- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
it Adatvédelmi panasz érkezett Ausztriában a Google ellen, a vád szerint követik a Chrome böngésző felhasználóit.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Félreérthetően fogalmaztam, ugyan neked címeztem a postot mert Abu egy kérdésedre adott válaszára olyan fricskával reagáltál hogy "kevés a jelenidő", ezt hoztam párhuzamra azzal a jelenséggel ami itt gyakran eluralkodik.., plusz aláírásokban is gyakran de ez neked mint itteni topicgazdának nyilván nem sarad..
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Na most azért van pár olyan játék, ami a "DX11-ben is egészségesebben használja a CPU-t", mert a konzolon átállnak a fejlesztők a GPU-driven pipeline-ra. A PS4 és az XO is támogatja, és egyrészt ugyan kihasználható DX12/Vulkan API-ban is, másrészt elérhető DX11-ben egy-egy AMD/NV kiterjesztéssel. Az Intel mindegy, azok az IGP-k ezt a modellt amúgy is csak emulálni tudják, de ettől még kompatibilisek lesznek vele a programok, csak nem nyer vele a hardver semmit.
A GPU-driven pipeline nem csak azért terjedt el az elmúlt hónapokban, mert kedvezőbb az aktuális API-k limitációinak, illetve végeredményben a két konzolnak is, hanem azért, mert olyan optimalizálásokat is be lehet rajta vezetni, amellyel növelhető a raszterizáló hatékonysága. Sőt, a DX12/Vulkan (és konzolok) alatt ezt a compute-alapú szűrést aszinkron ütemezéssel is el lehet végezni, vagyis gyakorlatilag a számítások kvázi ingyenesé vállnak, így csak profitálsz belőle. Ilyen opcióval jön egyébként a Hitman, de tartalmazza egy ilyen koncepciót az új Frostbite is, így a Star Wars Battlefront, Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2, és ami még jön erre motorra. Ez az optimalizálás a DX12 executeindirect funkciójával a legjobb, de csak azért, hogy ne kelljen a DX11-hez AGSL-t és NVAPI-t használni. A szabvány például azért fontos, mert a Star Wars Battlefrontba például csak az AGSL van beépítve a Radeonra, vagyis az NV-nél egy emuláció fut. A Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2 már tartalmazza az NVAPI-s verziót is, és ezt a Hitman is tartalmazni fogja DX11 alatt.
Az Ashes of the Singularity fejlesztői nem különösebben szeretik a gyártóspecifikus hackeket. Gondolj bele ebbe te is, és tulajdonképpen arra jutsz, hogy meg lehet érteni őket ezért. Azzal persze lehetne rugózni, hogy a DX11-es kódjuk lehetne gyorsabb is, ha bevetnék az AGSL-t és az NVAPI-t, de szerintem ez számukra olyan mindegy, amikor a felhasználónak a megjelenéskor felkínálnak majd két szabványos explicit API-t. Nincs az az ember, aki a DX11-et fogja választani, ezért olyan hihetetlenül mindegy, hogy milyen gyors az a kód. És nem csak nekik, hanem a gyártóknak is. Az NV persze lehet elég perverz ahhoz, hogy ragaszkodjon hozzá, hogy szénné optimalizáljanak rá egy DX11-es profilt, de ha megnézed a tesztoldalakat, mindenki arról ír, hogy a DX12-ben mi van. A DX11 senkit sem érdekel már. És megjegyzem függetlenül attól, hogy mi van most, azt is megértem, hogy az NV-nek bassza a csőrét, hogy beleinvesztáltak egy rakás pénzt a fast path parancsprocesszorba, az NVAPI-ba, az OpenGL kvázi átírásába a command list kiterjesztéssel, és persze ezek támogatásába, de mindeközben az AMD "dobjunk ki mindent és kezdjük elölről" lobbija győzött. És most nyilván az NV mérnökei sem hülyék, látva azt a szart, amit 20 év alatt az ipar felhalmozott simán a tiszta lap a legjobb megoldás, csak hát nem ebben fektették az erőforrásaikat, aminek már nem örülnek.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Építő/felújító topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- REGALAXY kupon kód / SES vásárlás saját névre + segítség
- Lian Li O11 Dynamic EVO +6db 120mm Lian Li UNI FAN SL-INF fehér / white
- ÚJ(garival) - Logitech MX MASTER 3S vezeték nélküli egér (Graphite)
- Apple iPad Pro 12.9 M2 /128GB 6.generáció . 2027.04 ig gari. Egyösszegű mediamarkt számla
- Oehlbach új Bi-wire átkötő (hangfal áthidaló) "jumper" szettek audiofiltől közel High-End hangzásig!