- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Fotók, videók mobillal
- DIGI Mobil
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Digitális detox a Nokiától
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
-
veterán
válasz davidsone #48555 üzenetére
Szép a pohártartó, és a kőoroszlán
Az érvényes magyar okmány pedig a P-s rendszám.
Á persze, nyugdíjas idős ügyvédnő használta német kisvárosban, pályára ki sem tette vele a lábát! Zolyoni doktor ÚÚÚÚr felesége volt az
Persze 5 milláért mit akar az ember? Ez is egy a sok lehúzós hirdetés közül, kíváncsi vagyok, mikor kerül ki róla cikk a totalcarra.
[ Szerkesztve ]
HP notebookok és ALL-IN-ONE PC-k kedvező áron, gyártói garanciával, számlával. ÚJ gépek a HP RENEW programból, hivatalosan forgalmazva.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #48894 üzenetére
Élő adatokat kellene nézni, és abból elindulni, mert nélküle max. tippelgetni lehet a szikra-uzemanyag-levego hármasból. Én a helyedben vagy innen vagy a facebookos csoportból próbálnak szerezni egy diagos embert.
Egyébként egy picit sem kapja el? Tehát még sem poffen?
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #48901 üzenetére
Facebookon csoporttag vagy az E46 adok-veszek csoportban? Ha nem, akkor a helyedben oda bejelentkeznék (amúgy is megéri), és bedomnám a diagos kérdésemet. Jellemzően azonnal elkezdik referálni a diagos embereket. Csak egy példa, aki gyakran elő szokott kerülni, de nekem nincs személyes tapasztalatom.
Szerintem, ha az indítómotor teker, akkor immo probléma már nem lehet, mert azon a lépcsőn túl jutott. Én valami motorvezérlési anomáliára gyanakodnék, de nyilván ki kellene olvasni egyenként a modulokat, szkóppal megnézni az élő adatokat gyújtásra, befecskendezésre, levegőre stb.-re. Ezekből már jó eséllyel rá lehetne bökni, csak legyen reprodukálható.
-
negro
őstag
válasz davidsone #48894 üzenetére
Engem anno a kibaszott pumpa biztije vitt be az erdobe. ranezesre jo volt, diag se jelzett semmit. de volt egy hajszal repedes rajta es ha epp ugy volt akkor nem ment at annyi amper, h mukodjon az AC.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szimi57
őstag
válasz davidsone #48911 üzenetére
Minden ok, leállok, pár nap pihi, inditok, semmi. Mikor megvettem az első dolgom az volt, hogy beszereztem egy univerzális hibakód olvasót, törlőt. Max 10 ezerért lehet kapni. Rádugtam és kidobta a fötengely jeladót.Tréler, csere, azóta minden ok.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
szimi57
őstag
válasz davidsone #48972 üzenetére
Nem véletlenül rakott bele 10w60-at. Valszeg nagy volt az olajfogyasztása. Én is most álltam át rá. Drasztikusan lecsökkent az olajfogyasztásom. Még alól az olaj csöpögés is megszünt, igaz nem volt számottevő. Ajánlanám a LM GT 1-et. Elég könnyű folyású. A nagy höterhelés miatt az 5w30(40) szinte húggyá válik. Plusz még használom a Metabond Ecot is.
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #48986 üzenetére
Úgy értette, hogy az S54 (E46 M3) motorjának a gyári olaja a 10W60, aminek sok köze nincsen az M54B30-hoz, az egy sportmotor, ami többek között 8000-ig forog. Ha csak nem folyamatosan driftautónak használod (konstans tiltáson), akkor nincs sok értelme a W60-nak a te esetedben, mert a jellemző üzemállapot mellett nem olyan lesz a kenési tulajdonsága, ami a legjobb ennek a motornak. Nem véletlenül adták meg a gyárinak W40/W30-as melegoldali viszkozitást, mert a jellemző utcai használat mellett ez az olaj, ami a legjobb kenést biztosítja.
-
kenguru99
aktív tag
válasz davidsone #48990 üzenetére
" 5 perc alatt be áll középre aztán ott is marad bármit is kap"
Azt csak hiszed. A mai autókban kamu vízhőmérő van, hogy ne idegesítse a tulajdonost azzal, hogy lássa ha meleg a motor. Ne kérdezd meg honnan tudom...
Ha szoktál csapatni a kocsival akkor életbevágó a motor egészsége érdekében egy valódi vízhőmérsékletet mutató egység beszerelése. Ha igényes vagy akkor egy olajhőmérséklet/nyomás műszer sem árt."Néha nemindulós 330-ra ezeket a hibakódokat dobta: P0302 henger 2 gyújtás kimaradás, P0304 henger 4 gyújtás kimaradás, P0600 soros kommunikációs kapcsolat."
Biztos gyújtáskimaradás? Nem égéskimaradás? Nagyon nem mindegy. -
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #49011 üzenetére
Szerintem úgy készülj, hogy bárhova viszed, jó eséllyel ott fogod hagyni az autót. Ha nagyon proaktív akarsz lenni, akkor felkészülsz azzal, hogy milyen kötelező szervízek voltak megejtve az autón a közelmúltban. Gondolok itt gyertyacserére, benzinszűrő cserére, és minden olyan alapvető időszakos karbantartásra, amikből el lehet indulni.
Ha tovább akarsz menni, akkor veszel/kérsz egy 2500 forintos bluetoothos OBDII scannert (ezzel az autóval ez még később is jól fog jönni), kitörlöd a hibakódokat, jársz vele, kiolvasod újra, feljegyzed, hogy mi jött vissza. Aztán miután megint nem indul, kiolvasod újra, és megnézed, akkor jött-e hozzá új. A mostani hibakódjaid közelsem biztos, hogy relevánsak. 4 működő hengerrel is menne az az autó, ereje nyilván nem lenne és alapjárat sem lenne a legszebb, de beindulna.
Ha ezekkel az információkkal mész el egy autódiagnosztához, akkor már sokat lendítesz a saját ügyeden.
+1: nyugalmi akkufeszültség, indítózás közben feszültség, akku milyen korú
[ Szerkesztve ]
-
szimi57
őstag
válasz davidsone #49060 üzenetére
Ránéztem én is az inditáskori fesz. esésre. Csak 1.8-as motor, eredeti BMW (Exide) 55 Ah akksival.
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #54944 üzenetére
Nem neked volt a néha nem induló 330Ci-d? Mi történt vele azóta?
Ebay-en ilyeneket azonnal fogsz találni, aztán esetleg autoalkatresz.hu, facebook csoport, de az utóbbi kettőben sanszosan leginkább komplett motor lesz csak. Anyagilag valószínűleg úgy jössz ki a legjobban, ha itthon veszel egy komplett motort sallangokkal (leginkább automata autóból), és kiárulod, amire neked nincs szükséged. M54B30 ilyen 250 magasságában szokott menni.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #54946 üzenetére
És mi történt ezzel?
Legálisan működő bontótól fogsz kapni számlát és beépítési garanciát, szerintem ennél többet nem várhatsz, 15-20 éves motorokról van szó. Ezeket pedig megtalálod itt például:
https://www.autoalkatresz.hu/ -
chess001
aktív tag
válasz davidsone #54946 üzenetére
Most van az egyik facebook csoportban egy bontott motor, 500e darabokban. Még érdemes hozzá egy dugattyúgyűrűt is cserélni, Tibi biztos mondta. Nekem azóta nem volt olajfogyasztás, mióta cserélve lett M52-esre.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz davidsone #54952 üzenetére
1.5 körül látni S54-eket. Egy nyolccsavaros 210-as sperr kellene bele és annyi... Mondjuk a 300+ lóerő mellé azért érdemes tényleg a körítés is mellé rakni, szóval az egész E46 m3-at, szerintem az a legszebb 3-as...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MoP_FX 57
őstag
válasz davidsone #54952 üzenetére
Emlékeim szerint jött már szembe fb marketplace-en 500e körül működőképes S54, de nyilván azt vadászni kell, ~1 millióért meg van azonnalra polcról. És akkor van egy ismeretlen előéletű motorod magában, amin még low budget módban is legalább egy csapágyazást meg kellene ejteni, hogy utána ne kelljen fosni, amikor 8000-ig forgatod. Aztán beszerezni az összes szükséges sallangot (amiben eltér az M54-hez képest), hogy egyáltalán megszólaljon a motor: komplett szívótraktus, S54 specifikus MSS54 motorvezérlő, amit majd programozni is kell, motorhűtő, motorolajhűtő, leömlő, benzinpumpa, kábelkorbács stb., csak a nagyobbakat említve.
És akkor fékhez, futóműhöz még hozzá sem nyúltál. Kormánymű is más az M3-nál. Aztán bennem még felmerülne a hátsó bölcső bekötési pontjainak jelenlegi állapota is.
Szerintem nézzél egy működő M54B30-at és egy az egyben csere a mostanira. A tiédnek az ép részeit pedig áruld ki darabokban lehetőleg külföldre, mert úgy egész értelmes pénzt vissza tudsz majd szedni. Az alap dolgok meg legyenek rendbe rakva a cseremotoron: VANOS, DISA, tömítések stb. Ha sokat lesz tiltatva, akkor az olajpumpa lánckerekének csavarját is érdemes megerősíteni, amíg kint van a motor.
Aztán, ha minden adott, akkor egy remap még adhat valamenyit. E46fanaticsen van egy topik, ahol végigveszik a motortuning lehetőségeket M54B30-ra $/lóerő viszonylatban, azt érdemes megnézegetni, de nyilván nincsen ingyenebéd, ez egy szívómotor.
-
Chris0321
addikt
válasz davidsone #56783 üzenetére
Én ezekbe vagyok tag. Én kinézegettem a nagyobb méretű csoportokat és azokba léptem be.
BMW E46 Fanatics Hungary: ez nem hírdetős inkább tanácsadás ezért léptem én is be.
BMW adok-veszek
BMW e46 adok-veszek
BMW e36-46 adok-veszek és alkatrészek
BMW e46-39 adok-veszek amit a kollega is írt
BMW e46-36-39 adok-veszek-fórum
Csak BMW-k, alkatrész, bontások, felnik
BMW alkatrész keres-kínálEzek általában zárt csoportok, ha ilyenhez akarsz csatlakozni lehet tesznek fel kérdéseket a jelentkezésnél. Ezeket illik rendesen kitölteni. Ha valamelyik csoport nem tetszik, nyugodtan kiléphetsz belőle.
-
Anaren91
senior tag
válasz davidsone #57201 üzenetére
Ennyiért vettem a 2007-es e60 535d met, amiben kb az összes extra benne van az ülés szellőztetésen és a logic 7-en kívül (Hifi audio van benne)
Szervíz is megvolt rendesen, 2017 óta 2.1 misit költött rá az előző tulaj, ebbe nincs benne a motor és váltó programozás.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
H.Ezredes
őstag
válasz davidsone #57872 üzenetére
Eléggé kuplung gyanús a dolog :/ Ha megcsúszik akkor felpörög a motor és megszűnik a hajtás amit éreztél is.
#57875
windlordEz használattól is függ átlagban 100-150E Km között ajánlott de már kevesebb mint 100E Km alatt is előfordulhat nagyobb lerakódás.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- EA Sports WRC '23
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- OLED TV topic
- Fotók, videók mobillal
- Tüzi: Geek-hatarozo
- Kupon kunyeráló
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- További aktív témák...