- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacccca87
addikt
Lehetséges, de amíg kikapcsolható addig ezt nem fogom használni. Én egyébként a fordítottját használom, ahol van rá opcó ott 130%-on rendereltetem.
Konzolnak ilyen szempontból nincs sok jelentősége, ott kell a trükk hogy elmondhassák hogy 4K-ba fut a 720p-s kép PC-nél ha megvan az erő akkor felesleges ezzel szórakozni szerencsére. Természetesen jó lehet azoknak akiknek gyengébb a gépük de sajnos nem értelmes megoldás (a megoldás az elérhető árú HW lenne, de ez álomvilág jelenleg)@omfgk: persze tudom, természetesen néztem azokat is, nem tetszik az így "kreált" kép, ez van, attól még másnak bejöhet nem vagyunk egyformák.
-
Lacccca87
addikt
válasz kwzatz #62743 üzenetére
Hát kb, valamikor az Unreal Tournament 3 megjelenése után elment az egész rossz irányba az agyon postprocess meg effektelés. Addig arra használták hogy javítsanak az összeképen, ezt követően pedig arra hogy elmaszatolják a silány minőséget. Tipikus példa hogy mozgás közben tűrhető a kinézet de amint állókép lesz ( és nem beállított direkt prezentálható pózolós) akkor gyorsan szembetűnnek a hiányosságok.
-
Lacccca87
addikt
válasz Petykemano #62775 üzenetére
Egész jó RT-s teljesítmény amúgy. Ezek már nem akkora különbségek ( a ha azt nézzük hogy 30 FPS kb a játszhatatlan kategória akkor a 27-28 FPS is ugyanaz )
-
Lacccca87
addikt
válasz Busterftw #63100 üzenetére
Hát igen, azzal hogy átütik a verziószámot a driverben nem vagyunk előrébb. Van azért nem kevés megmaradt bug is ami a régi kártyákat is érinti, kérdés hogy ezek ha lesz rá megoldás mennyire fognak megjelenni a "nem legacy" driverekben.
Jó eset, nálam pl rx480-nál. CS2 szeretnék vele játszani de az első 1-2 kör meg utána is ritkán de van hogy 1-3 sec között simán kimerevedik a kép beakad. Addig amíg be nem dolgozza a shadereket rendesen. Ez ismert probléma Valve is dolgozott rajta meg AMD is lett megoldás 10.1-es visszavont majd a 10.2 driver is megoldást nyújtott.
Most megkaptuk a 11.1 "nem legacy" driver frissítést és a hiba ugyanúgy megmaradt.Szóval de probléma, és értem én hogy legtöbb esetben a cégek a hátuk közepére sem kívánják a supportot mert csak a pénzt viszi, de felhasználói oldalról nézve kb lepottyantom. Ha ez így megy akkor irják rá a termékre hogy még 3 évig aduk rá supportot utána meg meglátjuk és akkor majd eldöntöm hogy megéri ez nekem vagy megveszem a konkurrens terméket ha annak jobb a supportja.
-
Lacccca87
addikt
Akkor kerül többe ha foglalkoznak is vele, ami jelen pillanatban nem érvényes. "bump"-olni a verziószámot én is megcsinálom nekik fele annyi pénzből mint amit most fizetnek a fejelsztőknek.
A CS2 ben a vulkan annyit ér mint halottnak a pofon, ki lett mérve NV és AMD GPU-n is hogy inkább 5-7%-al lassabb és cserébe még tele is van micro stutterrel el.
-
Lacccca87
addikt
Nos, jó nagy blődség amit leírtál már ne is haragudj meg.(legalábbis a CS2 re adott válaszod). Nincs olyan hogy egyiknek jó vagy másiknak jó mert egységesen sz@r mind1 min játszod, ja nem mert ha NV-n játszod akkor nem fogja ezt csinálni.
Ha meg tudták oldani a "támogatott" HW esetében hogy az uj driverrel ne csinálja ezt a hülyeséget a CS2 akkor szerintem elvárható hogy megoldják ezt a "még nem legacy" státuszban lévő driverek esetében is.
Valve azé támogatja vagy támogatta a vulkan-t mert kellett a Linux hoz ami a SteamOS miatt szükséges, de mivel már olyan jó az emulátor így lepottyantják magasról de a motorba benne van így meghagyták. Dota2 esetén is nagyon tolták/beharangozták aztán ott is elhalt semmi előnye nincs, senki nem használja. -
Lacccca87
addikt
válasz S_x96x_S #63169 üzenetére
Kb az HD5xxxx es seria óta ez a mantra hogy majd a kovetkezo generacioban ismet meglesz a jo teljesitmeny/ár aranyú gpu. Nem jött, sosem. Ez varhato a tovabbiakban is.
Árszintben vissza nem igazan lepnek a vallalatok ha egyszer emeltek.Amig nem jon valami hasonlo attores mint a cpu nal a p4-5 vonalrolna core i vonalra lepes vagy gyartastechnologiai bravur addig marad a generancionkent 20%gyorsulas a kozepkategoriaban.
[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
addikt
Én ezt már anno mondtam még amikor az UT 3 kijött és akkor még hírből se voltak ilyen felskálázók meg stb... Rengeteg maszatoló efektet tettek a játékokba ami gyors mozgásnál még jól is mutatott de amikor álló képről beszéltünk vagy csak közelebbről megnéztem egy texturát...hát maradjunk annyiba hogy elszomorító volt az eredmény (1080p-ről beszélünk, és egyes esetekbe max textura részletesség).
Anno sokan próbálták ezt magyarázni hogy ez így jó, meg pl ahogy abu is nyomja a félmegoldásokat. De ez így semmi, komolyan 2023-ban gondot okoz éles jó minőségű textúrákat használni. Régebben még érthető volt mert nem fért bele a VRam-ba és voltak is trükkök (pont UT ban CPU által számolt texturák, ugye a hátránya az volt ha kevés a proci akkor látványos volt amikor később tudta csak bedolgozni.) de most simán mehetne, de helyette kapjuk a minden szeméttel megkent postprocesselt képet, ami mellett meg csodálkozik a paraszt hogy mekkora a késleltetés mert még át kel küldeni vagy 47 filteren mire megkapod a végleges képet. Szánalom. Ahogy a mostani felskálázssal is megy az is. Nem más az egész cska költség megtakarítás a fejlesztők részéről. -
Lacccca87
addikt
válasz Chiller #63729 üzenetére
Igen, ez igaz. HD3XXX szeriával kezdék egyébként a sweetspotot, jó áron jó káryák voltak aztán a HD4XXX -el folytatták, aztán a HD5 olyan semmilyne lett kb nulla fejlesztés inkább kitaposták a arhitektura lelkét. Innen már nem nagyon voltak versenyképesek és csak mellé áraztak inkább.
-
Lacccca87
addikt
válasz Alogonomus #64192 üzenetére
A super valtozatokat szerintem inkabb az indikalta hogy felgyulemlett egy rakat chip amit a sajat kategoriajaban nem de egyel lejebb mar eladhato.
-
Lacccca87
addikt
válasz szmörlock007 #64197 üzenetére
Lapokra azert tettek ra mert a cpu tudja es visszafele kompatibilis megoldas es felesleges lett volna 2 fele vezerlovel kesziteni(habar lehetett volna szegmentalni a prifesszionalis es szimpla felhasznalok menten de gondolom belerakni egyszerub volt mint 2 designt hasznalni) . A pcie5 pedig nem a sima felhasznaloi szegmens miatt kerult be a keoessegek koze.
-
Lacccca87
addikt
válasz Alogonomus #64260 üzenetére
Pedig anno a GAMING X volt a csúcs kategória a VGA-k terén ( AMD és NV is). Aztán ugye jött az NV a nyomorékoskodással hogy nem lehet 1 azon fantázianév alatt kiadni az NV és AMD kártyákát az AIB-eknek.
-
Lacccca87
addikt
-
Lacccca87
addikt
Ezzel csak az a baj hogy az emberek birkák, csorda szellem van. Az erősebb hez akar minden "csicska" csatlakozni (túlélési ösztön), ezért ha a felső házba nem mutatnak valamit akkor a középmezőnybe megint csak egy szűk de táájékozott vásárlói bázisnak tudnak majd értékesíteni ami nem jó.
Kicsit úgy érzem hogy a szűk éveket amit a CPU üzletág betegeskedése alatt a ATI vitt el a hátán nem igazán akarják viszonozni pedig a RYZEN CPU család siker lett, de úgy tűnik mégsem kapta meg a GPU üzletág azt a plusz finanszírozást amire szüksége lett volna hogy talpra tudjon állni.
Mondom ezeket én aki a 6600GT óta csak piros oldalról vettem kártyát mert adott időben jó ajánlatokat találtam, de ettől függetlenül mindig megfordultafejemben a váltás. A jövőre tekintettel pedig egyre biztosabb vagyok hogy NV lesz a RX6800 utóda ha egyszer lecserélem, és nálam nem az fog dönteni hogy kinek van a legerősebb kártyája hanem hogy mit kapok az adot költési kereten belül. De én a megfontolt kisebbséghez tartozom szóval nem adok reprezentatív mintát[ Szerkesztve ]
-
Lacccca87
addikt
Pedig teljesen normálisan leírta mit kért, hogy mire válaszolj, erre te tereltél (ahogy kb jó ideje ezt teszed már). Az utolsó kommentjében le is írta hogy miért nem elfgadható a válaszod, ettől jobban nem lehetne kifejteni. A Driver/Relive nem képes a kérdezett funkciókra ahogy erre az NV driverből/abba épített softwareből képes anélkül hogy valami 3rd party sw-t kellene telepíteni.
Lehet hogy van SDK amire lehet építeni, ez is egy megközelítés, illetve döntés az AMD részéről, de akkor fogadjuk el hogy önnmagában nem képes és pont.
Néha meg kellene próbálni elfogadni a valóságot és nem körülírni/terelni. -
Lacccca87
addikt
válasz Busterftw #64471 üzenetére
Szerintem nagyobb probléma hogy egy jelentős ideig rontotta a levegőt Koduri (látható volt mit művelt az Intelnél is GPU terén, csak ott szerencsére időben leépítették)és ez rányomta a bélyegét a fejlesztési irányra és az eredményre. AZ RDNA2-3 már mutat előrelépést az előtte történt töketlenkedés terén de én is ugy gondolom hogy az új irányú fejlesztések és eredmény majd az 5 től érkezhet. A 4 az egy ilyen filler szerepet tölt be mert kell valami amivel addig is a piacon vannak. De majd meglátjuk ha oda érünk addig még sok minden történhet.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen