Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz CharlieDrop #29334 üzenetére

    Én most leszek 180ezer km-nél, egyelőre csak a vezérműláncot cseréltettem, de lehet, hogy lassan kuplungot vagy kettőstömegűt vagy hardytárcsát, vagy istentudja micsodát is kéne. Mikor leállítom a motort, akkor olyan kellemetlenül áll le 3ból 1szer, beremeg tőle az egész kocsi.
    Egyébként pár hónapja kiszámoltam a kocsi fenntartását évi 20ezer km-rel kalkulálva, kötelezővel (casco nélkül), várt és nem várt szervizekkel, 3db megye matricával, gépjárműadóval, és így havi 84ezer Ft-ba kerül a kocsi fenntartása. Ezt az értéket majd gondolom megdobja a 200ezer km utáni nagyobb szervíz.
    Azt hozzátenném, hogy ez így havi 2x60l gázolajat jelent a 8,5l-es tempósabb közlekedéssel, tehát ez így kb. 45ezer Ft üzemanyag ilyen olcsóbb diesel árak mellett. Egy 20d-vel ez 38ezer Ft lenne, tehát évi 84ezer Ft spórolás. A 25d-30d-35d trióban szerintem minimális különbség lenne csak, ott kár ezt számolni.

    Én szeretem a sportfutóművet, főleg mióta sima gumik vannak, ettől függetlenül továbbra sem megyek külső sávban az autópályán, mert katasztrófa az M1-es útminősége ott, viszont a családi egyterűvel sem megyek ott, tehát kb. tök8, hogy mi van a kocsi alatt ilyen szempontból. Ami hétköznapibb, az a fekvőrendőrözés pl. kiscelli utcában, szépen vissza 1es fokozatba átgurulva enyhén keresztbe, de a teremgarázsba leállva az alsó gumivédők hozzáérnek az aszfalthoz. És hát igen, lengőkarokat cseréltettem 113ezernél, lengéscsillapítókat 165ezernél úgy, hogy főleg autópályán megyek. Tolatva tudok szegély fölé gurulni így is, de szerintem szemből sima futóművel sem menne a dolog, de ez lehet nem így van.

    Nekem az E60-as túl távolságtartó volt belül, értem ez alatt, hogy olyan messzi volt minden, és úgymond alig öleltek körbe a dolgok, viszont ilyen szempontból az 1es bmw tetszett a legjobban, a 3as pedig arany középút. (74kg vagyok és 185cm magas, tehát biztos pocakosodnom kéne hozzá)

    Az biztos, hogy a 3as fürgébb lenne azonos motorral, viszont nehezebb lesz belőle egy tényleg jól felszereltet találni, míg az 5ösökben csak-csak akad extra. Azért újkori árban volt köztük simán 3 millió Ft különbség azonos motorral, és aki tehette, az inkább 5öst vett akkor már. Próbáld ki mindkét kocsit, és ha lehet, akkor e90esből facelifteset nézz, sokkal szebb hűtőrács, motorháztető, első-hátsó lámpa, frissített idrive. Az 5ösnél ha régi sportcsomagosat nézel, akkor hátsó lámpát kivéve senki sem mondja meg, hogy 2003as vagy 2009es (már ha volt 2003ban sportcsomag), tehát ez egy jó érv az 5ös mellett, ha szimpatikus.

    Ha úgy van, akkor pedig gyere ide óbudára, megmutatom az én kocsimat, milyen valós 180ezer km-rel közel full extrásan belül egy 3as, és akkor ugyan +150kg súly van, de ezt leszámítva végülis tök ugyanolyan, mint egy e90es, csak a közepétől más, de a helykínálat és a csomagtartó mérete mindegyik e90esben ugyanaz lesz. Priviben írj majd, ha érdekel a dolog.

Új hozzászólás Aktív témák