Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz MasterMark #1449 üzenetére
Igen, úgy lehet csak indítani, ha ki van nyomva a kuplung.
Üresben gázra is. Kevésbbé lehet hallani, de lehet akkor is.[ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
MasterMark
titán
válasz KonzolKartel #1451 üzenetére
Nyisd már ki az ajtót és úgy csinálj róla videót, akkor talán többet hallani.
Switch Tax
-
őstag
válasz MasterMark #1452 üzenetére
Kijjebb jöttem a városból.
Egy fokkal jobb talán.
[link][ Szerkesztve ]
Telefonon gyorsabban elérsz: 06705213007
-
MasterMark
titán
válasz KonzolKartel #1453 üzenetére
Ez a videó már nem áll rendelkezésre.Szerintem vagy kipufogó, vagy valami hozzáér valahova és berezonál, hővédő vagy valami.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
őstag
-
tasiadam
veterán
Szokas meg zsirral kinyomni a gombcsuklokat, vagy mar alapbol van bennuk annyi, hogy nem kell? Nincs rajta zsirzogomb gyarilag
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tasiadam #1456 üzenetére
Nem szokás, inkább a kirepedő gumiharang miatt bejutó por okoz nagyobb kopást szerintem (kivéve ha mondjuk kicsit alul van méretezve/nagyobb az igénybevétel). Ha drága, és van benne elég anyag, meg kell fúrni, menet bele, aztán jöhet a zsírzógomb porvédő meg kapható univerzális, méret alapján.
-
G@ben
addikt
Adott egy 2008-as Skoda Fabia 1.2, ami indításkor sokszor csörög egy kicsit. Az egész nincs egy másodperc, épp csak amíg beindul, de azért zavaró. Jól sejtem, hogy a láncfeszítőt kéne cserélni? Ha jól tudom, típushiba, de nem tudom, mennyire lenne sürgős.
Illetve előfordul, hogy az alapjárati fordulat 600 és 1000 között ingázik. Ez mitől lehet?Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
tasiadam
veterán
Ay is lehet, hogy még nincs felkapva olaj, ezért csörög, viszont olajban már nem. De ezt valszeg valami WV szakértő tudja. Az alapjárat, mivel benzines, lehet 3 dologtól is.
Szonda/légtömegérő, gyertya (de mindenképp a gyújtás, akár tekercs) és injektor. Ha ez a 3 tökéletes, akkor nincs gond.Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
subaruwrc
félisten
ha már csörög a lánc akkor igencsak illene ránézni
600 és 1000 között ha ingázik az alapjárat akkor valahol fals levegőt szívhát indításkor megfeszül egy picit akkor oda koccan valahova, utána elhallgat.
inkább nézesd meg mielőtt szakad a lánc vagy átugrik a vezérlés[ Szerkesztve ]
-
G@ben
addikt
válasz subaruwrc #1460 üzenetére
Egy pillanatra hallani csak indításnál, utána csöndben van. Ha jól tudom, ezeknek a láncfeszítője konstrukciós hibás.
Ha fals levegő lenne, akkor állandóan csinálná, nem? Csak néha csinálja, de még nem jöttem rá, mihez lehet köze, pl hideg vagy meleg motor, ilyenek.Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!
-
pajorgergo
aktív tag
Sziasztok, olyan ügyben lenne kérdésem hogy adott egy benzin-gáz üzemű H Astra.
Igaz, hogy pl futómű javítás miatt is csak olyan szerelőhöz lehet vinni, akinek megvan a papírja a gázüzemű autó szereléshez annak ellenére hogy jelen esetben futóművet akarok javítatni? -
szabi325
tag
Sziasztok,
A családban van egy benzines 2006 -os autó amit sajnos leginkább rövidtávokra használnak, így a gyújtógyertyák elkokszolódnak úgy kb. 3 hónap alatt.
A kérdésem hogy van-e benne tapasztalatotok hogy mibe érdemes a gyertyákat mondjuk egy napra beáztatni ami szépen leoldja róla az odaégett olajat ?
Előre is köszönöm a segítséget. -
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Van egy 1.4-es F astrám, most volt műszakin, és annyit mondott, az úriember, hogy nem annyira jó a CO kibocsátás, legalább is gondolom, mert ugye valami mérőpálcát rakott a kipufogóba, és azt mondta konkrétan, hogy nem akar jó lenni.
Általánosságban lehet, hogy a katalizátort kellene cserélni? Mert ennek a dolga megszűrni a keletkezett gázt nem? Vagy inkább vigyem autószerelőhöz, mert lehet más a baj?
Xbox One: bandymnc
-
jerry311
nagyúr
válasz bandi0000 #1465 üzenetére
Légtömegmérő, lambda szonda, katalizátor, EGR. Így első körben ezek jutottak eszembe, amik befolyásolják a keverékképzést, és ezzel azt is, hogy mi jöhet ki a kipufogóból. Ehhez még hozzá lehet adni a motor kopásával növekvő olaj fogyasztást is. Ez utóbbi túl tudja melegíteni a katalizátort, aztán tönkre is megy a túl magas hőtől.
Ettől függetlenül nem ugranék neki azonnal egy katalizátor cserének, további vizsgálatok nélkül. Illetve ha tényleg az olaj fogyasztás a gond, akkor az tönkreteszi a következő katalizátort is.A katalizátor nem szűr, a katalizátor segíti az égést. Konkrétan azért van ott, hogy ami nem égett el rendesen, azt égesse el.
-
jerry311
nagyúr
válasz MasterMark #1467 üzenetére
Nem jó egy szót vagy tárgyat saját magával magyarázni.
Lásd: A Föld geoid alakú. -
bandi0000
nagyúr
-
bandi0000
nagyúr
Sziasztok
Nem tudom tud-e valaki segíteni, de hátha
Adott a képen látható gyújtáskapcsoló zárbetét, újonnan vettem, szaki lamellázta, hogy a régi kulccsal működjön, máködött is flottul kb 1 évig, ahogyjönnek a nagy meleget 35-40 fok a kocsiba, akkor nem lehet elfordítani, gondolom a fém tágolhat? Most ahogy forgatgattam éreztem, hogy a képen jelölt helyen elforgatáskor kicsit akad, amit melegbe gondolom még rosszabb, mit gondoltok lehet ezt valahogy orvosolni, vagy inkább bízzam a szakira?
[ Szerkesztve ]
Xbox One: bandymnc
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. 1.6 tdci ma reggel óta kicsit nehezebben indul. A szokásos helyett kb 4 másodperc mire beindul. Utana minden ugyanaz. Alapjarat, gyorsítás, minden olyan, mint régen. Elvileg a nagynyomású rendben. Hol lehet a bibi?
-
-
bul07
nagyúr
válasz bandi0000 #1471 üzenetére
Arra figyelj hogy nehogy indítózás pozícióba szoruljon meg, mert akkor a indítómotor tönkre fog menni
Édesapám így járt ,zárbetét cserével együtt az indítómotort is cserélni kellet, nem vette észre és úgy ment vele(#1472) 7Sony7
Nem lehet hogy szívja valami az akut éjszaka, és első indításnál kevés neki majd mikkor már rátölt akkor jobban indít
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
MasterMark
titán
.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Tamás2310
csendes tag
Sziasztok!
Egyik ismerősöm 2004-es 1.6-os Citroën Xsara autójában a mai nap kicseréltük a kormányoszlop világítás / irányjelző kapcsolót. És azóta a kocsi nem hajlandó elindulni, műszer falon világit egy kulcs ikon, gyanítón valami immobiliser hiba lehet. Szerelés alatt le volt húzva az akkumulátor. Ha valakinek van valami ötlete, azt elötre is köszönöm! -
jjohn
aktív tag
Kérdezném!
Alfa 147 1,6 TS 105 LE. A vezérműtengely holtpont jeladó cseréhez le kell e szedni a vezérlést?
Vagy ki lehet cserélni anélkül is?
Köszi!!!! -
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1483 üzenetére
De tulajdonképpen elég meleg helyen van, csak nem gondolnám, hogy meg kell olvadnia...
A képen pirossal jelölt alkatrész az, a bal oldalon a kocsi eleje felé menő (coolerhez) gumicső csatlakozásánál van megolvadva, bent a gumicsőben levő rész.
[ Szerkesztve ]
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1485 üzenetére
Jól látod, igen. Ráadásul a takarólemezek alatt a dpf van, ami ugye 600°C is szokott lenni.
Ennek ez a gyári kinézete/kialakítása, ez egy ford. Na jó, psa alapokon.[ Szerkesztve ]
-
-
GabN73
addikt
Szerelőkre hogy lehet a legjobban hatni?
6 hónap alatt nem igazán jutottunk sehová, a saját fszsága miatt kellett ráadásul visszavinnem hozzá...
-
GabN73
addikt
válasz jerry311 #1488 üzenetére
A típussal tisztában vagyok nagyon is, sőt, kedves szerelőnk is csak ezzel a márkával foglalkozik...
Ott kezdődött hogy előtte volt nála, egy pár apróság miatt (szelepfedél tömítés, fűtéscsap, szelepszár szimeringek meg tényleg egy pár apróság)
Akkor volt egy fék ellenőrzésen is, elmondása alapján jobb hátsó féknyereg nem szuperált már, van nála patika bontott. Jó cseréld ki.
Kb 1500 km után pályán nagyobb tempónál bevágódtak elém, nagy fék, aztán kattogás... Mondom fsza, difi vagy féltengely el is köszönt. Mint kiderült hogy a felrelrakott féknyereg annyira patika volt, hogy a seeger szrul volt berakva, dugattyú pedig szépen rávasalta fémig a ~70%-os betétet, fogta is a kocsit rendesen...Otthon szétszed, megnéz, krvaanyáz. Sajnos idő miatt úgy voltam vele, hogy megy vissza hozzá, rakja össze gondoltam 1 maximum 2 hét. 1 hónap, hív hogy ajaj, összerakták de fék az kb nincs, fékrásegítő szervodob kuka. Van új 1000+ € vagy van egy szaki aki feltudja újitani. Szakinál 3 hónapot volt, mire kinyögték hogy Ukrajnából szerezte az alkatrészeket, és most nem igazán tud beszerezni. Ebay, európai bontóknál sehol sincs ez a fajta, vagy ha van is jobb kormányosba...
Írtam egy pár cégnek, vagy nem is válaszoltak, vagy nem vállalták. Rockauton viszont Cardone vállal, csak hát 355 USD+35-45k huf a posta ki.. Megyek a dobért, elhozom, csomagolom be, nézem az egyik érzékelő/elektronika csatlakozójából egy láb ki van törve. Hívom emberünket, hogy ezt esetlegesen sikerült e megnézni. Válasz: nem :DDD Sem a szaki, sem ők.. fsza, megcsináltam, hívom hogy viszem vissza, rakjuk már be, próbáljuk ki. Állok a műhelyben mint egy fasz, mondom rakjam be én és majd kiszámlázod vagy mire várunk? Ja, arra nincs idő, ők holnap után mennek 3 hét pihenőre. Na ez két hete lejárt, egy hete hívtam hogy sikerült e megugrani a feladatot, mondta hogy azon a héten berakják... Azóta hív... :DMűszaki azóta lejárt, ment volna lakatoshoz ahová 7 hónapos várakozási idő volt (most 1,5 év), villanyoshoz ahol 3 hónap... Szelepfedél alól azóta pedig szépen jön az olaj, szelepszár szimeringek eltüntetve, amikor ott voltam a kért dolgokból semmi sem volt rárakva....
Szerintem benne leszek a hírekben az elkövetkező napokban :DDD
-
MPowerPH
félisten
Sziasztok,
Suzuki Swift 2007 1.5 (RS415) -be milyen specifikacioju fagyallo valo? G11? Mannol -nal a G11 es az AG11 ugyan az?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
bul07
nagyúr
válasz MPowerPH #1491 üzenetére
Általában a tartályon rajta van hogy milyen kell bele
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
pengegyerek
aktív tag
Sziasztok, hibakód olvasót szeretnék venni ti milyet ajánlanátok?
"Aki pálinkát iszik a temetőbe kiviszik ki pálinkát nem iszik azt is oda temetik."
-
7Sony7
addikt
válasz pengegyerek #1495 üzenetére
Üdv. Szerintem ha írnál autótípust, talán. Esetleg spec típus topicban.
-
-
7Sony7
addikt
Srácok, hogy működik valósagban az autóklíma? Úgy értem, megyek, nincs büdi. Benyomom a klímát, hűt, nincs büdi. Kikapcsolom, mocsárszag van. Szóval miért nincs büdi az első két esetben? Nem ugyanott megy a levegő? Nem értem.
És hogyan tudnám megtiszítani? Fordról van szó, rohadtul nem lehet rálátni a radiatorra, vagy hogy hívják.-
-
MasterMark
titán
Amíg megy addig lefújja a kicsapódott vizet a radiátorról, ha megállítod akkor az is megáll és elkezd összegyűlni alul.
A kivezető cső nem dugult el? Ha szabad akkor azon keresztül habbal lehet tisztítani a radiátort. De ez sem teljes tisztítás. Ahhoz meg hogy kivedd esélyesen az egész műszerfalat ki kell venni előbb.
Klímabombát vagy ózonos tisztítást próbáltál már?
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1498 üzenetére
Mondanám, hogy értem, de nem teljesen. Akkor mokor megy a klíma, akkor is büdösnek kellene lenni, nem? Elhiszem, hogy úgy van, ahogy mondod, csak nem értem.
Na mindegy, a kifolyót jó, hogy mondtad, nem néztem még, alá kell mászni. De megnézem. Legszívesebben valami nagynyomású izével átmosnám, de nem férek semmivel. Gondoltam mar a háti permetezőre is, de nem fér szerintem oda.[ Szerkesztve ]
-
-
MasterMark
titán
Nem a motorról van szó,hanem a ventilátorról meg a radiátorról a műszerfal mögött. Nem férsz oda semmivel, csak ha kiszeded az egész klímadobozt, szétszeded, kiveszed a klíma radiátorját és úgy megtisztítod. Magasnyomásúval akkor se illik, mert kitörheti a kis lamellákat.szerk.: Ha nem megy a venti ami fújja akkor megáll a víz. Ha megy a venti akkor nem áll meg a víz.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000