- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
gyimger
őstag
Ettől nem lesz kész előbb és nem is tudjátok megmondani ránézés nélkül, de ezt elmondanám. Piros lámpánál megálltam, mint általában, és zöldre váltáskor elindultam volna, mint általában, és az autó nem mozdult meg. Először olyat éreztem, mintha valami ki- vagy leesett volna, és fordulat volt gázadásnál, de utána csak kopogó hang és az autó mozdulatlan. Amíg a több sávos út közepén állva az autómentőket vártam, csak a kopogó hang forrását tudtam belőni, de látni semmit nem láttam, ami elütött volna a normálistól. A vontatók szerint törött tengely, a bámészkodók szerint kuplung, váltó, vagy szíj (láncos autó). Ti mit tippeltek? Javítható vagy árokba vele?
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1302 üzenetére
Nem volt semmi másban eltérés, csak ebben, hogy gázadásnál kopogó hang és nem haladtunk. Megpróbáltam rükvercben is, ugyanez.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz subaruwrc #1306 üzenetére
Köszönöm! Biztató, mert egész nap azt duruzsolták a fülembe, hogy váltó (nem megy = nem veszi a sebességet) és az kb. a kocsi ára.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
gyimger
őstag
válasz subaruwrc #1308 üzenetére
Egy 1999-es Nissan Primera. Betettem sebességbe, kalapál, nem megy. Tehát a fel-le váltásban nem éreztem különbséget. Attól persze lehet, hogy a váltás folyamata "nem ment végbe", vagyis hiába tettem sebességbe.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
MasterMark
titán
válasz gyimger #1309 üzenetére
Kuplung ráengedéssel ezt lehet érezni.
Ha kinyomod a kuplungot es ugy porgeted? Ha nem rakod sebessegben es nullaban felengedett kuplunggal porgeted? Ilyenkor is klattyog? Amugy miert nem nezed meg a ket feltengelyt? Kifordított kormanynal azert lehet latni altalaban.
Szerk.: Egy bontott valto biztos nem a kocsi ara…
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1310 üzenetére
Nem tudom, fogok-e így érteni hozzá valaha. Most hívtak, hogy a féltengely törött.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
MasterMark
titán
-
gyimger
őstag
válasz MasterMark #1312 üzenetére
Igen, köszi. Amit volt időm/ lélekjelenlétem kipróbálni, az annyi volt, hogy üresben nem kattogott. Havernak mondtam is, hogy mivel az első keréknek kéne hajtani, akár tengely is lehet.
"The day is done, time has come. You battled hard, the war is won. You did your worst, you tried your best. Now it's time to rest. Now it's time to rest."
-
MasterMark
titán
válasz gyimger #1313 üzenetére
Ja okés, csak nem írtad meg. Sajna ilyenkor elég ha az egyik oldali eltörik utána már eldifferál és nem megy sehova az autó. Hacsak nem sperrres.
Érdemes a másik oldalit is ellenőrizni. Ha van rajta rezgéscsillapító akkor az alatt szokott elrohadni aztán eltörni. Nemrég volt erről szó totalcaron is.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Adott egy 1.2 benzines Micra (K12) ami 2-3 havonta fojtószelep hibakódot dob. Ingadozik az alapjárat, gázra nehezen reagál, fullad, ereje semmi. Legutóbb augusztusban autópályán vettem észre, hogy egyenletes gázpedál állás ellenére mintha 1-1 pillanatra kihagyna, elfogyna az ereje... rá pár napra a páromnál jött is a hibakód (fojtószelep), alig bírt vele a belvárosból hazajönni. Reggel indítja, működik rendesen...
Tegnap este megint hívott, hogy ingadozik a fordulat, nincs ereje az autónak... nagy nehezen hazajött vele, reggel indítja, megint semmi baja. A hibakód benne marad, egyértelműen fojtószelep hibát jelez, de nekem gyanús a dolog... Egyrészt ha a fojtószelep lenne a hiba oka, akkor nehezen kéne indulnia, nem lenne alapjárat nem? Illetve miért telnek el napi használat mellett hónapok, mire megint jelentkezik a hiba?
Esetleg valakinek ötlet, hogy mi okozhatja még ezt a jelenséget a fojtószelepen kívül? Nem szívesen adnék 100K-t addig amíg nem biztos, hogy az a baja...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz subaruwrc #1316 üzenetére
Az a baj, hogy a hiba nem rendszeres... van, hogy 3 hónap eltelik mire újra előjön 1 alkalommal, aztán megint csend és ez megy már kb 2 éve.
Bár nem én csináltam, de elvileg már volt takarítva, legalábbis a szerelő srác ezt állítja. Ami bajom van az egésszel, hogy a klasszikus fojtószelep hiba jelenséget ami a videón is van 20 másodperctől, hogy indítja és le is áll azt nem csinálja: [link]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz subaruwrc #1318 üzenetére
Ezek a körök már megvoltak, a szerelősrác cserélni akarja a fojtószelepet, én nem vagyok meggyőzve arról, hogy az a baja... egyszerűen nem értem, hogy miért működik 2-3 hónapig jól, aztán egyszer nem, aztán 2-3 hónapig megint anélkül, hogy bármit csinálnánk vele. Anno egyszer ki lett pucolva, de utána megint jött a hiba pár hónap múlva, azóta nem lett hozzányúlva és ugyanúgy ez a ciklus megy... szerintem, ha a fojtószelep lenne a hibás, akkor az ennyi idő alatt már végkép beszart volna.
Lehet, hogy nagyon hülye ötlet, de van benne valami iszonyat gagyi riasztó ami néha meg is hülyül... az nem kavarhat be?
@MasterMark: Na de cirka 2 éve haldoklik úgy, hogy 2-3 havonta 1-1 alkalomra szar lesz? Ez nekem annyira fura...
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
Van egy 2007-es Lacettim, 2.0 TD.
Eléggé rázott,mikor ráadtam a gyújtást, szervizben azt mondták motortartó bak csere.
2db középen, a motor alatti vason.
Mivel ez újonnan 120 ezres tétel lett volna, mondták fel is lehet újítani, kivittem Pécelre, megcsinálták, visszakerült az autóba és most ráz,mint egy traktor.
Ez normális így, ilyenek a felújított gumis bakok vagy be fog kicsit puhulni,ha megyek vele vagy a cerka rossz oldalára kerültem ez úttal? -
-Solt-
veterán
válasz subaruwrc #1321 üzenetére
Már csak azért is gondoltam erre, mert pár hete jelezte a párom, hogy a beltéri világítás nem működik... cseréltem benne izzót, de az új izzóval is csak pislákol. Gondolom a riasztó bekötése is az ajtónyitáshoz kapcsolódik...
Na mindegy, első lépésként akkor kivetetem a riasztót, aztán ha utána is jelentkezik a hiba, akkor cseréljük a fojtószelepet.
www.smart-bus.hu
-
MasterMark
titán
Akkor nem a motorja rossz az biztos. Inkább valami kontaktos kábelre gondolnék, de ha van riasztó akkor simán lehet hogy azzal összefüggésben valami elektromos baja van.
Amúgy ha az alapjárat is ingadozik az mást jelent, mert az nem a fojtószeleptől függ, az alapjárati motor máshol szokott menni.
Switch Tax
-
tzimash
őstag
Sziasztok.
Valószínűleg bekrepált a kuplung és/vagy a kettőstömegű is. Citroen C8 2.0 HDi
Kb. 1 hete éreztem már, hogy kinyomott kuplungnál remeg a pedál a lábam alatt, de csak éppen észrevehetően.
Aztán kedd este az utcánkba fordulva amikor sebességváltásnál mikor kinyomtam a kuplungot volt egy vinnyogó hang, olyan mint egy lendkerekes autónál, mikor meggurítjuk, csak mélyebb
Másnap reggel megreckíroztam az elindulást, de kb a 3. kereszteződés után már nehezen vette a sebességeket, általában eléggé nehéz volt benyomni a kuplungot, ha sikerült volt hogy be is ragadt máskor visszarúgott. Mindez karistoló, csörgő hangok kiadása mellett. Nagynehezen hazavergődtem vele. Ma megpróbáltam beindítani, borzalmas hangja van, a kuplungot nem is lehet benyomni rendesen, le is fulladt az autó.
Az erőltetett menettel kinyírhattam mást is?
Csütörtökön nézi meg szerelő. -
e=mc²
őstag
válasz gyimger #1309 üzenetére
Nekem pont ugyanez volt (szintén '99-es Primera), csak nekem a kereszteződésbe még sikerült elindulni, de már csak gurultam kifelé belőle. A jobb oldali féltengelyt kellett cseréni. Akkori szerelőm mondta, hogy ez típushiba. Kicsit vastagabb került beépítésre, és azóta jó.
Ambulimax Provider
-
7Sony7
addikt
Üdv. Esp- nek van valami minimum sebesség, ahonnan működik? Tegnap esőben egy körforgalomban elkezdett sodródni az autó kifele, közben ráhúztam a kormányra befele, hogy lássam az esp jelet a műszerfalon, hogy működik-e. Viszont nem csinalt semmit, azon kívül, hogy sordódott kifele. Nem tartott tovább 1-2 masodpercnél a dolog, ráfékeztem kicsit, és beállt az ívre. Nem mentem gyorsan, pont azért, hogy ne érjek a padkához, de nem tudom mennyi volt.
-
-
7Sony7
addikt
válasz MasterMark #1329 üzenetére
Kicsit gyorsírottam, hogy kiprovokáljam a megcsúszást, és ezáltal az esp beavatkozását. Lehet, hogy kevés volt a sebesség?
-
-
h1ght3chzor
őstag
Sziasztok!
odb2 hibakód olvasó/torlot szeretnek venni ami mobilrol is megy. A családban Audi és Opel is van. Mit ajánlatok?
ancel bd310?Kérlek tisztelj meg azzal, hogy válaszolsz a privát üzenetre.
-
jjohn
aktív tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget tippet!
Alfa 147 1.6 TS az ablak mosóm nem működött elöl, nem jött a folyadék megnéztem és láttam kirepedt a cső.
Kicseréltem ugyan a motor téri összetoldástól az Y elágazásig, most viszi a folyadékot, de nincs nyomás rendesen, valamennyit felnyom a szélvédőre. Hátra felé nyom mint az ökör. Máshol nincs repedés rajta.
Nem tudom mi lehet az oka, ehhez kellene egy kis tipp.
Köszi előre is. -
jjohn
aktív tag
válasz subaruwrc #1333 üzenetére
Szia!
Most annyit értem el fúvókát kitakarítottam igaz nem volt benne semmi, most jobb, NO DE az egyik lyukból jobban jön a cucc. Szerintem fúvóka csere lesz mert olyan nincs, hogy egyikből jobban jön. Meg a jobb oldalban kevesebb a nyomás.Köszi az eddigi segítséget. A régi Citroenomnál sosem volt ilyen pedig 28 évesen kellett elköszönnöm. Az úgy veretet hogy olyat még nem láttam.
-
jjohn
aktív tag
válasz MasterMark #1336 üzenetére
Visszacsapó szeleppel nem találkoztam mármint külön, ha jól tudom itt az Y elosztó tölti be ezt a szerepet ennek van egy kicsi alja olyan mint egy tartály. Eresztést nem láttam tényleg sehol sem.
Köszi a választ! Ilyen spirál van és ilyen motor van a tartályon. -
jjohn
aktív tag
Köszönöm mindenkinek az ötleteket!
Kicseréltem a hibás csövet szétszedtem, megtakarítottam a fúvókákat (nem volt benne kosz).
Ennek ellenére nem nem volt rendes nyomás, ám tegnap napközben autókázás közben rányomtam mert kellett, és láss csodát volt nyomás, rendesen spriccelt.
Komolyan mondom nem értem az egészet! Pedig semmit nem csináltam már utána, úgy voltam vele le van sz.......a. -
jjohn
aktív tag
válasz MasterMark #1339 üzenetére
Próbáltam álló helyzetben, azután menet közben, de mindkét alkalommal nagyon kevés volt a nyomás alig spriccelt.
-
8
senior tag
Tanácsot kérnék, Ford Focus II 2009 1.6 tdci 66kw DA motorkód
Be lehet-e tenni a magasabb 190mm akksit is, vagy csak az alacsonyabb 175mm jó?
Ránézésre bemegy elfér a magasabb is, nem tudom be lehet-e csúsztatni a helyére?
- és ha bemegy, inkább azt tennénk bele, mert ritkán van használva, jobb lenne a nagyobb kapacitás, néha rá is töltünk a garázsban.Köszi
[ Szerkesztve ]
50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm
-
Csápájev
őstag
Sziasztok
2007-es Chevrolet lacetti 2.0td két napja ezt a hangot adja induláskor,kb 20-30 mp-ig.
Szerintetek mi lehet? [link] -
dredbiro
senior tag
Sziasztok! Adott egy Iveco daily 40e10 csoda. A vázzal párhuzamban található toziós rudak első silenteket hogyan a legegyszerűbb cserélni?
Good hunting,STALKER !
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Sikeresen eltörtem a párom K12-s Micra csodájának a pozitív saruját. Így néz ki a gyári: [link]
Van esetleg ennek valami alternatívája... mondjuk másik japán típusból, vagy valami univerzális? Totál vakon vagyok ezekkel...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz MasterMark #1345 üzenetére
1000 éves... lötyögött, meghúztam... vagyis próbáltam, eltört!
Nem lesz ez egyszerű menet így S.O.S-ben... univerzálisat még csak hasonlót sem találok, gyárit meg érdekes lesz így a két ünnep közt! Ez van, köszi...
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz MasterMark #1347 üzenetére
Unixban találtam olyat ami jó, ez a része megoldva, köszönöm!
Viszont van más nyűgöm is, nem indul a kis szaros. Akksi rendben, hallom, hogy a relé kattan, de semmi nem történik. Így elsőre azt mondanám, hogy önindító, de van benne egy utólagos riasztó ami most riasztani sem hajlandó és hajlok arra, hogy az hülyült meg. Betolással kiderülne mert ha beindul akkor a relé vagy az önindító a szar, ha meg nem akkor a riasztó, esetleg az immo szart be. (mindkét kulccsal próbáltam)
A lényeg, hogy ezeket a benzines, katalizátoros kis vackokat mennyire lehet tologatni? 2-3 próbálkozással gondolom nem okozok túl nagy problémát!?
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Bosch SPI25CS03E, 9 terítékes beépíthető mosogatógép
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt