- Mobil flották
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme GT 5G - versenyképes
- Magyarországról is elérhető a Xiaomi Pay
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Realme GT 2 Pro - papírforma
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Mobilarena
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
kobefiam
csendes tag
válasz tboy93 #55502 üzenetére
Nem akarom, hogy nagyon beszívjon a dolog Ha átállnék aktívra ott lenne vége mindennek, onnantól "szakadék" Most úgy látom, hogy az alja rendben lesz ezzel a kickel, nekem ez így nagyon élvezhető, kéne e mellé egy jobb fajta részletező magas és teljesen jó lennék Na meg majd tervbe van egy időkorros fej, hogy "középen" legyek és boldogság
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #55503 üzenetére
Ha tervben van az időkorr, akkor inkább az aktív vágás felé indulnék a helyedben én is.
Pio 580BT-t újonnan is korrekt áron meg lehet venni, tud mindent, hangja is jó, és nem kell szenvedned a passzív alaktrészek illesztésével.
Árban nincs nagy különbség, de minőségben, és élményben ég és föld lesz.
-
-
PiciPeti
őstag
válasz kobefiam #55505 üzenetére
Ahogy mondod.
Azért jobb így, mert nem párba tartozó hangszórókat is össze tudsz lőni, Mint esetedben a Rainbow-t, az MB-vel. Passzív váltónál simán lehet, sőt valószínű, hogy vagy lyuk lesz a frekimenetben, vagy kiemelés mert ugye az impedanciája változik a hangszórónak a frekvencia függvényében, tehát amelyik váltó a hozzá párosított mélyközéppel mondjuk 2500Hz-nél vág, az nálad lehet 3000felett, de lehet már 2000nél megvágja.
Aktív vágással meg ott, és úgy vágod ahogy az adott hangszórónak, és az autó akkusztikájának megfelel.
-
G.Zs.
senior tag
válasz #28001792 #55495 üzenetére
Kicsit utana olvasva a dolgoknak, talaltam nehany infot ami fontos lehet a ket erosito adatainak osszehasonlitasaban:
Ketcsatis erosito dampingja konkretan a felere esik hidalva. Azt gondolom, hogy a ketcsatis Steg dampingjat nem hidalva adjak meg a specificacional, tehat az esetunkben a >1000 ertek valoszinuleg nem igaz, az Alpine-ra viszont igen. Mivel pontos erteket nem latok sehol, egyelore csak gyanithatom, hogy az Alpine dampingja joval nagyobb, mint a Steg-nek.
A Steg THD erteket ad meg a specifikacioban, az Alpine speckojaban THD+N ertek szerepel CEA 2006 szabvány szerinti meresben, tehat az egyik harmonikus torzitas a masik harmonikus torzitas + zaj.
ALIPNE-rol ezt talaltam:
CEA-2006 Power Rating (40hm , 14.4V = 1%THD+N), S/N 80dBA (Ref. 1W into 4Ohm):
1000W x 1
RMS Power (at 14.4V THD+N,20Hz-200Hz)
Per channel into 2 ohms : 1000W x 1 (<=1%THD+N)
Per channel into 4 ohms : 1000W x 1 (<=1%THD+N)A CEA 2006 specifikacio szerinti adatot a STEG-re egyelore csak ennyit talaltam:
CEA-2006 A COMPLIANT DATA
POWER RATING - Watts per channel @ 4 Ohms <1% THD+N 255 x 2
SN RATIO - reference: 1 Watt into 4 Ohms 85 dBAEgyelore nem latom azt az oriasi kulonbseget a STEG javara, sot a damping miatt konkretan az Alpine-t mondanam jobbnak.
A meresi adatokat itt es itt talaltam, mivel ezek nem hivatalos oldalak, a valosag tartalmukat nemi fenntartassal kezelem. Ha lesz idom, megprobalok meg tobb infot keresni.
Ha valami hulyeseget irtam, szoljon, aki hozzaerto.
[ Szerkesztve ]
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
ger15xxhcker
tag
Sziasztok!
Az autóm gyári hangrendszerét szeretném kicsit feljavítani. Semmi nagy hifis terveim nincsenek egyszerűen csak jobb minőségben és nagyobb hangerőn szeretném élvezni a zenéket.
amit kinzétem magamnak: Hertz DSK 165.3 ebből kettőt. (előre és hátra). Ezeket pedig hajtanám vagy egy PIO DEH-X5600BT -vel vagy egy Pioneer MVH-X560BT -vel. A kettő között van valami különség? Azon kívül amit látok hogy az egyik CD -olvasóval is rendelkezik. A BT szükséges nekem. Illetve lehet hülyeség de a kék háttérvilágítás hogy illeszkedjen a kocsi belteréhez. Milyen kábeleket ajánlotok hozzá? Számít az átmérője gondolom.
Köszönöm előre is a tippeket/válaszokat.
-
huoc
csendes tag
Összekötöttem a fej tápját az erővel. sajnos nem lett kisebb a generátorzaj
még megpróbálom közvetlen az akkuról hozni a tápot a fejnek, aztán feladom.
Ezekről van vkinek tapasztalata? Tudom, hogy rontanak a minőségen, de nem tudom mennyit, lehet az én botfülem nem is hallaná. Csak pl azt sem tudom melyiket érdemes.
zajszűrők
10A
20A
földhurok izolátorTudom, leginkább addig lenne érdemes variálni, amíg nincs meg a zaj forrása és azt kiküszöbölni, de már elfáradtam. Nincs több beáldozható hétvégém...
-
nagyúr
Pengusz, Peti ma delutan? Ataludtam a delelottot
-
-
Adam8199
tag
Sziasztok.
Tudtok ajánlani valami jóféle minőségű kábelszettet?[ Szerkesztve ]
Audi A4 B5
-
nagyúr
Ma meghallgattam pengusz hifijet es azt kell mondjam, baromi jo kis passziv rendszert rakott ossze En komolyan meglelodtem rajta, a belepo kategorias JVC fejtol nem szamitottam ilyen reszletessegre. A rainbow dlc is jo cucc, ezentul siman ajanlanam masnak is.
Egyuttal ra kell jojjek arra is, hogy baromira kene valaki, aki segit beallitani a rendszerem
-
kobefiam
csendes tag
Sziasztok!
Elkészült a szigetelés, biztos van akinek szebben sikerül, de a lényeg, hogy jónak tűnik, nagyon masszív lett az ajtó vele. 1.5 nm 2mm-es silent coat ment ajtónként, ennél kevesebbel nem szabad elkezdeni! A porvédő fólia ragasztóját egyszerűen semmivel se tudtam leszedni.... A másik ajtó amúgy jobban sikerült
Ez mind szép és jó, csak meghallgatni nem tudtam.... A bal oldal valamiért recseg... Ezen a videón felvettem. A videón kevésbé hallatszódik a recsegés, de élőbe sokkal jobban hallatszik. Ha tudnátok ezzel kapcsolatban segíteni az nagyon jó lenne.
Leírom az észrevételeimet:
1. Mikor hid-ba kezdtem el hajtani a szettet feltűnt, hogy a bal oldal halkabb mint a jobb. Ezt a gainen szabályoztam, kb a bal csatorna 75-80%on volt, a jobb 40-45-ön és kb ekkor volt egyenlő a hangerő. Ez egyre jobban elcsúszott egymástól, a bal folyamatosan halkult.
2. Bal oldalon a hangváltó az nagyon ramaty állapotban van. A koszon kívül van rajta korrózió is, a kábelek amik bele voltak csatlakoztatva elszíneződtek.
3. A magas és a kick is recseg.
4. Jelenleg a bal oldal annyira elhalkult, hogy kb csak a jobb oldal szól.Én arra következtettem, hogy valami a hangváltóba romlott el, és az okozza ezeket. Holnap le tudom tesztelni egy másik váltóval, de minden segítség jól jönne....
-
G.Zs.
senior tag
válasz djTech #55524 üzenetére
Sajna legkozelebb csak unnepek kozott leszek Magyarorszagon, igy a tesztelgetes nekem sajna kimarad.
Olvasgattam kulfoldi forumokat. Komplett SQ rendszereket epitenek az Alpine PDX illetve a JL Audio HD szerias erositoire.
Itt van peldaul ez:
Amplifier Type: Class-D (Digital)
Channel Design: 4-channel + 1-channel (Mono)
Per Channel into 4ohms, 14.4V (≤1%THD+N): 100W RMS x 4 + 500W RMS x 1
Per Channel into 2ohms, 14.4V (≤1%THD+N): 100W RMS x 4 + 500W RMS x 1
Bridged into 4ohms, 14.4V (≤1%THD+N): 200W RMS x 2
Power Requirements: 14.4 V.DC (11-16 V allowable)
Input Sensitivity (RCA Input): 0.2 - 4V (CH1/2, CH3/4), 0.1 - 4V (Subwoofer)
Input Impedance: >10k ohms
Frequency Response (+0, -3dB: 1W into 4 ohms) for CH-1/2/3/4: 3 - 100kHz
Frequency Response (+0, -3dB: 1W into 4 ohms) for Subwoofer: 3 - 600 Hz
THD+N (10W into 4 ohms) for CH-1/2/3/4: ≤0.005%
THD+N (10W into 4 ohms) for Subwoofer: ≤0.006%
THD+N (Rated Power into 4 ohms) for CH-1/2/3/4: ≤0.03%
THD+N (Rated Power into 4 ohms) for Subwoofer: ≤0.05%
Damping Factor for CH-1/2/3/4: >500 into 4ohms at 100Hz
Damping Factor for Subwoofer: >1000 into 4ohms at 100Hz
Signal to Noise (Rated Power into 4 ohms) for CH-1/2/3/4: 112 dB
Signal to Noise (Rated Power into 4 ohms) for Subwoofer: 119 dBTHD+N 0.1% alatt, damping az egekben.
En papiron nem latom semmi techikai okat, hogy ezt az erositot egy komoly rendszerben ne hasznaljam.Persze meghallhatas nelkul semmit nem vennek meg, de ez az erosito nalam felkerult a kiprobalando hifi cuccok listajara.
Ha a menyasszony apja az örömapa, a menyasszony anyja az örömanya akkor a menyasszony az örömlány?
-
honda 1993
senior tag
Sziasztok.
Megrendeltem a hanno protecto pf830 - at.85 fokig hőálló, azt írják. Nyáron a napon a sötétkék színű autóm nem lesz melegebb annál kívülről? (tényleg nem tudom hány fokra melegszik fel)
Illetve hőlégfúvó helyett a felhelyezéshez elég egy hajszárító? Mekkora hő kell hozzá hogy felrakjam? Zsírtalanítani mivel érdemes a felületet?
XD alias IKSZDé
-
simi811118
aktív tag
válasz honda 1993 #55539 üzenetére
Nálam fekete autóban van, nem olvadt le még eddig, és sztem nem is fog.
Hőlégfúvóval egyszerűbb és könnyebb a felrakás, hajszárító kis teljesítményű ehhez a dologhoz.
Zsírtalanítás : féktisztító spray -
honda 1993
senior tag
válasz simi811118 #55540 üzenetére
Értem értem köszönöm. Mit tapasztaltal felrakása után? Csendesebb lett az autó menet közben? Nekem 18 éves astra f van és azt szeretném ha csendesebb is lenne bár egyelőre csak első Ajtókra rakok meg az első Ajtókárpitra is
XD alias IKSZDé
-
simi811118
aktív tag
válasz honda 1993 #55541 üzenetére
Ajtóba rakva sztem a menetzajom ugyanakkora maradt. Annak redukálására a tűzfalat, a kerékjáratokat, és a padlót is csendesíteni kellene.
-
honda 1993
senior tag
válasz simi811118 #55542 üzenetére
Viszont az ajtók is zörögnek katyus úton mert régiek már, arra gondoltam hogy az ilyen rossz úton városban vagy lakott területen kevésbé lesz zörgős.
XD alias IKSZDé
-
honda 1993
senior tag
válasz honda 1993 #55543 üzenetére
A ketékjáratra hova? Nem tudom hogy kívül vagy belülről, és hogy oda milyen anyag kell.
XD alias IKSZDé
-
pengusz77
senior tag
válasz honda 1993 #55539 üzenetére
Nekem Alkonek-et ajánlottak a zsírtalanításra.
Én hajszárítóval raktam fel, tavasszal, ilyen melegben szerintem nem kell, elég kirakni a napra egy kicsit. -
nagyúr
(#55532) MunezXBK Hámer olyan messze laksz Toltál már full resetet a prs-en?
(#55544) honda 1993 Belülről, akár hannoval vagy komolyabb cuccal.
-
nagyúr
válasz MunezXBK #55547 üzenetére
Na papi! A megoldás rohadt egyszerű Kicsit faszul működik a prs, a BT audio csak akkor kapcsolható ki-be, ha nincs csatlakoztatva BT-n telefon. Tehát kapcsold be a fejet, utána csatlakoztasd le a telót (kapcsold ki a telón a BT-t), amint eltűnt a képernyő jobb alsó sarkában a bt kapcsolat jele kapcsold ki az OFF gombbal a fejet. Utána hosszan a hangerő gomb közepe és az aux beállítás után ott lesz a BT audio is.
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.