- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Befutottak az első Xperia 1 VII pletykák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
- One UI 6.1.1 hamarosan, One UI 7 még idén
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Stray - Az év végén Switch-re is elérhető lesz a macskás kaland
gp Pontos megjelenési dátumot egyelőre nem kaptunk, valamikor az ünnepi időszakban érkezik az új kiadás.
-
Európában is kapható az Oppo Reno 12 és Pro testvére
ma A kínai verziókhoz képest változtattak itt-ott, június 25-től 500 eurós áron indul az értékesítés.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
Fűnyíró topic nem igazán megy.
Adott lenne egy olcsó motor, ami égeti az olajat, látatlanban szerviz szerint szétkopott. (elment a regulátor, és maximum fordulaton járt egy darabig, utána lehet, hogy a szervizes túlöntötte olajjal, utána kezdett füstölni, légszűrőt is beköpi motorolajjal, de már 1 éve így jár. 1 liter olajat elégetett már a kis gép.)
Szétszedtem, a henger felső pontján van egy kis kopás, valamint a dugattyú két oldalsó részén az elején az 1. gyűrű előtt merőlegesen csíkos, a 2. gyűrű előtt már megvannak a párhuzamos gyári megmunkálás nyomai, utána megint merőleges a 3. vályú után, de valszeg nem vészes. A henger kicsit tojás alakú, de a tojás hosszabbik alsó felé hagyta el az olajat visszafelé, amikor kézzel tekertem, tehát ott, ahol elvileg megvan a 61mm-es furat.
A gyűrűket visszarakva az 1. gyűrű hézagja jónak tűnik, szemre kb 0,3 max 0,5mm. A 2. gyűrű viszont kb. 5x ekkora hézaggal van, de lehet, hogy megvan 3mm is a külső kerületén, és úgy tudom ez az olajlehúzó. A hullámos jónak tűnik, de a két vékonynál megint mm-ek vannak.
Az első kettő gyűrű viszont pontosan ugyanakkora, csak az 1. (kompresszió?) körül még van egy ezüst színű anyag, míg a 2. gyűrű pont ugyanaz, csak ez a plusz réteg nélkül. (ebből gondolom, hogy lehet, hogy mégsem kopott a 2. gyűrű.)
Most nem tudom, hogy az olajlehúzónak gyárilag ilyen nagy hézaggal kell lennie, vagyis egy új szett gyűrűvel is ezt mutatná, vagyis mégis a henger kopás túl nagy.