Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Leszavazta az ötleteket az Amazon, de jöhet az AI-alapú, havi díjas Alexa
it A befektetők a cég kérésére minden fontos és jelentősnek tűnő javaslatot elutasítottak. Jöhet azonban a havi díjas, AI-alapú Alexa.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31576 üzenetére
Ennyiert miert nem vettel hasznalt gyari Hella facelift lampat? Max kicsit fel kell poliroztatni ha plexi szottyos, esetleg cserelsz benne lampa allito tarto fuleket biztos ami biztos es olyan mint az uj. Ezen nagyon latni, hogy nem gyari...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31595 üzenetére
En nem tudom honnan nezed de en mikor kerestem az atlag allapotuakat adtak parban 70 kornyeken. 100-ert meg olyat talaltam mintha szinte uj lenne. Uj tarto fulekkel, felpolirozva. Le is foliaztattam, mattulas, kavics ellen. Ranezel es azt hiszed kb uj a lampa, 100k bol.
Irtam jo par hete volt egy koccanasos balesetem egy vonohorgos autoval es jobbos lampam ment a levesbe. 50ert vettem masikat. Csinalok rola fotot milyen.
Persze mar mind1, hisz mar vettel utangyartottat csak ha meg az 50 lett volna parban meg is ertem megeri de ennyiert mar necces...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31594 üzenetére
Akkor jol emlekeztem.
Visszaterve erre a minden M csomagos temara. Az uj tipusoknal ez a BMW hibaja is. Eleve sokszor valjuk meg nem mutat annyira a sima verzio. Raadasul kar azert, hogy egy 18d is lehet kapni gyarilag igy. De onnantol mar, hogy letezett E46 320d Cabrio a vilag megerett a pusztulasra. Ma mar az egesz M parasztvakitas. Kb. 20 M logo van az auton kivul belul mar. Meg meg + M Performance meg meg ki tudja mi. Ugye valodi motorsport mar nincs mogotte. Ez az E46 es E39 (mar ami a motort es technikat illeti, hisz az 5er -el nem versenyeztek) bezarult.
A regebbi modellekre visszaterve: nagyon sokan felraknak elore egy M lokost es kesz. Meg M logot a csomira is ami persze gyarilag se volt anno a gyari M sport verziokon. Na ez a gaz. Mert persze ezt tobbnyire az E36 318i meg E46 320d- en latod meg az E39 25tds-en. En peldaul egy idore fekete veset tettem fel de mikor az emlitett tipusokon meg lattam ugyanezt inkabb vissza csereltem gyari kromra.
Nyivan egy hozzaerto levagja mi gyari mi nem es abban milyen motor van de a sok gagyi kiraly miatt a tiedrol is azt hiheti a laikus, hogy kamu.
Alapjaiban veve meg nem az utolagos "M -esites" ellen vagyok. Mert pl. ha vkinek van egy sima E39 525i es arra meg veszi elore, hatra a lokost meg tobbi sallangot elore, fekhuto levego csatorna es stb. muanyag elemek, betetek, kicsi szarny hatra csomira, M-es kuszob belepok, M sport kormany, M sport rugok, hogy ne alljon butan az auto akkor az ugy ok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Azert az, hogy "lekapartak" a tipus jelzest az inkabb regen volt es az is inkabb 316i 318i-d -re vonatkozott inkabb. 5er-en ilyet azert nem tesznek suron hisz meg ha csak 520d is az F10 az is 180 lo szoval... vagy egy E60 520i is 170 lo volt az M54-el es sor6. Azzal nem kell szegyenkezni ahogy egy E39 20i -vel se.
En meg special sokszor latom, hogy pont az 535d es 35i nincsen semmi. Egy szo mint szaz az a korszak mar elmult mikor ha azt lattad nincs tipus jelzes akkor az a leggyengebb verziora utalt. Nekem is spec E39 528i M sport van es meg sincs rajta semmi hatul. M logo se
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31625 üzenetére
Miert kene? Kicsit el vagyunk mar szalva ugy erzem. Anno egy 25tds-re kivertek ami csak 143 lo es meg nehezebb is... emlekszem mikor eloszor vezettem E34 meg M20-as 520i -t ami csak 130 lo megis baromi jol ment es hogy szolt...
Meg a 318i hez kepest meg 20d hez kepest kellene pl. kozeleteni nem? Attol, hogy a 5os-ben ez belepo volt egyel lejebb ez mar "felso" kozep szint volt.
De tenyleg aruld mar el miert kell szegyenkezni egy 170 lovas sor6os benyas auto tulajnak? Vagy akar a 150 lovasnak? Mert nem birja a 250-et palyan? A mai 1.6 - 2.0 turbo dieselek melett is megalljak a helyuket csak epp nem traktor hangal. Vagy hozzak azt amit a modern 1.4 turbo benzinesek. Illetve a teljesitmeny nem minden. Hanem az osszkep. En spec. sokkal tobbre tartok teszem azt egy E46 320i-t mint egy 330d-et markan belul maradva. Pedig az a d meg 6 henger ugyanugy. De akkor azt mondom egy 6-os golf 2.0 tdi- hez kepest meg plane.
De erted a koncepciot? Ez olyan minha az M3, M5 tulajok az osszes sima bmw-et semmi nem neznek... vagy van egy 530i autod es egy 540i tulaj mikor azt mondod milyen jol megy az kinevet... Rossz oldalrol kozelitel.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz runner 125 #31626 üzenetére
hat az megneznem azzal a + 7 loval hogyan autozzak korbe de biztos. de ismetlem onmagam illetve nem... egy szo mint szaz ha meg ugy is lenne az egy 4 hengeres diesel! errol ennyit...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz runner 125 #31631 üzenetére
atttol meg nem fog 2x jobban menni. csak azt hiszed mert alacson furdulaton mar ott van. illuzio.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31630 üzenetére
nem keves az ha a turbot le veszed! a ma csucsnak szamito sky active mazda 2 literes szivo benzin tud 160 lot. amit, erdekes modon mindenki hozza erto(!) istenit. a turbo kicsit el butitotta itt az erzek szerveket. en pont azt szeretem a 28i-ben ahogy 3500-nel valt a vanos es 4000-tol huz es jon meg az erzces sor6.
barmilyen teszteben ahol az uj turbos erosebb m4-et dobjak csataba az e46 m3 ellen mindenki az e46 -ot akarja haza vinni! en tudom miert.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31638 üzenetére
most nem azert de nem a nyomatektol megy az auto. jo pelda erre az regi big blokkos amerikai autok. 500-600 -as nyomatek 150-200 loval es a 2,5 tonnas autok olyan tohonyak voltak hogy meg.
egy 20d- nek akkor nyomateka van mint az E46 m3 3.2-es motorjanak. ugyanugy mennek?
de erdekes azt gondolod a 115 lovas diesel jobban mnegy mint egy 150 lovas szivo... azt erezhetet, hogy 2-3 ezres fordulat kozt a tied jobban megy de a hangsuly az erezheteden van de valojaban epp ellenkezoleg.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31640 üzenetére
Innen neznve persze. Azt mindenki tudja az M52-ok nagysagrendileg ugyan annyit esznek atlagban. Ha vereti az ember akkor azert lehetnek 1-1 liter tobbletek. De en is ultem 20i, 23i- ben is es egyaltalan nem tunt veszesnek egyik se. 140 felett nem lepnek ugy kb ennyi. Raadasul arra tisztan emlekszem, hogy a 20i manual volt es jobban ment mint a 23i touring automata. Mert a kombo se mind1 am
Volt szerencsem M21 hez. Apamnak volt anno. Es igen az is tok jol ment a 115 loval.
Na de errol beszeltem, kicsit mar el vagyunk rugaszkodva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #31641 üzenetére
Na de te 28i rol 335d re valtottal meg meg huztal is rajta. persze, hogy azt mondod megerte hisz van tobb mint 100 lovad. De mas lenne ha teszem azt 25d -vel lennel.
Nyilvan "nem megy" egy 20i ha egy 300+ lovas autobol ulsz at. M52B20 - al nincsenek gondok az olyan mint a tobbi teso csak az M54B22-vel szoktak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #31653 üzenetére
Abban nincs vita, hogy egyertelmuen az M52B25TU jobb mint az M54B22.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
-
negro
őstag
Hallo!
Kerdes: Nem igazan tudom eldonteni ez igy mutat-e vagy nem? Pakolasztam es talaltam kb. jo 5 evrol egy (nem gyari ugyan) vese part ami teli krom. Mondom, megnezem milyen. Pont azert itt kerdezem mert itt mehet a csuf igazsag. Igazabol nem rosz de mivel tudom nem gyari, hisz sima M sporoton nem volt ilyen csak M5 -on vagy vmi neves tuning darabon mint Hartge, Schnitzer, ezert talan tulzas. Hogy marad-e vagy eldontom, fuggetlen mindentol de kivancsi vagyok Ti mit mondtok.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #31758 üzenetére
Rendeltem meg annno Amazonrol vagy fene tudja. De mondom nagyon regen. Ott lapult a garazsban eveken at. Igazabol vesebol van vagy 5 param. Kicsi, kicsi fekete, (facelift) nagy krom, nagy fekete, meg ez
Olcsobban? Azert egy M-es lokos bontottan 2,5x-3x annyi mint a sima.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Cxgrav #31797 üzenetére
Nem engem kerdeztek de azret bele pofazok az olaj temahoz.
Castrol sajnon, ilyen logo oda, olyan logo oda, van eselye, h hamisitvany. En is csak ezt a markat hasznaltam jo sok evig de pont ezert inkabb valtottam, biztos ami biztos.
Szerintem:
Motul - atlag
Agip - atlag
Xado - sose hallottam rola...
Mobiil 1 - felso kozepAz emlitett ? minosegu Castrol okan En spec Total-ra altam ra! Az meg sokat el mond, hogy 10e km utan meg mindig arany szinu mikor meg nezem a szintet.(Persze ez motor fuggo is)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz runner 125 #31801 üzenetére
Dieselben igen de egy jo karban levo benzin motor pont errol is felismerheto, hogy arany szinu nem krom fekete. Nem szabadna feketednie csak mar kb akkor mikor erik a csereperiodus. De mondom ez csak szivo benzinnel van. Turbo benzin az mar megint fekete lesz 1000 km utan.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
(#31807) yanna
Igy van
(#31817) Möhe
Pass. Arrol nem tudom.
(#31820) haddent
Ahogy irtak masok is latom, 1M kornyeke alatt olyat is fogsz kapni. Az amit meg csak hasznalni kell mert jo es egyben van 1,5. Persze E36 eseten. E46 Ci -nel ez inkabb 2M. De inkabb az alapot legyen a lenyeg ne a motor. Ertem ezt ugy, hogy inkabb vegyel egy faszajosabb 20i -t mint egy lelakotabb 28i-et. Ha keves lenne a lo kesobb 200ezerbol tehetsz bele nagyobb motort es kesz.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz chess001 #31843 üzenetére
Hatso kerek! Boven eleg az. Sokan elesnek meg 18i-vel is...
Igaz ez M3, de ez jo pelda, hogy nem ugy megy az am mint vmi elol kaparos vacakkal, ami kihuzza magat ilyen helyzetben, konnyen el lehet dobni: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Leonardo91 #31890 üzenetére
Egy + kivetiele az M csomagosnak. Kuszob mas bent, illetve a betetek, ules bor textura talan. Hatso szarny gyarilag, elol kis splitter ha jol emlekszem. Kb. ennyi.
Szeretem ezeket a ~2 eveg futo kiviteleket, ritkabak, egyedibbek.
E39 -ben pl a Lifestyle Edition jon be nagyon. Ha talalok, olyan belsore cserelem a mostanit az biztos.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Keresek E39 sedanra Shadow Line ajto diszleceket korbe komplett!
El kovettem ugyan is azt a hibat, hogy a kromot lefestettem fenyes feketere de mar most borzasztan szar. Fel van repedezve par helyen es mar pattog le rola. Szoval kellene egy matt fekete amit mar szepen le lehet festeni fenyes feketere. High Gloss lesz igy belole. Nem nagyon talalok neten most hirdetve igy megprobalom itt hatha.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31997 üzenetére
Ez ennyi. En anno 2,25 ert vettem az E39 M Sport 528i- t es miota meg van ra ment meg ennyi. Gyari alkatreszek 90%-ban. Igy viszont ut szelen meg nem hagyott az auto. 8 ev alatt. Most 350e km van benne. Viszont ennek ara van. Ha eladnam annak is lenne ara.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #32010 üzenetére
Akartam irni en is gumu mert fuggo. Bar teny en is ilyen erteket hasznaltam a 15-os lemezen levo gumin driftre.
5W30 - Miert, nekem is ez van az M52-ben. Gyarilag is ezzel jott. 40 akkor kell ha eszi.
Ja de varjal mar az a 2.2 es... bar ez most szemet komment
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Ha jol remlik en is 2.1/2.3-al jarok igy uresen. 4 szemely, hosszab ut, nyaralas eseten szoktam tenni bele meg. 235/40R18
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Maxell014 #32057 üzenetére
Oszinten szolva ha meg Coupe lenne "ok" de sedant ami nem is letezett M3 -kent ordas nagy gagyisag kiveve ha a belso is M3. Mind amellett rengeteg penz. Elso - hatso M lokos, m.hazteto, elso sarvedo ivek, mi tobb hatso is mivel szelesebb, lampa, tukor...
Persze. barimra mutatna * egy E46 Sedan de most komolyan ennek csak tenyleg akkor lenne ertelme ha teljes atepites lenne S54-es motorral, futomu, fekek es minden ami kell. Na es persze csillagaszati osszeg de igy legalabb van ertelme.
Szerintem max M pakett szett ha ra kerul boven eleg.
*
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz stickermajom #32062 üzenetére
Jol tud kinezni persze. E46 -bol amugy letezik is egy, azaz 1db gyari M3 Touring. A lenyeg akkor gaz ez ha az 20d
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz stickermajom #32065 üzenetére
Ugy tenyleg adni fogja. Viszont varjal mar> ismeros ez nekem... nem volt hirdetve ez, hogy elado? Mintha lattam volna valahol...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
-
negro
őstag
válasz Maxell014 #32067 üzenetére
Volt egy eloado es szam (passz, hogy kik) amiben volt egy szoveg reszlet, meg pedig: "nem passzol a pofad a karodhoz" vagy vmi ilyesmi A lenyeg, hogy ha van rajta egy turbo/kompreszor es ~300 lo akkor ok ha ugy is nez ki mint a hasonlo teljesitmenyu M3, tekintve gyarilag nem is letezett M3 Sedan. Szerintem.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Anubris #32096 üzenetére
Ha a gyuru megvilagitasara a halogen izzot le csereled ledesre, aminek a fenye feher(~6000-7000k) , kekes-feher(~5000k) azzal semmi gond nincs!
Amik ilyen utolag berakott gagyi ledek (E36, E46-ban pl) es total kek, vagy lattam mar zoldet is, na azt buntetik, buntethetik jogosan.
En amugy nem is ertem ez miert jo illetve, hogy ki az a gyenge elmeju aki azt hiszi ez jol nez ki.
Iranyjelzo feheren? Csak sargan!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #32109 üzenetére
Nem rosszak. Nekem is ilyen emelt fenyu volt (Tungsram Megalight Ultra) de miutan 2 garnitura (4db) is kiegett mar jo 2 ev alatt, vissza alltam a simara. De teny jobb fenyuk van mint egy sima x markas 1000 forintosnak. Viszont 3000 ezerert mar nem veszes az ara ha kieg fel ev mulva se. En meg 5000 korenyeken vettem a dobozt es mivel csak parban kapni mikor egyik elszalt vehettem megint 5-ert es azert 10e mar sertette az ingerkuszobomet.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs