- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Fotók, videók mobillal
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
negro
őstag
válasz ADAM1337 #29227 üzenetére
Maskeppen nem is menne at muszakin mivel elivleg Europaban, xenonos lampatest az autoban csak fenyszoro mosoval es automata magassag allitoval lehet forgalomban!
Persze Te is tudod penz beszel kutya ugat. Mindent meg lehet oldani, kerdes akarod-e feketen hasznalni illetve ha belfutsz egy KPM-be mar veszik is le a rendszamod...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz crissprivat #29235 üzenetére
Annak igen. Amugy oda is van irva. Ezek a high performance nyarik semmit de semmit nem fognak hoban.
(OFF)Btw ilyenkor szoktak jonni az audis meg subarus meg tokom tudja okosok, hogy a bmw meg a hatso hajtas milyen gaz(/OFF).
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz Declare #29273 üzenetére
Nalam kb ez es a torony csapagy ami nem gyari BMW ugymond most az autoban. Minosegre van olyan mint a gyari mar csak azert is mert az E39 re a gyari bmw fektarcsat is az ATE gyartja. A gyari BMW kenyergen ott virit az ATE logo is. Azt nem tudom ujabb tipusnal ki a gyarto. En amugy vagott verziot vettem de semmi gondom nem volt vele. Palya napott is kibirta.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29360 üzenetére
Ilyenkor a vesere gondolnak mert a motorhazteto ugyanaz am csak mivel igy a bontosokon maradna sok mert csak a nagy vese kell a tobbsegnek igy hirdetik, hogy fl hazteto es aki nem ert hozza vigye, vegye egyben!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29379 üzenetére
Ebben otthon vagyok. Csak ahogy irtam sokszor behulyitik a usert a bontosok, hogy ugy hirdetnek "facelift motorhazteto". Mikozben egy felet gyartottak E39-re csak. Eleg ha az ember megnezi ETK-at es lathatja ugyanazon cikkszama van egy 96-os es egy 2003-as mhaztetonek.
Legutobb volt pont ilyesmi tema masik forumon, hogy face E39-en mas-e a sarvedo iv? Ergo vki megtorte es bontobol jo-e egy 98-as autorol valo? Persze, hogy jo hiszen ugyan az. Viszont paran azt magyaraztak neki nem olyan ive a lampanal meg ilyenek... mondom ha hezag van akkor a lampatest van rosszul berakva.
Btw ha az a linkelt auto 2 milla akkor az enyem 3
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29384 üzenetére
Na es nem art meg 20-ert uja boroztetni. En pl. meg is "vastagitottam" persze nem olyan tulzottan mint ujabb bmw-ek kormanya.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Helybeb itt a szomszedban Markazon. En gyongyosi vagyok. 20 ezer volt de ilyen extra kivansag nelkul 15 -ert is csinal. Meg persze lehet 25 is ha ugy kerem a varras az M logoban levo 3 szinu cernaval legyen varva.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29435 üzenetére
Enyem tobb mint 15 es en se adnam oda 2 alatt...
Azert itt mar nem arrol van szo egy auto 4 vagy 7 eves es ezert a 3 ev nem sok megis majd 2x annyi mint a masik. Az ertek vesztes ilyenkor a legnagyobb. Egy 2002-es E39 lehet boven le lakottab mint egy 1996 -os akar mindezt ugy, hogy az utobbiban lehet csak 20e km-el van tobb. Allapotot veszunk.
De nem ertelek? Ha egy jo E60 min 3 milla egy jo E39-ert miert sokalsz 2 ot? Fel eve talan volt egy cikk a vezess.hu -n egy nemet 28i M csomagos behozatalarol. Szep allapotu de kozel nem volt makulatlan. Minden koltseggel egyutt mire magyar rendszammal kozlekedett 1.95 lett a vege. De ekkor meg egy fillert nem koltott az auto rendbe rakasara. Olaj, szurok, fektarcsak, betetek, gyertyak es stb. Mar 2,2. Polir, gumik 18-as felnire. Szepen emelkedik az osszeg am. Meg szerencsere meg lett csinalva az elozo tulaj okan facelift -re az auto elol hatul, vese. Mert ez megint jo 200e forint lenne.
A gond, hogy E39-nel hatalmas a kontraszt ami az arakat es allapotokat illeti. Mivel lehet kapni mar 700-ezerert is ezert sokkalja az ember a 2-2,5 millat csak epp eg es a fold tud lenni a ket veglet kozt. Illetve egy 700-as peldanyra ha ra kolt az ember 1 millat se lesz olyan mar mint az aminek folyamatosan gondos tulaja volt.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #29438 üzenetére
Ja, roszabb anyag minoseg es megbizhatosag az E60-nal
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29440 üzenetére
Na jo de az E39-et hany evesen vetted mennyi km-el meg az E92-ot mennyivel? Nalam is romlottak rajta el dolgok. Bar amit ide veszek az csak a ablaktorlo motor veg allas kapcsoloja vagy a vilagitas modul es a fotengely fordulatszam jelado. Az tobbi a kotelezo, kopo alkatresz csere. Nalam a megbizhatosag meg az, hogy ut szelen meg nem hagyott es mindig labon ment a szerelohoz. 10 evesen vettem es elso 2,5 evben fekbeteten kivul nem csertem semmit mert nem volt ra szukseg. Szoval akkor ha 3 ev hasznalat utan kerdezel nem sok semmit irtam volna mit kellett cserlni es kolteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29444 üzenetére
Latod en meg 200k val vettem es meg se volt semmi baja 250-ig. Akkor nalam is volt egy kormanymu csere az igaz. Valahol elment az ATF belole. Valtokulissza az nem hiba hanem kopas. Valtani is tudtal. Az nem hiba listaba valo
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29447 üzenetére
Az mondjuk szivas Ezeket en szerencsere megusztam. ABS tomb is eredeti. Szervo szivattyu is az, viszont mar erik a csere. Anno neha felkemenyedett, illetve egyszer el is ment (pont drift kozben) de fel eve semmi tunet.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
ohh baszki ha ugy lenne felesleges penzem ahogy nincs de jo kis alap lenne ez: [BMW S5 3.2 AC SCHNITZER]
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29458 üzenetére
2,5 ert olyanok vannak amik baromi megkimeltek es keves km van benne. 200 alatti akar. Miert ne erne annyit? Siman! En is 2,25-ert vettem valos 200e km-el anno az E39-et. Ami az inflaciot kovetve meg lenne 2,5 ugy hiszem ma.
Amiket linkeltel mindben annyi km van nagysagrendileg mint az enyemben most! Az 35d-ben tobb is. Ergo marha sok a korukhoz kepest. Vagy enyemben keves ez persze nezopont kerdese.
Innen nezve nehgy mar ne erjen annyit egy fele annyit futott E39. Lattam en mar 50e km futott E39-et 15000 euroert is. Nem veletlenul. Lehet fent is van meg.ez ugyan 40i de itt egy 20i
ez is 100e km es tobb mint 3,4 milla!
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29461 üzenetére
Ezek extrem peldak persze. Az 540i mar nagyon regen ott van fent tudom. Mert bar jo forman uj auto nyilvan senki nem fog adni erte 15k eurot! Ennyiert veszek kozepes allagu E46 M3-at pl. De lenyeg e mellett, hogy kevesett futott es persze jo allapotu. Ettul fuggetlen egy 200e km futott is lehet ugyanilyen allapotban ha vigyaztak ra.
Fura amit irsz. Mindenki magabol indult ki. En pont 2 hete ultem es vezettem egy E60 (mar LCI) 535d M pakkot es jo volt tenyleg de nem mondtam azt ra, hogy azta kurva. Pedig fullos HUD-os kanyarkovetos Xenonos minden istenfasza benne volt. Ami meg meglepobb volt, hogy azt se ereztem raja hu de nagyon megy a 28i hez kepest. Sokkal tobbet vartam.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Mind harmatoknak megy a komment. Nyilvan megy mint az allat akar 200 folott is de nem adja azt az erzest! Ennyi. Es itt a lenyeg. Ezt kell ma mar megfizetni. Totalcar> olaszbol hoztak be egy E21 kiscapat a ritka sor6-os M20-al 5000! eruroert! 30 eves autorol beszelunk. Egesz egyeruen azert ennyit mert megkimlet, jo allapotu es meg a km is keves. Most mar a jo E39 ara emelkedik ahogy az E28 is. Aki hozzaerto es autobuzi pontosan tudja az Euro II-es es 90-es evekben keszultek meg olyan autok amik igazan jok es nem hereltek ki a fogyasztasi normak, gyalogos vedelem miatti dizajnolasok es stb. Mar bocs de az E60 ara azert annyi amennyi. Mint ahogy az E36 -nak is. Da attol meg, hogy ezek x osszegbe kerulnek, nagy az ertek vesztesuk nem veletlen. Ettol meg egy E30 tobbe fog kerulni ahogy egy E39 is esetenkent. Nem egy kulfoldi autos portal irta az F10-rol, hogy valojaban ez az E39 utod. Vajon miert?
Egy szo mint szaz ha egy 2002-es E39 es egy 2004-es E60 kozul kene valasztani azonos km allas eseten zok szo nelkuk E39-et valasztanam!
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #29473 üzenetére
Persze, hogy elvakult vagyok hisz E39 -et hajtok. Igen nekem jobb. Nem ereztem E60 -nal azt, hogy hubazz! Bele nem jon be. Kivulrol csak M csomagos mutat ugyanakkor ahol elek itt rengeteg E60 szaladgal raadasul 75% -a M csomaggal igy meg mar annyit se mutat, szinte szokvanyos. Persze h sok lom van. Mindig lesz. Hozzateszem az is sokat nyomott a latban nekem, hogy E60 tulajoktol nagyon roszatt hallotam mindig. Olyantol pl aki elotte makulatlan E34 540i M Sportot hajtott. Irtam 2 hete vezettem egy LCI 535d-et es tenyleg jol volt de nem tudta nalam elerni az auto azt, hogy ha ezt a mostanit cserlnem valtanek E60-ra. F10 igen (bar igy, hogy irod az is esek szet ido elott) de az se lesz egyhamar. Ami meg azt illetve jo ideje erik a gondolat egy E46 M3 -ra
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29501 üzenetére
Olvastam ezt reggel de azert valjuk meg ezt minden hozza erto tudja, hogy az E39 nagyon nem egyenlo egy E36,E46-al. A masik a cim megteveszto nagyon. A szegeny ember pont az E36, E46-ot veszi.
A masik: megis mit vart? Kint ugyanugy olcsobbak az autok mint ahogy UK-ben pl. USA-ban lehet kapni 10k $ -ert is jo E39 M5-ot meg Europaban legalabb 15k Euro. Vett kint egy le lakott 540 -est, egy 3000$ -os autot... nincsenek csodak?
Ahogy EU-ban egy jo 6-7e euro ott is legalabb 5-6e dollar.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29508 üzenetére
540 eseten nem talalo ez a cim. 25tds-nel mar igen. Olvastam, ertem, hogy M5-hoz kepest alternativa de sarkit az egesz mert bar teny nem olcso fent tartani de ez olyan mintha itt vki vesz 700-ert egy E39-et es csodalkozik, hogy ez szar az szar amaz szar, ez meg jo de lehetne cserelni es rakolt mindendt. Szarbol nem lehet varat epiteni.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz MPowerPH #29510 üzenetére
De ertem! Ennek a postnak a rendes cime ami nem felre ertheto az lett volna, hogy a "Szegeny ember M5-os BMW-je"
Aztan visszanyalt a fagyi mert ez is sokba van + meg tetozi azzal, hogy a kinalat aljabol valasztott.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Persze, hogy megerzni a tobblet sulyt. En a 190 loval mar azt is megerzem ha teszem nem 15 liter benzin van az autoban hanem tele 70liter, ergo + 55kilo es meg beleul egy szemely. Ez mar jo 140-150 kilo pluszt jelent ami az auto onsulyanak majd ~10% -a. Siman megerzem. Persze az is igaz ha egy 300+ lovas autorol beszeulunk akkor ugyan ez a +tomeg nem lesz ilyen mertekben erezheto.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Szerintem nekem pont az a bajom vele, hogy 17-es. Nem adja ugy ki annyira. Nekem 18-as BBS RX van 8,5J es abbol mikor lattam 17-es 8J valtozatot mintha total mas felni lett volna. Nem adja ugy ki az Y kullo, ahogy nincs olyan pereme se a felninek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Dehogy hagynak cetlit! Nekem az utcaban ahol lakom inteztek ell a hatso lokosom, raadasul 2-3 hettel festes utan (egy vekony oszlopnak mentem neki a "bolondbiztos" tolatoradarral ) es szepen megrepedt. Bevallom azota is olyan. Nem akartam megint muanyagoztatni meg lefestetni ujra. Szinte az is 100% egy kornyeken lako csinalta es semmi. En leszarom a biztositot, meg lehet egyezni maskepp is de semmi elerhetoseget nem hagyott a delikvens.
(#29652) BeZol
-2 -vel megy lejebb a bonuszod elvileg.[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
A mai gumi (markas) abroncsok boven jok 7-10 eves korukig ha megfelelo minta van rajtuk. Az ilyen masod-harmad szintu gyartok abroncsai azok amik mar 5 evesen szetrepedeznek, felkemenyednek, stb.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz szőröscica #29875 üzenetére
Tudom izlesek es pofonok de E65-bol meg a fl is epp hogy elmegy. Bun ronda az az auto. E38-nal meg ugyan nem annyira latvanyos a facelift de meg is csak jobban nez ki. A 740i Sport az vmi eszement jo kiallasu.
Viszont pl erdekes mert nekem az E46 -nal(sedan, toruing) special a facelift kevesbe jott be. A Coupe/Cabrio fl az viszont jol nez ki.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Hulye-e vagyok, hogy ilyeneket nezegetek ha esetleg menne az E39 ez lenne utana?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Jo hat ezek ilyen extrem esetek, hogy lehet elore is megoldani legalban is de normal esetben nem lehet elol semmi. Hatra meg ha teszel oda is kell matrca, milyen tipusu, mekkora fenyatereszto, stb. Illetve mubizonylat hozza. Ha ez nincs, muszakin siman belekotnek. Nekem van es kertek is mindig csak ezert tudom.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
A gyari BMW felnik azert olyan dragak mert tobbnyire BBS gyartmany mind ugytunom es ahogy egy BBS is draga igy ez is. Nem veletlen persze. Amugy meg 17-es gumi nem is sok. 18... na onnantol vannak am szep arak. Az en 235/40-es Pirelli P Zeromnak is ~60e darabja.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
Erdekes ez a tendencia. Szerencsere nekem nincs gondom az ATE-val. Bar ugye kb. 2-2,5 eve cserelhettem a fene se tudja. Igaz a vagot, sport verziot vettem ami annyi volt kb mint a gyari BMW tarcsa na meg mivel az E39-en amugy is ATE gyartmany a gyari fek es nyereg(a BMW logo mellett ott van benne az ATE) gondoltam nem szentsegtores ha nem gyarit veszek kivetelesen.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
En special az autoimra tett gumik 75% -at hasznaltan vettem es SOSE volt gondom veluk. Nagyon jo allapotban 6-7 milisen. Meg, volt hogy a gumi szor is rajta volt itt-ott amott! Hozzateszem nem maganszemelytol veszem. Evek ota egy helyrol. Ahol kb. Lambora valo gumi meretek is vannak 295/30 R20 es hasonlok es veszik.
Sokszor van, hogy hoznak egy bontott autot akar ami serult, aztan van, hogy 1-2 eves uj gumi, 5-10e km-ert futott van rajta. Ezeket gyujti be. Ezekkel az eg vilagon semmi gond nincs. Siman lajartam okat kopasjelzoig mindig.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz #56573440 #30877 üzenetére
Monduk itt a 16i az 1.8 liter szoval "nyomatekosabb" mint a regebbi modellek. En tavaly nezegettem ismerossel ilyet, gondolkodott a vetlen es meglepoen jol ment ahoz kepest. Amugy 1270 kilo az az 1400. Az en 528i -im nyom 1470 -et. Szoval pont a compotba nem olyan rosz az. Varosba szaladgalos autonak teljesen jo.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31010 üzenetére
Nalam minden 7en szinte kerdezik nem elado-e. (Ami eleg idegesito tud naha mar lenni, leven nincs ki irva ra) De jo multkoraban be talalt egy normalis fazon aki erti is mi merre es kerdezte ha eladnam mit kernek... mondtam 2 alatt nem adnam... erre ra vagta, hogy meg ma kifizeti ha hagyom
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31089 üzenetére
Ha de hova tovabb? Vannak fellangolasaim persze, hogy jo lenne E46 330Ci de ez az is marad. E39 28i utan E60 nalam szoba nem jon de mar F10 se!?
Arra kell radobbennem, hogy boven korrekt auto ez meg ma is. Nem rohad meg most se sehol. Van benne egy szivo benzin sor6 (ami egyre nagyobb kincs ma mar) , manual, digit klima, tempomat. Navi nincs de az amugy is a 5 collos telorol megy. Ut szelen meg nem hagyott a lassan 8 ev es 170e km alatt. Sanszos, hogy a 10. evet is megeli nalam...
Kicsit elerzekenyultem Nincs nalam 3 hete. 15 eve vezetek es most eloszor sajat hibambol megtortem. (Meg allt elottem egy faszi nagy hirtelen es varatlanul es bele mentem) M-es lokos, merevito, zarhid, motorhazteto, jobbos lampa csere meg az aprosagok, muanyagok. lampa mogott.
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz H.Ezredes #31142 üzenetére
Allitani azert allitom mert ezt latom, hallom. + E60 sose jott be igaz ami igaz. Raadasul nep auto. (szinte) itt ahol elek nincs 1 perc autozas ugy, h ne botlana bele az ember. Raadasul tobb az M pakett mint a sima. Ezeket is 2 tipus vezeti 90'%. Az egyik a fiatal nyikhaj gazdag apuka megvette pici fianak es feszit benne, illetve a brazilok veszik. Szoval eleg nagy az ellenerve nalam.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
Új hozzászólás Aktív témák
- Trollok komolyan
- Horgász topik
- Politika
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- EAFC 24
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- LEGO klub
- Elektromos autók - motorok
- Milyen légkondit a lakásba?
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen