Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MADcat

    MODERÁTOR

    válasz Cs1csó #45084 üzenetére

    Ezzel foglalkoztam majd két évig. Vágtunk le oszlopról ügyfelet, kerítésről vettünk le gázórát. Stb. Ásni hívtuk a megfelelő embert.
    Nekem sántít a sztori. Mire hozzánk jutott a dolog, az millió levél, e-mail, telefon váltás stb előzte meg. És ez áramnál több hét, gáznál hónapok is elmennek. Te tudtad, hogy mennek az emberek, egy számla miatt inkább hagytad magad kikapcsolni? Sokszor volt, hogy pont mi szóltunk a szolgáltatónak, hogy valami kommunikációs gond van. Rossz cím, rossz a kiértesítés, rossz a telefonszám.
    Olyan is volt, hogy a szerelő vitte be az E.ON-ba ügyfélszolgálaton kifizetni a számlát. Szóval itt valami nekem nagyon kerek. Tudtad, hogy valami nincs befizetve, vagy a szolgáltató tudta. De inkább leveteted az órád mint bemenj az ügyfélszolgálatra, egyeztetni. Pont a gázórát, amit rohadt cirkuszos visszatenni ügyfél részről.
    (Sokan nem tudják, de két át nem vett terítvény már sikeres kiertesítés)

    [ Szerkesztve ]

    Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

Új hozzászólás Aktív témák