- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Yettel topik
- Ismét egyedit alkotott a Sharp
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Fotók, videók mobillal
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Macrodroid
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz peetmaster #35475 üzenetére
Feheret (5-6000K kozotti) izzot csak ledeset fogsz kapni. Viszont mivel a facelift elotti E60 hatso lampak sima halogen izzosok (helyzetjelzok) ezert en szemely szerint nem is ajanlom a cseret. Baromi gagyin festene igy szerintem. Regi 3-4-es Golfokon latsz ilyet, hogy a hatso lampa nem is vilagit de a rendszamtablap a virit
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Leonardo91 #35500 üzenetére
Van ott meg mas paradesan szep allapotu BMW is na meg 993 -as es stb.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #35519 üzenetére
Na de te sem 2 millaert vettel legalabb E39-et. Anno mikor en vettem meg az elso 2,5 ev hasznalat soran fekbeteten kivul nem kellett semmikre koltenem.
Ugyanakkor anno 10 eves autorol volt szo most meg 19 az esetemben es ismeritek itt a forumon, egyben van de ha most adnam el, ra lehetne ra kolteni 300e forintot az biztos. Uj M-es hatso lokos (a mostanin par harci serules van es repedes), lendkerek mert ez meg az eredeti es mar erzodik, hogy cserelne kell hamarosan, meg par muanyag reszlet belul, esztetikai dolog, gumi keder vezeto oldalon, ilyenek...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35551 üzenetére
Rosszat azert nem tesz neki csak felesleges tobblet koltseg. Ilyen olajat S -es (M3, M5) motorokba tesznek fokent 10W-60 helyett, azok akik hidegebb kornyezetben hasznaljak.
Amugy irtatok itt a 0 -as olajat 5W helyett de az is totat felesleges ha csak nem az orosz tundran elsz. Egy 5W -es olajnak a szivattyuzhatosag also hatara -30 fok. Tehat europaban boven eleg arrol nem beszelve nem sokkal jobb a 0-as.
Itt jo lathato, hogy a 10W es 5W kozt van nagy ugras.
"10w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 2163,8 mm^2/s
5w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1393,17 mm^2/s
0w-40 viszkozitási osztályú olaj folyóssága - 10 °C -on: 1118,06 mm^2/s"''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Kepet kerunk. M5-re meg muszaj tenned vmi jo ausspuffat
Baromi regi de nalam ez az egyik #1 hang: Eisenmann
28i -ben nekem sincs benne a kat ezert is van hang. Egy gond van vele. hogy CO az persze furdulaton nem adja ki majd ha merik...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35580 üzenetére
Amit linkeltem az pont Race verzios kipufogo de letezik csak ebbol a markabol is vagy 3 tipus. Amugy ezzel is "csendben utazol" mivel E39-nek elegge jo a hangszigetelese azert. Csak fel kell huzni az ablakot. Nyilvan hangosabb de nem uvolt. Egy V8 -as elmeny autoba meg hogy ne ferne mar bele vmi ilyen hang? Ha csendes autot akar az ember akkor vesze egy 4 hengered dieselt ami agyon van csomagolva es jonapot.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #35588 üzenetére
Ez a logo? Nem is BMW felnit kerdezett. Ha ilyet nem talal benne az ember nem erdeti hanem replika en ugy tudom. O volt aki kredezett vagy 3 markat, melyiket erdemes venni ha jol emlekszem. Nekem BBS-nel is van belul de meg a kulso peremen is ilyen hasonlo logo
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Na errol ennyit milyen hang illik mibe. Uj 8-as: [link]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
haha, a swarzbol hogy jott ki a kek nem tudom? anno emlekszem a letiltott m5 reklamra miben pont ezzel a szinnel volt. mutut ez na baszki. a borozott muszarfal meg epic. gondolom majd jon a polir meg a tobbi kozmetika ha ido lesz ra.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Skimaster #35613 üzenetére
Szerintem nagyon jo hangja van. Hallani, hogy V8 nem kerdojel mi van benne ezert is jo.
Reszleteiben ha megnezni az ember meg eszement mennyire letisztult forma ez. A orra ? volt nekem de tiszta capa es ez az a forma ami csak eloben ut igazan. Ha belegondolsz anno az E31 mennyire nem kovette a sablon BMW format. Kis vese fele, csik lampa, dupla kor sehol, na meg a buko persze.
Na majd jovore talan ujra lathatok 8-ast az utakon. Persze olyan ritkan mint az E31-et
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
-
negro
őstag
válasz erikke17 #35686 üzenetére
En ilyenrol meg sose hallottam. Nekem klimaval sose volt gondom E39-ben. Irod, hogy 300km-ert mentel vele, ac on-al, ami meg valjuk meg nem sok semmi tekintve, hogy en anno volt, hogy lenyomtam vele 1000-1200km eket is csak oda: Olasz, Horvath pl. gond nelkul.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz #64118272 #35692 üzenetére
Ne haradhudj de ennek mi ertelme? Ugy ertem "kokanyolas" megvan, gyarihoz mar sok koze nincs es tobbet eszik mint egy M54-es 530i ami szint ugy 230 lo ahogy van.
Ne ertsed felre, nekem is a 528i nel katalizator nincs, illetve van egy direkt szuro, ezek elsosorban hang miatt nem a tobblet ~5-10 lo miatt de ettol meg ugyannyit eszik mint gyarilag.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Hetvegen nekem meg sikerult befognom egy teherauto mogott ket, nem is kavicsot mar, hanem mar kovet kb. Sajna a mhazteton lett egy tuhegyni festek letores, illetve a lampa buran levo foliat szo szerint megvagta. Ez mondjuk +
Ilyenkor agyalok azon, hogy megerne az egesz mhaztetot is foliazni pont ezert. Csak az mar nem par ezer forintos tetel na meg ha az serul akkor lehet is lehuzni mert nagyon csunyan mutatna.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #35720 üzenetére
Anno en is vettem bele 10e forintokert "gyarit" de volt, hogy 2 telet birt max. Utana mar csikozott amit utalok. Igy jo ideje azt szoktam, hogy megveszem a jo keretnelkulit a jo meretben es kieszedem belole a gumit majd atfuzom a gyari foglalatba. Igy 2000 forintbol megvagyok es ez is ugyanannyit bir, sot ahogy latom tobbet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #35735 üzenetére
A keretnelkuliekben eleg jo minosegu (persze nem a legolcsobb markabol) a gumi. Ezert veszem meg komplett. Amit lehet kapni csak gumit tekercsen es meretre vagnak az nem igazan adja. Nekem ez a modszer bevalt. Amugy meg 15 perc max a csere.
Amit linkeltel jo lehet. Amugy mai bmwken is ilyen van mar gyarilag. Viszont E39-nel a gyarin van egy terelolap mert nem teljesen tunik el a mhazteto alatt. Iyen szempontbol lehet nagyobb lesz a szelzaj... nemtudom
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Don.Corleone #35737 üzenetére
Alapvetoen nem annyira veszes ahoz kepest. En E46 Compactot probaltam ezzel a motorral. De ez a legkonyebb E46 varians. Abban meg is lepodtem, hogy nem is indul meg rosszul. De megint ugye az ahoz kepest, hogy 115 lo. Egy varosi szaladgalos autonak boven jo igen. E30-ban meg persze nem volt gaz 4 henger mert 1000 kiloval benne volt igy is a bugi 18i -ben Meg akkor meg a M3 is sor4 volt. Mas korszakok voltak ezek akor na. 5er E39-bol meg nem volt 4 hengeres mert nem illik... (kesoi 20d sicc)
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #35752 üzenetére
M52-ot kell venni ha 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35754 üzenetére
Valoszinu aha 16i-rol, hogy oda jut! Aranykozeput mint mindig a jo kis M52TU 20i
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Maxell014 #35858 üzenetére
E39 -en 18 collra 235/40 a gyari meret nem /35. Ha ilyen meretet akarnal akkor ora szerinti 100km/h -nal csak 95-el haladnal kb. csalna egy keveset. illetve mivel nem lenne olyan ballonos a gumi ezert jobban felutne minden utbiba.
Konkret kerdesre valaszolva feszesebbe lesz a tartasa de sokat nem veszit a komfortbol. (mar a gyari meret eseten) En lassan 10 eve mar ilyen merettel jarok eleg jo birja a futomu persze nekem gyari alkatreszek vannak alatta nem utangyartott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Satyricon #35888 üzenetére
Nekem nem szimpi de ez en vagyok. Eleve amugy 2milla alatt, tenyleg jo E46-ot nem fogsz kapni! Az, hogy mennyi kompromisszumot valalsz, az meg magan ugy.
Az, hogy az eleje nem eredeti gyari fenyezes nem sok semmit szamit plane ~15-20 eves autoknal. En is anno ujra fenyeztem mhaztetot, elsolokost, kavics miatt. Majd utana serules miatt csere, epp elemre es ugyancsak fenyezve. Ha csak elem csere van es az van ujra festve (jol) semmi jelentosege.
Pl. nekem ez az eleje, serules mentes, gyari bontott mhazteto, sarvedoivek, uj lokos... ujrafenyezve. Mondanad ra, hogy korforgoban belem jottek? Nem! Mert serulesmentes elem csere tortent. Ergo ujra serelusmentes az auto.
Ahol lenyeges a festek elteres azok a B oszlopnal keresendok, kuszob ugye, motorteren belul a kerekjarati ivek, hatul a lokos es a kaszni talalkozas... Ezek szamitanak mert akkor ott kapott amit huzni, kalapalni kell. Ergo rohad vagy fog.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #35903 üzenetére
Generator lehet ez szerintem. Folyamatosan mentek el a dolgok nalad. Addig ment mig volt egy szikranyi is az aksiban.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
negro
őstag
válasz kenguru99 #35971 üzenetére
Gyarit talani fog persze... de miert erzem itt is, hogy azt hiszi vki, hogy az akkori aron 20 de main szamolva 35 millas autot csak azert mert most eppen meg lehet venni 1-2 millaert fent is tudna tartani...jol!...?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36007 üzenetére
Eddig nem voltam flegma de akkor majd most
Nem is neked valaszoltam oltaskent csak nem tudom fel tunt-e, h mindenkinek fura volt a kommented. En abbol amit irtal azt hittem hulyeskedel! Szerinted mennyire eletszeru, hogy ugy veszel autot, hogy meg se kepet nem lattal rola meg azt se tudtad mikori evjarat pontosan de most orulsz mert kiderult 2001-es... Vigjatekba illo. Ez nem egy uj Samsung telo amit netrol rendelsz es mindenkinek ugyanolyan es elotte az illetekes forumon erdeklodsz milyen meg ha nem is lattad eloben vagy probaltad (bar keprol meg itt is tudod hova tenni) mert az evidens!
Ha mar lattad volna az autot, probaltad, teszteled, kepet is csinalsz amit ide is beteszel es ezek utan irsz es erdeklodol akkor mindenki segit es verdiktel. Ennyi!
Egy szo mint szaz nagyon rosszul fogalmaztal. Ha irod, hogy nem tudod mikortol fl az E46 rogton jott volna a valasz. Vagy kerdezel az M52/M54-rol es stb. mert lehet vennel majd E46-ot mas lett volna a fekvese a dolognak nem olyan mintha fordiva ulnel a bilin.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #36017 üzenetére
Ilyen szempontbol a facelift elottiekben levo M52TU 23i jobb valasztas igen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Satyricon #36014 üzenetére
Jok a sor6ok igen, annyi, hogy a fl -ben levo M54-es motorok "gyarilag gyuru hibasak" igy ha az elozo tulaj nem csinalt rajta generalt akkor nagy eselyel siman meg fog enni 15.000km alatt egy csere periodusnyi olajat. ~7litert. (akar tobbet) Ami annyira nem nagy osszeg ha toltogeti aprankent az ember de ennek mar lathato nyoma lesz alvegen na meg ugye ez az elegett olaj szepen lerakodik es tovabbi gondokat okoz majd. M52 ilyen szempontbol jobban osszerakott, tobbet birnak.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen