- Yettel topik
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Xiaomi Smart Band 7 - hetedik
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
G@bi90MR
aktív tag
Sziasztok!
A segítségetek kérném, a helyi szerelők tanácstalanok.
A hiba egy Golf 3 TDI-nél jelentkezik, a probléma a következő. Tavaly nyáron elromlott az alső kuplung munkahenger. Kicserélték, azóta rosszalkodik a fékem. Való igaz, jövő héten kuplungot is cserélnek, romon van a kuplung. (Tárcsa, szerkezet, kinyomó csapágy csere, főmunkahenger csere). A kérdésem az lenne, hogy rossz kuplung miatt lehet rossz a fék? Mindenki azt mondja lehetetlen, mégis azóta áll fent a hiba. Állandóan levegős lesz a fékem. Álló motornál felpumpálom a pedált, betonkemény lesz. Beindítom, be is puhul, ahogy kellene elvileg, mármint amikor megjön a rásegítés. Viszont csak az alsó felénél fog rendesen a fék, addig ímmel ámmal. Ilyenkor is fel tudom pumpálni a féket, jó is lesz, de a következő fékezésnél megint szivacsos érzete van a pedálnak. Ha felpumálom, járó, vagy álló motornál, kemény a pedál, amint kuplungot nyomok, megint szar az egész. Ilyenkor hol jobbra, hol balra húz az autó, egyenletes mértékben. Következő fékezés után megy egyenesen, majd a következő után megint jön a jobbra, vagy balra húzás. Sokszor lett légtelenítve, ABS is VCDS-sel, kuplung is. Cseréltem már ABS kockát, összes féknyereg fel lett újítva, új a főfékhenger, alsó kuplung munkahenger, új az összes fékcső, gumi fékcső, kicseréltük a devandert is. Gyakorlatilag a kuplung és a fő kuplung munkahenger kivételével minden új. Merre induljak el? (VR6 288 futómű van az autó alatt, és csak ismételten tudom leírni, ez a szarakodás az alsó munkahenger hibája, illetve cseréje, kuplung elhasználódása óta van.)Előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
mazda626 vagyok G@bi90MR kiadásban.