- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Drágábban indíthat az új iPhone SE
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Két új Motorola fülhallgató is készült a három Edge 50 mellé
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Netfone
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Sikeres volt a teszt, elpusztítja internetes műholdjait az Amazon
it Az Amazon szerint minden sikerrel zárult, ezért letéríti az internetes műholdprototípusokat a pályájukról a cég.
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Crytek #14711 üzenetére
Mindenki látta előre, akinek egy csöpp realitásérzéke van, hogy idén nem lesz dömping a DX12-es játékokból, különösen nem az olyanokból, amik komolyan újra vannak gondolva az új API lehetőségei szerint. Neked is javaslom a hype cycle nevű analitikai eszközt, nagyban segíti az ilyen hype-ok lefolyásának megértését. A DX12-vel még nem vagyunk az árok alján, de közeledünk hozzá.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Igazából mindenkinek javaslom, aki nem fociszurkolósan akarja megközelíteni a VGA-piacot.
A nagy mondások elsősorban 2016H1-re szóltak, abból még csak 2 hónap telt el. Mennyiség terén biztosan elmaradások lesznek a "forecasttól", de a minőség még kérdéses, van még pár olyan cím, ami legalább azt tudja bizonyítani, hogy az elképzelések jók, csak a tempó lassú. Én még korainak tartom az ítélkezést.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Crytek #14719 üzenetére
Ha azt várod a DX12-től, hogy oldja meg azokat a problémákat, amikkel 10+ éve minden AAA játék érkezik, akkor tényleg áll a futballos hasonlat. A GoW-nak az a fő gondja DX12 szempontból, hogy a két igazán érdekelt fél közül (AMD, MS) egyiknek sem volt fontos, hogy villantsa a DX12 értékeit.
(#14729) rocket: aye, és júniusig az kb. H1, valamint tényleg 2 tucatról volt szó. Tekintettel arra, hogy folyamatosan vannak listák, hogy mi jön mindjárt, szerintem júniusig felesleges verdiktet előrejelezni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Megszületett a hardware.fr AotS tesztje. Újabb Radeon driverrel teszteltek, mint a korábban látottak - az aszinkron compute hatása itt realtíve stabilan 15% körülinek tűnik WQHD-ben. Az ingadozásban túl sok törvényszerűséget nem sikerült felfedeznem - a sokkal magasabb ALU : ROP arányú Fury X alig mutat jobb %-okat, mint a 390, és a terheltséggel sem arányosan változnak a mutatók.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Tehát akkor régi, ócska, minekfoglalkozzunkvele - de azért egy aszinkron compute beficcent. Ennek semmi értelme, akkor a francért nem kapta meg az AMD is a single engine render pathot, és nem kellene hosszú bekezdéseket írogatnunk róla
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Laja333 #14752 üzenetére
Hát, ahogy Abu is mondja, meghoztak bizonyos döntéseket a motorban. Tehát korántsem arról van szó, hogy az AMD drivere CPU-használat fronton hajlamos lemenni a béka segge alá Az pedig, hogy a GTX 980Ti egy kétmagos CPU-val annyi FPS-t hoz, mint a Fury X hatmagossal, az végképp nem releváns. Wait...
(#14756) Abu85: facts beg to disagree - nekik azért szabad, ugye?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ja, ja, ugyanaz, "csak". Kevés mag mellett "csak" 50%-kal "más" a teljesítmény, több mag mellett pedig "csak" 100%-kal. Említésre is alig méltó, right?
Teljesen mindegy, mit dob ki a magyarázatgyártó gép, ezen a téren trehány volt az AMD, és jópár játékban nVidiával jobb a játékélmény. Hogy erre az AMD megoldása nem a DX11 driver optimalizálása, hanem a DX12, az nekem teljesen OK - ennek viszont sajna van egy "kevés" átfutása. Tudod, egy csomóan itt még mindig ma játszunk, nem holnapután(#14759) Laja333: azok nem FPS-ek, hanem a DX11-es path relatív teljesítménye a DX12-eshez adott CPU mellett. Gyorsabb CPU-val nagyobb a gap a DX12 javára.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Én nem API-kkal játszom, hanem játékokkal. Igen, van már pár játék, ami DX11-ben egészségesebben használja a CPU-t, de nem ez a többség. A DX12-es játékok pedig még mindig "we are nearly there".
(#14770) Habugi: az jó, hogy igyekszel megérteni, de láthatóan nagyon félrement valami. Senki nem beszél arról, hogy a mának kell élni, meg a "ma ereje", pusztán arról van szó, hogy felhasználóként az érdekel, hogy amivel jellemzően játszani akarok (VGA igényes cuccok legnagyobb százalékban 2013 és 2016Q1 között, tehát 1-2 hónap előretekintés belefér), az mit produkál. A 3+ hónap múlva érkező játékokban nyújtott teoretikus teljesítmény az elemző feliratú sapkámban nagyon érdekes, ellenben vásárlóként lesz**om. Szerintem sokkal inkább az a probléma, hogy sokan ezt a két szempontot nem tudjátok elkülöníteni.
(btw. nekem nem hármassal kezdődik az életkorom... már nem ).[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14779 üzenetére
Két dolog hibádzik itt:
- Az egyik, hogy továbbra sem látok normális CPU-teszteket a weben. Az i7-5960X-szel végzett VGA-tesztek kevéssé alkalmasak arra, hogy az ilyen eltéréseket kimutassák, a több CPU-t felvonultató tesztek pedig rendszeresen elkövetik azt a hibát, hogy a VGA-s tesztfutamokat használják, és boldogan kihozzák, hogy egy i3 elég egy Titan X mellé fullHD-ben. Ha a tesztek életszerűbbek lennének, jobban látszana, mekkora a különbség valójában - őszintén szólva, én sem vagyok biztos benne, hogy a PC vagy az AotS DX11 mennyire kivétel, vagy mennyire jellegzetes gyengébb CPU-k esetén, viszont az biztos, hogy nekem sikerült pár olyan über-CPU-limites tesztesetet találnom, amiről sehol nem szól a fáma.
- Ha valaki 60 FPS körüli sebességet szeretne, akkor a gyengébb VGA-val tud csökkenteni egy csomó beállítást, viszont a gyengébb CPU-teljesítmény miatt simán megakadhat lejjebb. Itt simán számíthat sokat a driver overhead - ki kéne mérni. Hmmmm... Nincs valakinek kölcsönbe egy 2GB-os 7850-e / 7870-e?(#14777) Habugi: hidd el, más is pont arra gondol, amire én. Húszmillió dolog mellett az embernek néha van egy kis ideje leülni játszani, akkor azt nézi, mivel lehet éppen tolni, nem azt, hogy mi lesz x hónap múlva...
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ugyan a leírtaknak minimális köze van ahhoz, amire válaszként írtad, de ettől függetlenül érdekes
Annyi mindenképpen kiderül belőle, hogy nagyon is foglalkoznak még jópáran a DX11-gyel. Nyilván az AotS esetében senkit nem izgat, mert egyelőre sokkal inkább 3DMarkként tekint rá mindenki, mint játékként. Ill. ha a Vulcan / Mantle renderer használható lesz, akkor valóban nem fog érdekelni senkit a DX11 mód. Kiemelném, hogy "ha"
Az nVidia csőre meg egyrészt szintúgy közömbös, másrészt amit ebbe a dologba beletoltak, az bőven termelt nekik market share-t az elmúlt két évben. Hosszabbra tervezték a termelős periódusát? Tough shit, live with it.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz füles_ #14800 üzenetére
WTFtech már megint tényeket gyárt. Ha a PhysX-gyorsítás offloadolva lenne a CPU-ra, akkor 10-15FPS-sel menne minden Radeon kártya. A stutternek pedig nem a HBAO+ az oka.
