Hirdetés

Aktív témák

  • zenszunni

    csendes tag

    Roviden egy szamhordozas tapasztalatai alapjan a blue ugyfelszolgalatokrol:

    Szemelyes ugyfelszolgalat: felesleges.

    Telefonos u.f.: 06 30 440 8400 telekom. Meg tudjak mondani, hogy pl sikeres volt az adategyeztetes, ha nem akkor itt is lehet ujra. Egyebkent a blue ugyfelekrol "lepattannak". Nem tudnak modositani pl allando lakcimet. (Az a baj hogy az ugyfelszolgalatos azt hiszi sikerulhet.)

    Lidl aruhaz: a blue-nak van egy adatmodosito nyomtatvanya amit lidl pecsettel kell ellatni es alairatni. Ok is tudnak ilyet nyomtatni, nem szabad a szerzodest ujra kitolteni.

    E-mail: elkuldik az adatmodosito nyomtatvanyt es fotozva vagy szkennelve visszakuldheto nekik.. persze miutan a lidl-ben egy meglepett dolgozo segit igazolni az adatokat es pecsetelni.

    Az adategyeztetes rendszeret meg lehet tesztelni, hogy mennyire komolytalan.. a blue adategyezteto oldalan is van egy link ahol ellenorizhetjuk a nyilvantarto rendszerben az okmanyunkat.
    https://www.nyilvantarto.hu/ugyseged/OkmanyErvenyessegLekerdezes.xhtml
    Eszerint peldaul mindegy hol lakom, mert ha a szemelyi ervenyes akkor mar jo vagyok.

Aktív témák