe menni a piaci igényekkel/folyamatokkal. Pár példa: Microsoft+Windows 10. Annak is lenyomták a torkán, aki nem is akarta, és messze nem sikerült elérni a tervezett 1 milliárdos darabszámot (jó, ebben benne van a mobilos üzletáguk bukása is). Xbox One mindenféle korlátozások a kezdetekkor - hatalmas felháborodás, visszatáncolás, messze elmaradtak a PS4 eladásoktól.
Venezuela gyakorlatilag teljes csőd. Törökország nagy léptekkel afelé halad; ezt mi is megéreztük, de a jegybank nálunk sem hajlandó azt tenni, amit a normális országok (követni az amerikai jegybank által elindított folyamatot) - meg is látszik a forint árfolyamán.
Abban egyetértünk, ha két hónap alatt eladnak a Cyberpunk 2077-ből mondjuk 10 millió darabot, akkor nyilván nyereséges lesz.
Nem, nincs a játékban működő TPS nézet, leszámítva az átvezető animációk egyes részeit és az autóvezetéskori opcionális lehetőséget, még idézve is lett a játékfejlesztőktől (Kyle Rowley: "Just cut scenes and vehicles (optional). ")
Most akkor van, vagy nincs? Nálam az külső nézetnek számít, amikor a demóban, autóvezetésnél külső nézetre váltott a kamera.
Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.
-
[Prolixus]
addikt
Igen, bizti lesznek részleges ismétlődések. De ez egyrészt annyira nem baj, másrészt a való életben is vannnak ilyenek.
Amnúgy a szerepjátékban mekkora ez a Night City? Csak mert lehet nem fogunk kimászni innen, de területileg ez nem feltétlenül azt jelenti hogy kicsi lesz a tér (még úgy sem ha nem számolom a vertikalitást). Gondoljunk csak a Judge Dredd féle Mega City-kre. Cyberpunk városok meg általában hatalmasak szal...
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Köszi az infókat. Igazából szerintem egy adott pont után (és ez bőven W3 alatti térképméret) nem számít mekkora területen nyúlik el a játéktér, a lényeg úgyis az alap játékmechanikák, a sztorik, küldetéske meg karakterek minősége.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080