Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Directors #8222 üzenetére

    Nem volt nyomkövetési száma? Nem tudom hogy ki írta be a január 23-i 00:00:00 időponttal, mert a várható szállítási idő biztos több volt. Véletlenül valaki nem igazolta le a megérkezést? Az app használatánál könnyen mellé lehet "bökni". Mert nem szokott ez automata lenni, nekünk kell megcsinálni.


    Ennél ezek az időtartamok vannak:
    Order Placed Date: 2019-01-23 05:35:02
    Shipped Date: 2019-01-23 21:33:06
    Expected delivery date: 2019-03-15 21:33:06

    Neked úgy február 26 volt a vége. Ha le lett igazolva akkor nehéz lesz megmagyarázni, ők nem tudják lezárni.

    Közben visszanéztem, ami leigazoltam hogy megérkezett azt 00:00:00 időponttal jegyzik fel. Így bizony te igazoltad a megérkezést január 23-án.

    A Postától nem kaptál értesítőt? Nincs náluk letétbe a csomag? Célszerű ezt ott helyben ellenőrizni, mert esetleg nem írták meg az értesítőt vagy megírták ugyan de nem kaptad meg.
    Ha nincs ott akkor nyugodt szívvel írhatod, hogy a Postán nincs a nevedre küldemény.
    Fizetted a szállítási biztosítást, mert csak akkor biztos a refund vagy újraküldés?
    Az eredeti szállítási móddal küldik, ha nem volt nyomkövetési szám akkor most sem lesz.
    Bár most még nincs a tiszta helyzet mert a 60 nap utáni visszafizetési garancia nem telt le.
    Nem minden érkezik meg 30 napon belül, 40-45 nap is lehet egy normál küldeménynél.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák