Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    Fűnyíró topic nem igazán megy.

    Adott lenne egy olcsó motor, ami égeti az olajat, látatlanban szerviz szerint szétkopott. (elment a regulátor, és maximum fordulaton járt egy darabig, utána lehet, hogy a szervizes túlöntötte olajjal, utána kezdett füstölni, légszűrőt is beköpi motorolajjal, de már 1 éve így jár. 1 liter olajat elégetett már a kis gép.)

    Szétszedtem, a henger felső pontján van egy kis kopás, valamint a dugattyú két oldalsó részén az elején az 1. gyűrű előtt merőlegesen csíkos, a 2. gyűrű előtt már megvannak a párhuzamos gyári megmunkálás nyomai, utána megint merőleges a 3. vályú után, de valszeg nem vészes. A henger kicsit tojás alakú, de a tojás hosszabbik alsó felé hagyta el az olajat visszafelé, amikor kézzel tekertem, tehát ott, ahol elvileg megvan a 61mm-es furat.

    A gyűrűket visszarakva az 1. gyűrű hézagja jónak tűnik, szemre kb 0,3 max 0,5mm. A 2. gyűrű viszont kb. 5x ekkora hézaggal van, de lehet, hogy megvan 3mm is a külső kerületén, és úgy tudom ez az olajlehúzó. A hullámos jónak tűnik, de a két vékonynál megint mm-ek vannak.

    Az első kettő gyűrű viszont pontosan ugyanakkora, csak az 1. (kompresszió?) körül még van egy ezüst színű anyag, míg a 2. gyűrű pont ugyanaz, csak ez a plusz réteg nélkül. (ebből gondolom, hogy lehet, hogy mégsem kopott a 2. gyűrű.)

    Most nem tudom, hogy az olajlehúzónak gyárilag ilyen nagy hézaggal kell lennie, vagyis egy új szett gyűrűvel is ezt mutatná, vagyis mégis a henger kopás túl nagy.

Új hozzászólás Aktív témák