- MG5 menetpróba
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Android szakmai topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
ph A 19 dB-es zajterheléssel dolgozó, médiaszerverként is bevethető megoldás lineáris adatáteresztése elérheti a 283 MB/s-ot.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #37997 üzenetére
Valljuk be, épeszű közlekedés mellett nem fordul elő olyan, hogy 150-el előzés közben SZEMBŐL jön valaki.
2.5 tonnához leginkább fék kell, meg annyi józan ész, hogy felfogd, egy fegyverben ülsz közúton, nem pedig versenypályán.
Én még alacsonyabban szeretnék ülni, az E61-ben a komfortülések sem engedhetők elég mélyre szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38023 üzenetére
Portorles, utana langyos vizzel benedvesitett torlokendovel attorlom, majd johet a BMW gyari borapolo. A Mafra cuccok nagyon jok meg borre amugy. Ezt a szeanszot 2-3 havonta csinalom meg, nyaron surubben.
-
szőröscica
addikt
válasz Lion81 #38027 üzenetére
A 20i szerintem keves ehhez a kasznihoz, legalabb 25-ost nezz. Az olajfogyasztas mindegyiknel problema lesz, es altalaban sem art, ha utanaolvasol a motorvariansoknak: M54, N52 es N53, egyik sem betegsegektol mentes.
Erdemes lenne faceliftelt (LCI) autot venned, 2007-ben volt a valtas, azok jobbak anyagminoseg teren. Semmikepp ne engedj a jo ulesekbol, vagy a sport vagy a komfortuleseket keresd. Szerintem nagyon hasznos a head up display. Esoerzekelo, tolatoradar, tempomat alapveto. A napfenyteto sokat dob a hangulaton. Bluetooth legyen es mukodjon is. A nagy navi kell, mert a kis kijelzo butan nez ki. Legalabb a kozepes hifi legyen benne, az mar eleg jol szol.
-
szőröscica
addikt
válasz Mr President #38048 üzenetére
Az F30-at nem ismerem, az E90-ben mind szar. A legkevésbé hoki a széria elejéről az N52B30, de az se valami remekmű. Inkább vegyél egy 25d-t, ami még a 3 literes blokkos, az egy nem kihegyezett, fasza motor (és ezt úgy mondom, hogy én magamnak következőnek szívó, közvetlen befecskendezéses F11-et akarok, ami igazi mazochizmusra vall).
Amúgy az F30 benzines kétliteres négyhengereséről nem írtak eddig rosszakat, de nem beszéltem senkivel, akinek lett volna, mindenkinek a 18d kell mpakettel.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38066 üzenetére
Nagyon. Egyik forumos kollegaeknal van otthon egy W212 E250CDI, es sokszor leirta mar, hogy mennyire kulturalatlan.
-
szőröscica
addikt
Egyik napról a másikra a jobb oldali tükörlapom belsejében lett egy kb. 2 centis repedés. Kívülről nem tapintható, csak látható. A kilátásban nem zavar, úgyhogy egyelőre még marad, de idővel, ha már minden rendben lesz az autón (talán a mostani utáni olajcserét követően), akkor vadászok egy lapot. De persze ez sem egyszerű, mert fényre sötétedős, és egy régifajta csatlakozó van rajta, ilyenből meg alig találni már olyat, ami nincs bebarnulva.
Minek az embernek veteránautó, ha van egy E61-ese?
-
szőröscica
addikt
Az nem vészes. Az enyém 10 ezer alatt puszil be annyit (pontosabban annyit töltök utána két olajcsere között, de ebből is eszik még), de folyik a kartertömítésem is. Nagy csodát nem várok a cseréje után, ez még egy tűrhető szint, ha leromlik majd, akkor gondolom gyűrűzés lesz.
-
szőröscica
addikt
Újabb szervizen estünk át Ezredes úrnál, 217 ezer km-nél, a szokásos kifogástalan módon :
-olaj- és szűrők cseréje
-komplett váltóolaj és szűrőcsere gyári ZF cuccokkal
-hátsó féktárcsa + fékbetét csere
-kartertömítés csere
-lambdaszonda csereA váltónak nagyon jól jött ez, sokkal puhábban vált mint előtte.
Sajnos az alapjárati vibrációm megmaradt, kezdünk tanácstalanok lenni, új motor- és váltótartó bakok vannak bent (bár nem tudom, hogy gyári-e, ezt még az előző szerelőm tette bele), kipufogó szépen a helyén, semmilyen cső nem ér sehova, látszólag minden stimmel, és mégsem.
Ha van valakinek E60-asa M54-es motorral Budapesten, az kérem jelentkezzen, szeretnék venni egy egyszerű alapjárati üléspróbát, és megtapintani a kormányt járó motornál és kis tempójú manőverezésnél, 1 perc erejéig.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38225 üzenetére
Uzemi hofok minimum 10km megtetele utan. Ha a mutato kozepen all, attol meg sem a viz, sem az olaj nem eleg meleg. Egyebkent ekkora tavokra minek egy 2 es fel tonnas suvot vettetek?
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #38347 üzenetére
Tudom, az E39 is bőrös volt és az E61 is az. Érdekes módon az E39-ben jobban izzadtam pedig az szürke volt, a mostani meg fekete belsős. És elég szép állapotban is van, én pedig teszek róla, hogy úgy is maradjon, de valahogy mégsem szeretem annyira.
Egy félbőr komfort belsőre bármikor elcserélném a mostanit.
Az utódját pedig amennyiben lehet, tényleg alcantarás sportszettel szeretném. Én már láttam párat, az irodaházunk előtt is szokott állni egy F10 és egy F11 is.
-
-
szőröscica
addikt
Xado differencialmu adalekkal kapcsolatban van tapasztalatotok?
A megvetel ota eltelt 23 ezer km alatt vegig kuzdok egy fura zajjal. 115 felett jon elo, elsosorban gyorsitaskor vagy olyan lassitaskor, amikor nem teljesen veszem el a gazt, hanem 4-6 litert jelez a pillanatnyi fogyasztasmero. 135 felett nem hallani. Femes, nem tul eros, nemileg visitasra hajazo hang.
A diffiben csereltunk mar olajat, nem valtozott a helyzet
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38423 üzenetére
5 kiló az első szerviz lesz kb. Nekem nem állt még meg olajcserém 250 alatt. És a következő sem fog.
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #38425 üzenetére
Szerintem E60-ba mar a 25d is boven jo. Megy ugy, mint az E39 530d, sot az LCI-s a 3 literes valtozatban meg jobban is. En eljatszottam a gondolataval egy olyannak, de felek, ugyanazon vegig kellene mennem vele, amin a mostanival: tomitesek, csovek, stb. Egy vagon penz lenne megint.
-
szőröscica
addikt
Basszus, itthon meg ez a gyenge 25i sem kihasznalhato. Lejottunk Villanyba szilveszterezni, a kihalt M6-on 180 is kenyelmesen utazhato, es siman van meg benne tartalek gyorsitani. 4 emberrel, plafonig pakolva.
Az osszes tobbi autopalyankon meg akkora a forgalom, hogy meg 140-rol is folyton lassitani kell, 115 a kenyelmes.
-
szőröscica
addikt
válasz chess001 #38595 üzenetére
En azt tapasztaltam, hogy ha az eleje megindul, akkor nem a feket kell nyomni, hanem epp felengedni, nyitni a kormanyszogon, hogy ujra megtapadjon, es utana be tudod venni a kanyart. Vezetestechnikai treningeken is igy oktatjak.
Nyilvan nem az a helyzet itt, hogy 4 slickre kopott gumibol kettot lecserel most a kollega. Ha van eleg minta es nem oreg a regi gumi, szerintem azok menjenek elore (nem egy gumis tesztben az ujakkal egy szinten teljesitettek a hasznalt gumik pl fektavon), hatra pedig az ujak. A BMW ugyis a hatsokat eszi jobban. Nekem egy szezon alatt szemmel lathatoan tobb fogyott a hatsokbol, tavasszal fel is fogom cserelni oket. Pedig elhiheted, hogy ezt a kocsit nem teszem keresztbe minden korforgalomban.
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38704 üzenetére
Nekem nagyon tetszik, de fenntartani nem tudnam.
Plusz cuccolni sem lehet vele.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #38708 üzenetére
Az 5GT nekem tetszik, bar engem pont a keret nelkuli ablakok riasztananak el: szerintem az zajos lehet.
-
szőröscica
addikt
válasz F_Gergely #38741 üzenetére
Egy ketliteres dizel szintjet egy jobb 1.4-es turbo hozza. Egy 2 literes turbo mar a 3 literes dizeleket kostolgatja.
Ahol egy 2 literes dizellel 5-bol jarsz el, ott egy 1.4 turbo sem fog hetnel tobbet enni.
De nem kell ebbe belemenni, ha dizelezni akarsz, dizelezz, de E39-bol nincs neked valo.
-
szőröscica
addikt
válasz lali81 #38774 üzenetére
En jartam 1.2 es 1.4 TSI Octaviakkal, es 116i-vel is (1.5 turbo), egyaltalan nem volt ordongosseg 7 alatt tartani a fogyasztasukat. Orszaguton 6 ala is siman bemennek. Az 1.4 tsi volt a legjobb, kinyomtam a szemet is, es 7-bol kijott.
Vagy kerdezd meg focvist az autos topikban, meg a 2 literes Golf gti-vel is nevetsegesen jo fogyasztasokat hoz ossze.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz lali81 #38779 üzenetére
Nem, ezek tenyleg nagyon keveset esznek. En a sajatommal 10-11 kozott etetek meg olyan korulmenyek kozott, amikor az 1.9 dizel 6.5-bol eljart. De ez osoreg szivo benzin 525i. Na jo, kicsit azert valtoztak a korulmenyeim, tobbet dugozom reggel, lehet a dizel is megette volna a hetet.
-
szőröscica
addikt
válasz FIREBLADE78 #38781 üzenetére
Ezzel reszben egyetertek, ha nagyon a fogyasztas izgatna, akkor dizelt vettem volna, de evi 20 ezres futasnal en a benzines finomsagat meg tobbre ertekelem. Ha ennel tobbet jarnek, akkor azert mar valtozna a velemenyem.
De szerintem azert fontos a fogyasztas, egyreszt veges keszleteket egetunk, masreszt azt a penzt, amit eltankolunk, masra is kolthetnenk, meg ha igy is mindent meg tudunk engedni magunknak, amire szuksegunk van. Es ezzel bizonyara nem csak en vagyok igy, nem veletlen a dizelek oriasi eloretorese.
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest