- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Zimbabwébe ment a Starlink
it Immáron Zimbabwe területén is hivatalosan működik a SpaceX Starlink műholdas internetszolgáltatása.
-
Oukitel WP35 - az 5G-s faék
ma Kedvező árú, 5G strapamobil bukkant fel szerkesztőségünkben.
-
Mobilarena
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28745 üzenetére
És az E39-ben lévő kis V8-ak milyenek? A 35i nem szimpatikus, mert azok már öreg autók, de a 40i-ből egy 2002-2003 körülit lehet elvállalnék, ha nem találok szép 30i-t.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28747 üzenetére
A nagy V8 az M5.
Nem tudtam, hogy 35i-t olyan sokáig gyártottak, nem láttam még 99-nél fiatalabbat sosem. Mindenképp automatával szeretnék venni, és a legszimpatikusabb a 30i, az még nem olyan halálos fogyasztású.
De a V8 az V8, ha nem nagyon problémás motorok, nem zárkózom el tőlük. Persze lehet, hogy a végén egy 30d lesz belőle, bár azokból még reménytelenebb szépet találni, mint a benzinesből. Főleg, hogy felszereltség terén nem akarok kompromisszumot kötni.
Nem kedvelem az Audikat, még egy ennél újabb A6-ba sem ülnék be az E39 helyett.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #28749 üzenetére
Én elhiszem, tudom, hogy jó autó, de nekem nem tetszik. Vezettem hosszabb távon egyszer az általad linkeltnél eggyel újabb, 2007 körüli A6-ost, 3.0TDI-t, nagyon magas felszereltséggel. Nagyon ment, nagyon csendes volt, kb. 30 ezer km volt benne, de jól esett visszaülni belőle az akkor 280 ezer körül futott E39 530d-be. A BMW-ben otthon érzem magam, az Audi nekem idegen.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28751 üzenetére
De kiveszem a kezem a biliből, nem is nézegetem inkább őket, mert még pár hónapig nem aktuális a csere. Majd akkor ráfekszem a témára, de szerintem elég lesz a 30i is, valahol meg kell húzni a határt az élvezet és a pazarlás között.
-
szőröscica
addikt
válasz erikke17 #28769 üzenetére
Szikráztasd meg a gyertyákat egy dróttal, rögtön kiderül, hogy valamelyik rossz-e. Míg nincs nagyon hideg, be fog indulni néhány rossz gyertyával is, de nem árt rendbe tenni. Nálam 380 ezernél is simán indult -17, -18 fokban síeléskor. A bor megfagyott a teraszon, de az autó indult.
-
szőröscica
addikt
Nézegetem az 535i-ket, de tényleg nem tűnik annyira ütősnek, meg merném kockáztatni, hogy az 530i ha nem is oktatja, de nem maradna alul vele szemben.
Igazatok van: vagy megelégszem egy 530i-vel vagy ha már fiatalságom hülyeségét el kell követnem, és életem valószínűleg egyetlen vényócát meg kell vennem, akkor annak 540i-nek kell lennie, az mégsem járná, ha a 3 literes tdi-k tartanák a tempót velem.
Viszont 40-esből nincsenek olyan szépek, mint 35-ösből.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz H.Ezredes #28829 üzenetére
Azt látom, hogy ha jó alapot akarok venni, az is benne lesz 6-7 ezer euróban.
Mi lehet különösen fájdalmas költség a 4.4-nél? Amit saját, 530d-s tapasztalatból azonnal cserélnék, az az összes víz és ablakmosó cső a motortérben, azt már a 30d is megette, gondolom a V8-nál ez fokozottan jelentkezik, illetve a tankban az átemelő pumpa.
Nyilván utóbbi nem valami hűde nagy dolog, de aki próbált már vasárnap délután 400km-re otthonról egy kanna üzemanyagot szerezni, mert a körforgalomban alapjáraton lefulladt az autó, és nem volt hajlandó újraindulni, az nem szórakozik ennek az árával, inkább biztosra megy.
Nekem az üzembiztosság mindennél többet jelent, arra hajlandó vagyok áldozni. Ha van két karc a lökhárítón, nem érdekel, de műszakilag olyan legyen az autó, hogy bármikor ha belehuppanok, le tudjak gurulni vele Dél-Spanyolországba, és haza is hozzon.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Eldöntöttem, V8 lesz az E39, afelől pedig, hogy a 3.5-es vagy a 4.4-es, a kínálat alapján fogok dönteni. Amelyikből a legszebb, legjobban felszereltebb példányt el lehet hozni, azt fogom választani.
Az off fosom még mindig szervizben, fogalmuk sincs, hogy mi a baja, szerintem eladom úgy, ahogy van, aztán játsszon vele, aki szeretne fogni rajta 1-2 százezret.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #29162 üzenetére
Én is nagyon sokszor voltam síelni E34-ekkel és E39-el is, voltak igazán nagy havazások is, de soha nem kerültem gondba. Egyetlen egyszer, itthon fogott meg egy hatalmas hóvihar, a saját utcámban: akkora hó volt, hogy egyszerűen felhasalt rá az autó. Ott az összkerék sem segített volna.
Ettől függetlenül nyilván jó, de én nem cipelném magammal a súlyát, és bonyolultabb szerkezet is jóval.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Hú mekkora kula az E39 kínálat még Németországban is. Itthon meg aztán egészen gyalázatos.
Az világosan látszik, hogy ami jó, azt 1-2 nap alatt elviszik. -
szőröscica
addikt
Azért a pofátlanságnak is van határa, ezért a fossátört valamiért ennyi pénzt elkérni.
Makulátlan állapotban, pfff.
-
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #29442 üzenetére
Pedig tényleg az. 2004/10. havi gyártású, de 2005 áprilisában gurult ki a szalonból, és ekkor lett forgalomba helyezve.
-
szőröscica
addikt
Kérem szépen: [link]
A tökéletes sleeper.
-
szőröscica
addikt
Az E38-ban lévő V8-as dízelek mennyire jól sikerült konstrukciók?
-
szőröscica
addikt
-
szőröscica
addikt
válasz KaiotEch #29678 üzenetére
A 318i nem fog pedig másképp menni, ha 70-nél előzni akarsz, vissza kell rakni kettesbe, de 100-nál se négyesből indulj, hanem harmadikból. Ha üzemmeleg a motor, semmi baja nem lesz attól, ha elforgatod a piros mezőig.
Ettől függetlenül megértem, hogy nem tetszik, a kicsi szívó benzinesek nem a legizgalmasabb szerkezetek egy dízel után.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz ADAM1337 #29696 üzenetére
Ilyen 318-ast még nem vezettem, de hasonló súlyú, némileg erősebb (150-155 lovas) 2 literes benzineseket igen, és 50-nél még kettesben sem indulnak meg ezek igazán, egy dízel hármasban otthagyja őket mint Szent Pál az oláhokat.
Nem azt mondtam, hogy mindig, de ha egy forgalmas főúton kellene kamiont előzni, biztos nem hármasból kezdeném velük egy ilyen motorral.
És továbbra sem szétpörgetés, semmi baja nem lesz, ha meleg olaj mellett elforgatod tiltásig. Azért van.
-
szőröscica
addikt
válasz zsolt1225 #29756 üzenetére
Nyáron bele lehet izzadni, de a legjobb plüss kivételével mindenbe bele lehet. Ellenben ha ápolod, örök életű.
Télen szerintem nem rosszabb mint a szövet, az ülésfűtés gyorsan felfűti, és ami fontos, hogy picit csúszik, így nem gyűri össze a hosszú kabátod, hanem belecsusszansz, mikor beszállsz az autóba.
-
szőröscica
addikt
Lehet jobb forgalomszervezés az oka, vagy óvatosabban mész, más szélirány, ezer tényező. Lehet, hogy jobban adalékolt a kinti üzemanyag.
De az alap szabvány, aminek meg kell felelniük, amihez megfelelő motorokat kell tervezniük a gyártóknak, ugyanaz.
Én sok tízezer km-t jártam külföldön, több CR dízellel, nem vettem észre lényegi különbséget a hazai és a kinti üzemanyagok között. Elfogadom, ha más igen, de ettől függetlenül azt egy gyártó nem teheti meg, hogy ne adjon garanciát az alkatrészeire, mert azt Magyarországon vagy Romániában vagy egyéb kelet-európai EU tagországban használják.
-
szőröscica
addikt
Baj van: tetszenek a facelift előtti E38-ak. Gondolom a rozsda és az öregedő műanyag- és gumialkatrészek, kábelkorbácsok miatt teljes anyagi csőd egy ilyen.
-
szőröscica
addikt
válasz MPowerPH #29874 üzenetére
Nem, csak ma este nincs itthon az asszony, es koszaltam a neten. Mivel az E39 kinalatot beteve ismerem, ezert a 7-esek fele nezelodtem. Nagyon tetszik a facelift elotti E65 is, de azt nem tudnam fenntartani, karacsonyfa muszerfallal pedig nem jarnek, az ciki.
Az E38 talan nem szignifikansan nagyobb szivas, mint egy E39, ezert ralestem, de ebbol is csak a facelift elottiek tetszenek, azok meg mar 20 evesek. Dizel csak a TDS van bennuk, ami nevetseges, leginkabb 40i es 50i van. Utobbibol lattam 1-2 igeretes peldanyt, de mar csak abbol kiindulva, hogy az 530d-mben 10 evesen hogyan mallottak szet a muanyag elemek erintesre a motorterben, es mennyi penz elment mig minden szirszar csovet es tomitest vadiuj gyarira cserelve szivargasmentes lett a motorter, el tudom kepzelni, milyen horror lehet egy 20 ev koruli V8 vagy V12 orraban. Igy ez marad az alom kategoria, a realitas egy utolso evjaratos V8 E39 tovabbra is.
-
szőröscica
addikt
Télen többször láttam egy E36 touringot, jól leültetve, nagy felnikkel, síbox-szal a tetején. Martini racing színekben pompázott. Ma láttam ugyanezt az autót, szörfdeszkával a tetején. Ismeritek esetleg? Nincs róla több kép a neten valamerre? Jópofa volt nagyon, csak kár, hogy okádja a füstöt nagyobb gyorsításnál.
-
szőröscica
addikt
válasz B-L-A-C-K #30004 üzenetére
Engem az autóban ülve zavar, hogy sötét van benne, egy ilyet követve pedig szintén zavar, hogy nem lehet átlátni rajta, olyan mintha egy furgon menne előttem. Szerintem közlekedésbiztonsági szempontból nem nyerő a sötétítés, de ez az én magánvéleményem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs