Hirdetés

Aktív témák

  • Agyzuzo

    addikt

    válasz skac21 #183 üzenetére

    Felesleges szutykolni, rengeteget változott és fejlődött ez a szolgáltatás nálunk is, ahhoz képest hogy 4-5 éve hol tartottunk... A fejlődő tendencia folyamatos és elég gyors, gondolom te sem ma kezdted, tehát van összehasonlítási alapod.

    Csak pár dologra szeretnék reagálni (már csak azért is, mert elsősorban nem hozzám szóltál :D):

    ''Másrészt, ha meg új vagy, akkor valószínűleg volt az a 3 termék eddig is, csak Te nem tudtál róla.''

    Ez nem így van, az elmúlt pár hónapban tényleg 3 új termék jött és még fog is. Nagyon felgyorsult a piac, az elmúlt fél év alatt történt annyi változás a palettánkon mint az azt megelőző 2 évben...

    ''Jobbnak találom én, ha szépen összerakom magamnak, közben meg rendesen megszívatom azt, aki engem akar szívatni közülük........''

    Kicsit paranoid a hozzáállásod. Nekem még soha eszembe nem jutott volna direkt ''szivatásból'' ajánlani valamit valaki másnak... Más kérdés, hogy szvsz egyik termékkel sem lehet hibázni, mert mindegyik nagyszerű a maga nemében (persze attól függ, mi a cél).

    ''Másrészt szakmabeliként úgy látom, hogy az ilyen közvetítőcégek élete nem szól másról, mint az eladástechnikáról=marketing.''

    Meg a tisztességes felvilágosításról, amire máshol nem jutna idő...

    ''Hogy aztán az adott termék pénzügyi-szakmailag valóban a legjobb-e az ügyfélnek, az baromira nem számít.''

    Ez egy szörnyen aljas hozzászólás volt részedről... Lehet, hogy akadnak, akik így állnak hozzá, de azok nem sokáig húzzák a cégünknél...

    ''De úgy gondolom, ezért nem is lehet vádaskodni az alsóbb szintűek esetében, mert ők azt tudják, amit kell (soxor fogalmuk sincs arról, mit adnak el, csak - úgy? - tudják, hogy az jó és nyomatják a szöveget.
    Az ügyfélnek meg fogalma sincs arról (lásd a pénzügyi kultúrát), hogy mit vesz meg.''

    Igen, ezért lett kitalálva a folyamatos képzés, és ezért nem tud egy kezdő egyből hozzáférni a teljes palettához, hanem csak egy bizonyos szint teljesítése után (miközben a szükséges tananyagot is elsajátítja). Az ügyfél informálása pedig a mi feladatunk és a szolgáltatás egyik legfontosabb tényezője.

    ''Ugyanakkor nem lehet azzal takarózni, hogy ha csak 1%ponttal magasabb hozamot hozok ki neki a ''párna alatt tartáshoz'' képest, akkor is megéri neki szerződni, mert az már régen baromság, hogy marha sokan párna alatt tartják a megtakarításukat.''

    Pedig sajnos de, egyrészről. Másrészről ez az ''1%-os'' példa is csöpp túlzás, te is nagyon jól tudod, hogy ez azért nem így működik.

    ''Másrészt a jelenlegi termékek kezdenek olyan bonyolulttá válni, hogy ember legyen a talpán, aki megérti (még az értékesítő sem érti).''

    Ez megint nem értem, milyen kifogás... Én személy szerint teljesen képben vagyok minden megoldásban, amit jogom van kötni és mivel átnéztem már sok más társaságét is, ezért azok sem idegenek számomra. Ha az értékesítő sem érti, akkor az már régen rossz, mit keres akkor a cégnél?

    ''Nem találkoztam még egyetlen tanácsadóval sem, aki mondjuk 5-6 oldalas összefoglalóban szépen levezetné, hogy kiszámolta nekem a cuccost: ilyen és ilyen feltételek mellett ez várható.''

    Mivel a legtöbb részvény-alapú befektetés, ezért nem várhatod el, hogy valaki megjósolja neked mi várható pontosan. Hozzávetőleges értékeket lehet számolni, de ahhoz meg felesleges 5-6 oldal... Egy oldalon le lehet vezetni a befektetés alakulását, eddig ezzel még nem volt soha senkinek problémája.

    ''Elfogadom, hiszen tény, hogy a magyarországi lakosság pénzügyi kultúrája rendkívül alacsony színvonalú, de ezt továbbgondolva, az ebből a körből összeválogatott
    tanácsadók pénzügyi kultúrája is baromi alacsony színvonalú.''

    Hálisten jelentős fejlődést lehet megfigyelni mindkét téren, biztos vagyok benne, hogy rövid időn belül elérjük az EU-s standardot. Ezen fáradozik a cégünk is és ez a célja a folyamatos ügyfél-kontaktusnak is (úgymond ''felnyitjuk'' az emberek szemét, megmutatjuk nekik a piacot).

    ''Simán meg lehet fogni egy egyszerű kérdéssel szinte bármelyik pénzügyi tanácsadót, mert az ő szerepük nem a pénzügyi szakértelem, hanem személyes dm-csatornák kiépítése és fenntartása''

    Egy jó tanácsadót te soha nem fogsz tudni megfogni... Egyébként valóban a személyes csatornák kiépítése és fenntartása IS a feladata, a folyamatos szakmai képzésen TÚL (de nem helyett).

    ''Próbálja megcáfolni valaki, hogy nem ezt a tudatlanságot használja ki (véleményem szerint nagyon nagy arányban passzív átveréssel: tények elhallgatásával) egy ilyen cég.
    Bnet saját bevallása szerint is ez a 7. sikertényezője: Hülyék az emberek.
    Lásd a Figyelőben.''

    Azt a cikket sem egy bennfentes írta, ez sajnos látszik is rajta. Borzasztó felszínes és sok téves információ szerepel benne.

    ''ja, persze, 5. helyen szerepel ''az alkuszok folyamatos, igyenes képzése, melyen kötelező részt venni'')-->==== folyamatos agymosás, manipulálás''

    Ez megint elég erős volt... Közel egy éve vagyok már a cégnél, de ilyet még nem tapasztaltam. Egyetlen dolog van, amivel én nem értek egyet - nagyon sok a mézesmadzag (kocsi, utazás, ékszerek, jutalmat, stb), ami sokakat motivál, engem nem annyira, de ki lehet bírni, én elsősorban azért csinálom, mert magát a szakmát szépnek és érdekesnek tartom.

    Listen up, maggots. You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else. ::: http://meatytears.hu :::

Aktív témák