Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Raruh

    tag

    válasz szabonagyur #25345 üzenetére

    Köszi az olvasnivalót! :R
    Érthető, hogy az ASUS próbál kibújni egy előre nem látható hiba miatt a promo alól, mert lássuk be, viszonylag ritkán történik olyan, hogy az egy hónapos gépnek csak úgy magától kitörik a zsanérja. Nem mondom azt, hogy gondatlan használat eredményezte, de nagyban megsegíthette a hiba kialakulását.
    Azzal viszont teljes mértékben egyetértek, hogy ha nem térítik vissza az árát egy ilyen szervíz által elismert hibának, akkor nem kellene ezzel promózni a céget. Engem is épp egy ilyen poszter buzdított a márka pártolására, bár még a promóciós időszak előtt vásároltam a gépem, több hiba is van vele, amit sem az asus ügyfélszolgálat, sem a viszonteladó nem akar elismerni.(Karakterkihagyások, amik rossz billentyűillesztésre adhatnak okot gyanakodni, illetve egyszerűen a gép semmilyen op. rendszerrel nem hajlandó szabályszerűen leállni..) Mindkét szerv csak a driverek frissítésével dobálózik, amit már legalább 100x eljátszottam, legfrissebb, legrégebbi, közel legfrisebb, lemezen kapott, és satöbbi. Nem beszélve arról, hogy egy rendszer "leállítása" után hogyan szólhatna bele a driver a gép működésébe, vagy akár egy szoftver?
    Nevetséges, de lehet, hogy azt hiszik, én is vissza akarom kunyerálni a pénzem, és azért nem hajlandóak segítőkészen viselkedni? :F
    Minden esetre a vizsgaidőszak végeztével beballagok a kispajtással a FixDirect-hez leadni a gépet, mert a garancia közben ketyeg, a gépem meg csak nagy fenntartásokkal kezelhető jól.. (megj.: A FixDirect-nek írtam több e-mailt is a hibákkal kapcsolatban, hogy írják meg érdemes-e betérnem hozzájuk, de a mai napig nem érkezett válasz.)

    Üdv: Raruh

    Raruh voltam! ~Do or do Not, There is NO try!

Új hozzászólás Aktív témák