Ettől még elég fura ez a szőnyeg alatti beszivárgás.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14804 üzenetére
Igen tudom, csak a linkelt cikk keveri a szezont a fazonnal, és megint a GameWorks van beállítva a sátánnak.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Mindenki figyelmébe: ebbe a topikba sok minden belefér, de az olyan témákat, aminek semmi köze a két gyártóhoz (ill. az Intel IGP-k még OK), továbbra is törölni fogom.
"On" témából kiinduló elkanyarodások 1-2 off erejéig mehetnek.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Elég ijesztőek ezek a találgatások, mert ha igazak, akkor nagyfokú menedzsment inkompetenciáról, ill. a piac komoly félreismeréséről árulkodnak. Sajnos könnyen lehet, hogy így is van...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14871 üzenetére
A többszázezer ingyenes bétatesztelőre épülő módszertan láthatóan beválik, az emberek panaszkodnak miatta, de jelentős pénzügyi backlash nincs, többek között azért, mert a legtöbb kiadó ráállt erre a módszertanra. Aztán persze néha túllőnek a célon (ld. Arkham Knight), és akkor ott sajog a pénztárca
A last minute módosítások egyébként nagyon veszélyesek, mert amikor a team beállt release üzemmódba, akkor olyanokat hajlandóak átengedni minimális teszt mellett, amiért 2-3 hónappal korábban sírva, ruhájukat tépve követeltek volna teljeskörű regressziós tesztet. Ezt kellett volna megfogni a GoW-nál, mert semmi értelme nem volt vele elsőnek lenni, inkább szolgálna referenciaként.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Az MS első akart lenni. Ez valami beteges perverzió lehet náluk.
Tényleg az lehet, mert jelen esetben semmi értelme nem volt. Az elsőségnek akkor van értelme, ha van viszonyítási alapod, akihez képest első vagy. A Hitmannel érdemes elsőnek lenni. Az AotS-sel érdemes elsőnek lenni. Viszont az MS mégis ki a franccal versenyez?
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Offokat mérsékeljük pls! Értem, hogy a FL a DX12 miatt akár még ide is kapcsolódhat, de ennyi elég volt belőle
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #14923 üzenetére
Azért élik meg sokan negatívan, mert vitákban érvként szerepeltek ezek a jóslatok, és olyanokban (ld. Fury életciklus), ahol már a 2-3 hónapnak is volt jelentősége - ráadásul a 2-3 hónap a 20-25-ös jóslás kapcsán inkább lesz 6-8.
De amúgy én is inkább annak a híve vagyok, hogy koncentráljunk arra, ami már közel van - a GoW-nál várjuk a patchet, ill. a Hitmanre nagyon kíváncsi leszek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Két komment a Hitman teszthez - az Absolutionben is volt 20+% előnye a 390X-nek a 980-hoz képest (WQHD-ben), úgyhogy annyira nem nagy meglepetés, hogy itt is van. A DX12 8-10% plusz sebességet hoz a Radeonoknak, ez CPU-limit híján annyi vagy egy kicsit kevesebb, mint amire lehetett számítani.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz #85552128 #15075 üzenetére
Hardcore backend-b**i a játék, ami azt jelenti, hogy sávszél is meg pixel throughput is kell neki bőven. A Hawaii-ban van mindegyikből, a Maxwell az elsőben gyenge kissé, a Fiji meg a másodikban.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #15088 üzenetére
Hát, erre több válasz is van.
Ha rendes by design DX12 játékról van szó, akkor az gyakorlatilag egy másik motor, tehát túl sok értelme nincs a DX11-et baseline-ként használni.
Ha egy DX11 port néhány extrával, mint amilyen a Hitman is, akkor attól függ, miért nem fekszik. A Fury X-nek pl. nem ideális a Hitman, és kevesebbet is gyorsul, mint a 390X. Általában, ha valamelyik nem-shader kapacitással van baj, akkor az a-c sem fog sokat segíteni, mert optimalizálja az ALU-terhelést, és elmélyíti a szűk keresztmetszetet. Olyan esetben lehet jó a dolog, amikor maga az ALU-tömb felépítése nem jó a játékhoz, mert ott ALU-limit van, de nem kapacitás, hanem kihasználtság - ezen segíthet az a-c.
Ami izgalmas lehet még, az az, amikor úgy ültetnek át compute shaderbe effektet, hogy csökkenteni tudják az igényelt pixeműveletek számát. Ez ütne biztosan a Fijin, viszont nem tudom, mennyire van realitása. És ez is inkább a "másik motor" kategória.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Nem a Hitmanre gondoltam, hanem általában. A Hitmantől olyan sokmindenre nem számítok, ránézésre és a teszteredmények alapján ez az Absolution -CPU limit +async compute. Jó ez, mint korai fecske, de még messze nem a DX12-paradicsom.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz imi123 #15188 üzenetére
Nvidia VXAO (...) "calculates shadows in world-space using all scene geometry," rather than typical Ambient Occlusion techniques that only calculate screen space.
Akkor ezek szerint a Pascalban nőni fog az ALU : ROP arány?
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Follow-up: itt egy teszt a Skylake Iris GT3e IGP-vel. Sajnos csak 3DMark van benne, ami gaming releváns, de abból az látszik, hogy egy 750Ti-nek az 50-60%-át tudja hozni, 300 dolláros MSRP mellett. Ez amúgy az AMD 7850K-jához hasonló sebesség.
Hozzá kell tenni, hogy azt nem tudom, a 15W-os TDP mennyire limitált be.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
A "nagyon" számszerűen hová fordul le? Engem nagyon meglepne, ha 20%-nál többet jelentene sebességben - ha a 950MHz-es IGP órajelet 25%-kal csökkenti, az lesz kb. 20% sebességvesztés, ott a fogyasztás már max. 60-65%-a teljes órajelhez képest. A CPU résznek meg egy ilyen 3DMark teljesítményhez túlzottan nem kell megerőltetni magát.
A diszkrét VGA-k nem igazán jó összehasonlítási alapok, mert ez az i5 egy ULP-re designolt valami, inkább nézd össze egy Tegra X1-gyel, abban kb. egy fél GTX 750 van, és az is ilyen nagyságrendben fogyaszt.
Meg amúgy a 750Ti esetében a GPU-nak emlékeim szerint 38W a power targetje, amiből dupla sebességet hoz ki egy jelentősen régebbi gyártástechnológián.Szóval vszleg fáj egy kicsit a 15W, a pontosság kedvéért fűztem hozzá, de itt inkább csak arról van szó, hogy 10 vagy 20%-kal előzi meg az AMD-s konkurens IGP-t, nem arról, hogy a diszkrét meccsbe be tud szállni.
(#15204) Petykemano: nekem ez még mindig két szék között a földre. Az IGP továbbra is lassú, ha pedig külső VGA-ban gondolkodom (lassan végre lesz realitása talán), akkor elég egy lényegesen olcsóbb kisgép.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Az még kevesebb is, mint gondoltam - az A8-7600 egy asztali design, ráadásul 28nm-es a Skylake 14nm-ével szemben. Simán reális, hogy a GT540 feleannyit egyen.
Más. A Quantum Break bemutatjójának francia tudósításából két (lefordított) mondat:
If there is one point on which Remedy insisted it is on the difficulty of optimizing performance at the GPU with DirectX 12. To achieve equal performance obtained GPUs of DirectX 11 requires a lot of work.Hmmmmm....
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Firestormhun #15209 üzenetére
Hát, ezek eléggé egy irányba mutatnak. Úgy fest, vége a mézesheteknek, és kezdődnek a dolgos, szürke hétköznapok
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Pár részlet arról, hogyan csinálja az AoTS az aszinkron compute-ot úgy, hogy a multi-engine-es kártyákon gyorsuljon, a nem multi-engine-eseken meg legalább ne nagyon lassuljon. Némi kompromisszummal jár, de ötletes.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Ha nem csal a memóriám, akkor a preferrált backend blokkhoz az SMM clusternek 128-bites busza van, a többihez 64-bites, míg maga a memóriavezérlő szintén 64-bites. Gondolom, a 128-bitnek akkor van értelme, ha a cache-ből jön az adat, hosszan tartó folyamatos olvasás esetén nem kéne szűk keresztmetszetet jelentenie a 64-bites CB-linknek.
Nem tudom, pontosan hogy fest az interleaving-stratégia az egyes adattípusok esetén, de azt nagyobb adattömegek esetén nehezen tudom elképzelni, hogy az egyik backendben van az egész adat, nem pedig szétosztva. Innentől kezdve a duplikálás lehetősége / értelme is kérdőjeles.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz namaste #15310 üzenetére
Beszélünk valamiról, de nem tudjuk honnan indultunk és azt sem tudjuk igaz-e.
Ez egy nagyon hangzatos semmitmondás Azt tudjuk, hogy honnan indultunk, ezek az információk a 970-gate kapcsán keringtek, de nagyon gyorsan helyettesítésre kerültek ezzel. Azt valóban nem tudjuk, hogy igaz-e a felvetés, meg azt sem, hogy a helyettesítő hivatalos verzió igaz-e. De miután most írom le harmadszor, hogy nem látom sok jelentőségét, hogy igaz-e, kissé feleslegesnek érzem ezen lovagolni.
Keresztirányról és egyenes irányról én nem beszéltem. Nekem az van az emlékeimben, hogy mindegyik GPC-hez van kijelölve egy preferred memory controller, amihez 128-bites kapcsolat van, a többihez meg 64-bites. Ez a GM204-ben 1 "széles" és 3 "keskeny" kapcsolatról szólt, míg a többi GPU-ról nem volt szó - a GM107 és GM206 két MC-vel bír, ezért ott sok variációs lehetőség nincs, míg a GM200-ban a 6 MC miatt lehet 1-5 és 2-4 is a felállás. Persze, csak ha az egész igaz...
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz namaste #15315 üzenetére
Abból az ábrából még az sem derül ki, hogy ténylegesen crossbarról van szó, ennyi erővel akár switching hub is lehetne. ... ja nem, biztos crossbar, hiszen rá is van írva
Az nyilván jogos, hogy mindenfajta írásos nyom híján kételkedsz. Én azért vagyok hajlamos elhinni a felezős sztorit, mert látok benne logikát.
Amúgy az a gyanúm (de ez tényleg puszta spekuláció), hogy amikor kibukott a memória-sebesség anomália, akkor volt egy kis pánik nVidiáéknál, és mielőtt a hivatalos magyarázat elkészült, azelőtt próbálkoztak olyan verziókkal, amiben nem kellett beismerni, hogy hazudtak a ROP-ok mennyiségével kapcsolatban. Aztán amikor vettek egy nagy levegőt, és megírták, hogy "tévedés" történt, akkor minden egyéb verziót kivontak a forgalomból.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Televan74 #15356 üzenetére
Azért mert egyszer a Maxwell kártyákkal összejött nekik
Ó, ez óriási tévedés. A Maxwell már csak betetőzött egy régóta történő folyamatot. Az RV770-nel nagyon odab***ott az AMD, aztán a Cypress-szel még nagyobbat, és aztán egy év alatt ezt az előnyt sikerült is eljátszaniuk a Caymannal. Ezek után kijöttek korábban a 7970-nel, és sikeresen annyira félrepozícionálták, hogy az nVidia rá tudott építeni egy product stack shiftet, és azóta csak a pofonokat kapják.
Nagyon fontos, hogy a Polaris ne csak jó legyen, hanem ésszerűen is legyen elhelyezve mind a mostani VGA-khoz, mind a Pascalhoz képest. Egyelőre két jó lépés, hogy várhatóan korábban érkezik, és a perf / wattos ellenérvet talán ki tudják ütni. De még sok egyéb dolgot is jól kell csinálni a sikerhez.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Televan74 #15366 üzenetére
Azt nem is kell, sőt, nem is érdemes vele próbálkozni, mert csak pénzkidobás - a vásárlók többsége nem ilyen. A többség le sem szarja a részletes műszaki tartalmat, csak az a default, hogy VGA -> nVidia (esetleg a VRAM méretét megnézi) és CPU -> Intel. Ezt pedig azzal lehet megváltoztatni, hogy valami jelentősen jobbat mutatsz. A 9000-es szériával 12 éve sikerült, a HD4000-essel is 8 éve - miért ne sikerülhetne most is? Csak rohadt sok munka van vele.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #15374 üzenetére
Ez a két évvel régebbi hogy jött ki?
Amúgy amikor követő pozícióban vagy, akkor az ugyanolyan jó = kevés. Ez minden piacon így megy. Ehhez kell igazítani az új szériát.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Malibutomi #15385 üzenetére
Pedig ez nyilván nem így fog történni - ott van egy standard feature, amivel lehet kvázi ingyen teljesítményt nyerni, azzal élni fognak azok a stúdiók, akiknek a technikai tudásuk megvan hozzá. Persze vigyázni kell, hogy a Maxwell (Pascal?) ne térdeljen be, de az Oxide már most csinált egy jó megoldást erre, úgyhogy ezen nem lesz nehéz túllépni.
Az nVidia szempontjából meg azért ez egy állati nagy kockázat, mert nem lehetnek ott mindenhol. Nyilván élénken él az emlékeikben a Half-Life 2 és az FX-széria szerelmi története, és bármennyire is igyekeznek, arra nincs biztosíték, hogy valaki nem bukkan fel egy olyan játékkal, ami bedönti a kártyáikat. Szóval muszáj lesz nekik is ebben javulni. Egyedül az időhorizont kérdéses.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Laja333 #15421 üzenetére
Hű, ez azért elég súlyos esete a kontextusból kiemelésnek
AMD is going to take this opportunity to showcase the performance abilities of its cards; recent releases of pro-NVIDIA games have already done enough damage as it is.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
-
nagyúr
válasz Bratilla95 #15451 üzenetére
Egyik most piacon lévő kártya sem lett DX12-re tervezve. Az egy másik kérdés, hogy a DX12 az egyik mai piacon lévő architektúrához lett tervezve
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz Bratilla95 #15455 üzenetére
Te magad is leírtad - előbb volt a GCN, utána a DX12. Azaz nem lehetett a uarch az API-hoz tervezve, csak fordítva.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Damien addig járt az nVidia nyakára, amíg többet nem mondtak az async compute-ról. Angolra fordítva egészen érthető.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- TCL LCD és LED TV-k
- Max
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Futás, futópályák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Path of Exile (ARPG)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- További aktív témák...
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iBeLink BM-KS MAX 10,5TH KASPA bányászgép
- Lenovo ThinkStation 30 PC (Intel Xeon E5-1650 V2 12X3500Mhz, 32GB DDR3, 256GB SSD+1TB HDD, 2GB VGA)
- DELL Precision T5600 PC (2 db Xeon E5-2630 24X2800 Mhz, 64GB DDR3, Quadro K1200 4GB VGA, 256GB SSD)
- HP GAMER PC/XEON E3-1245 V5 8X3,9Ghz,16GB DDR4, Nvidia Geforce GTX1660Super 6GB,512GB SSD+500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen