Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android szakmai topik
- iPhone topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Azonnali mobilos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
molnarpeter
nagyúr
Fél-off MTZ motort generálozunk, és kétféle dugattyú elérhető, egyik 1,7 kg körül, vastagabb tetővel (1-2 centi különbség belülről mérve), vagy 1,5 kg a könnyebbik. Mivel lassú fordulatú motor, és hosszú távra tervezünk, a kérdés, hogy a robusztus, vagy a könnyű lenne jobb, esetleg inkább a kidolgozás minősége alapján lenne érdemes választani?
A dugattyúkon (110mm átmérő) 00, 50, 80 jelzések vannak beütve, ez mit jelenthet? 00 van két darab nálunk, kb. egyforma tömeg, 80 úgy 60 grammal könnyebb, az 50-es pedig a 1,5 kg-s.
Belefutottunk egy alkatrész problémába. Külön dobozolt szettet vettünk, egyformaként adtak - mint kiderült - 3 hasonlót, és egy jelentősen eltérőt. Csere lesz, csak nem tudom, milyen lenne jobb
-
molnarpeter
nagyúr
válasz molnarpeter #505 üzenetére
Végül csere nincs, mert kifutott, de lesz a könnyebbikből PTFE bevonatolt szoknyás, 4 darabos szettben, elvileg összeválogatva.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #506 üzenetére
Egyforma legyen és lehetőleg minőségi és pontos. Nem a súlya a lényeg, hanem az anyaga.
-
molnarpeter
nagyúr
Köszönöm, hétfőn kiderül Az első számú készlet hüvely+dugó párosból volt 4 külön dobozzal, de botrány, hogy ekkora különbségek voltak. Ha minden igaz, az új rendelés már gyárban összeválogatott, négyesével csomagolt készlet. Ahogy nézem, a Federal Mogul szerint akár 8 ezrelék üzemanyag-megtakarítás is elérhető a súrlódáscsökkentő palástbevonatnak köszönhetően, csak ez a garnitúra Завод Двигатель (importőr szerint ez vált be) Mindenesetre első dolgunk lesz a mérés, elsősorban tömeg, plusz átmérők gyűrűhornyok közt és szoknya aljától 1 centire, csapszeggel párhuzamosan és merőlegesen is, aztán hajtókarral még egy kör...
[ Szerkesztve ]
-
nederlanden
senior tag
Sziasztok.Golf 6 R 2.0 271le benzinessel kapcsolatosan lenne par kerdesem.Azt mondjak ezeknek a motorja legmegfelelobb karbabtartassal is max 2-300e km az elettartama.Ez mit jelent?Teljesen fel kell ujitani a motort?,vagy csak reszben?,kb nagyon durvan milyen osszeggel lehet szamolni egy korrekt felujitassal?koszi
"nem alszik sem éjjel sem nappal,folyton gomolyog a füstje.Nemzedékeken át pusztán marad.SOHA SENKI NEM JÁR ARRA ""
-
Sanyi19
őstag
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy Renault Megane 2-re mennyire jellemző a kettőstömegű lendkerék? Melyik motorral gyártottakban van?
“Az élet nagy titka az, hogy nincs nagy titok. Bármi legyen is a célod, elérheted, ha hajlandó vagy érte tenni.” (Oprah Winfrey)
-
rosejbli
senior tag
Sziasztok!
G astrában szeretnék lambdaszondát cserélni és meg is vettem, de nem kompatibilis a csatija. Rá lehet valahogy forrasztgatni a régiét vagy vigyem vissza?
-
rosejbli
senior tag
válasz molnarpeter #516 üzenetére
De neten nincs 50%-os kedvezmény
-
kaszaking
tag
#517 rosejbli
Alkatreszek.hu
Kauffer.hu
Zsu.huNézz körül náluk. Alapból 40-50 százalék van náluk. Olcsóbbak mint a bárdi, unix
[ Szerkesztve ]
-
7Sony7
addikt
Sziasztok. Futómű kérdésem lenne. F Astra. A jobb első gumi belső oldala kopik. Csak a jobb! Mit gondoltok, mitől lehet ez?
Nehezíti a kérdést, hogy lógás, kopogás nincs, talpasok, kormányösszekötő cserélve 1-2 éve, állítási lehetőség pedig (dőlésre) nincs. (tudtommal). Szemmel nézve is olyan, mintha kissé bentebb dőlne a hibás kerék, mint a másik.
Karambol nem volt, mióta nálam van 10 éve, de 22 éves a gép.
Egyébként kb mennyit bír egy garnitúra gumi: Ebben 50.000km van.-
-
szkorhetz
őstag
Sziasztok!
Pénteken hoztam el az automat, akkor frissen volt mosva, ennek megfelelően összes tárcsán megvoltak a rozsdaszerű foltok. Hétvégén mentem 300kmt (BP-Veszprém-BP) és hazaérve a hátsó fékek még mindig foltosak, nem kopott le róluk a mosásos folt, míg az első kerekek gyönyörű tiszta fémszínűek.
Normális lehet ez?
2014, Ford Focus -
Tarisznyarak
tag
Sziasztok!
Nem rég vettem észre hogy ha eltekerem a kormányt jobbra vagy balra kicsit koppanó reccsenő hang jön a jobb első keréktől, utána meg szűnik majd később ha ált sokat akkor újra ez történik. Lehet a gömbfej ? Vagy szervő olaj, de azt nem tudom hol tudnám megnézni a könyvében nem is semmit meg akkor nem csak jobbról kellene jönnie. Együtt lenne másik olajjal ?
Előre is köszönöm!(Nissan Juke 1.5 dCi)
-
válasz Tarisznyarak #525 üzenetére
Gömbfej is lehet, meg bármi a futóműben ami szilentet tartalmaz Ha menet közben is ropog akkor már felvetődik féltengely is.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Tarisznyarak #527 üzenetére
Irány a futóműves ahol van nyúzópad! Ott pontosan meg lehet mondani ha szilent baj van.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
7Sony7
addikt
Üdv. Érdeklődnék, TDI, Bosch Ve mechanikus adagoló. Elméleti síkon:
Az adagoló befecskendezési idejét a mostanihoz képest kb 2 fokkal, ha visszább veszem, akkor már 2000 ford. körül kihagy a motor.
Lehet azt tudni, hogy mennyi fok az ideális "tartomány" (tudom, hogy fix érték, de most elméletben).
Tehát a mostani beállításhoz képest -2 foknál már dadog, akkor + mennyi fokot lehet ráadni, ami még jó a motornak?Amúgy elsősorban füstölés csökkentése a cél. Az a gyanúm, hogy kevés az előtöltés, de nem merek rá adni, nehogy kinyírjam.
Szóval ki tudja, mennyi az annyi?
-
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Egy vízelfolyást követően (és az ez után egyből következő vízpumpa cserét követően, ugyanis ő (is) volt a ludas a vízelfolyásban), kb 1 óra állástól felfelé indításkor nem megy az egyik hengerem. Nos, jó ideje csinált már ilyet, de 2 havonta egyszer, és általában volt alapjárat 3 hengerrel is, egy egyszerű gázfröccsel megoldódott a dolog.
Ez azóta annyit változott, hogy minden alkalommal, mikor 1 óránál többet áll az autó, csak akkor indul el a motor (és nem fullad le 2 másodperc múlva), ha gázt is nyomok az indításkor. Ekkor is hiányosak a menő hengerek számai, ám mihelyst eléri a 2-3 ezres fordulatot a motor (szinte ugyanannyi idő alatt, mintha menne mindegyik henger), már minden hibátlanul működik és teszi a dolgát.
Ez egyelőre csak idegesítő, de nem tudom, mi lehet az oka, és hogy mennyire gáz a helyzet. A gyertyák 99%, hogy nem a ludasak itt, a kábelek is egész újnak tűnnek, 3-4 évesnél tuti nem idősebbek.
Merrefele induljak el hibát keresni?
Az alany egy 1.2-es 16 szelepes Fiat Bravo 2001-ből. -
7Sony7
addikt
Köszönöm, a beállítási metódus megvan, (bár attól még szívesen fogadom, hátha egyértelműbb mint ami nekem van)
csak egyenlőre nem sikerült műszert szereznem. De, ha nem lehet tudni, mennyi a "tűrése" fokra, akkor megvárom a műszert.
Egyébként, ha mondjuk most éppen hogy nem "késik" a befecskendezési idő, akkor korábbra állítva elvileg lehetséges a füst csökkentése?
Nincs nagy füst, csak gyorsításkor kicsi.[ Szerkesztve ]
-
-
denko
senior tag
Sziasztok,
Mostanság azt vettem észre hogy jobbra kanyaradásnál hallom valami kopogó/ ropogó hangot hátulról.
Leginkább csak akkor lehet hallani. Viszont Kormányösszekötő gömbfejek most lettek cserélve fél éve(jobb,bal). (Opel Astra G 98-as). Lehet hogy gagyi volt az alkatrész vagy valami más produkálhatja?Pénteken neki indulnék ország másik felébe, elinduljak így egyáltalán?
Köszi a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
Joci93
senior tag
Sziasztok!
Az ajtókön lévő díszléceket hogyan érdemes lecserélni? Egyszerűen csak pár "fog" fogja az ajóthoz? (CHEVROLET LACETTI (J200) 1.4 16V 95 LE 70 KW)Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
-
jjohn
aktív tag
Üdv!
Mivel lehetne az ajtón lévő gumi díszt vagy védőt visszaragasztani kb 5 cm széles? Palmatex elválik.
Kösz előre is. -
rendon
tag
Sziasztok. Hozzáértők segítségét kérném. Van muteromnak egy Suzuki Swift 1.3, 2006-os A következő hibát produkálja:
A hiba nem állandó, változó időközönként jelentkezik! Egyesben elinduláskor rázkódik, rángat, érzésre addig míg a kerekek forgásba nem jönnek (míg csúsztatom a kuplungot)! Sebességeket könnyedén veszi, hang nem hallható menet közben, soha nem csinálja, csak az elindulásnál! Szerelőnél voltam vele, ő azt mondta hogy motortartó bakot kell cserélni. Kicseréltettem, de a hiba ugyan úgy fennáll. Aztán mondta hogy, lehet hogy a kuplung. Csak találomra nem akarok kicserélni mindent.
Van valakinek valami tippje hogy mi lehet a hiba forrása? -
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
2014-s 116 cdi Vito esetében az normális, hogy álló helyzetben nem pörög 3000-nél többet? Menet közben nincs gond, a fokozatokat ki tudom húzatni 3000 fölé.
www.smart-bus.hu
-
Joci93
senior tag
Sziasztok!
A kocsim hátuljáról hiányzik néhány betű (így vettem), betűket már találtam, csak azt nem tudom, hogy mivel kellene őket visszaragasztani, illetve a fenn maradt ragasztót mivel érdemes leszedni? (Gondolom olyan cucc kellene, ami nem bántja a fényezést)
Köszi!
Furcsa, több ezer emberrel találkozunk és egyik sem fog meg igazán. Aztán megismerünk valakit, aki megváltoztatja az életünket. Örökre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Nők, nőügyek (18+)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Ingyenes magyar EPG szerver észrevételek
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen monitort vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...