Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Lacccca87 #63108 üzenetére

    Nem kell a Linuxhoz a Vulkan, ott van a DXVK. A Valve azért támogatja a Vulkan API-t, mert a DirectX 11-nek van egy olyan problémája, hogy szükségesen a shader újrafordítások az állapotváltásoknál. Ez egy API-limitáció, így van koncepcióból felépítve. A Vulkan API nem ilyen, és ott az ebből eredő akadásos problémák nem léteznek. Cserébe a programindításkor kell fordítani a shadereket, vagy pályabetöltéskor, stb.

    Bármilyen hardveren ugyanúgy működik a DirectX 11. Ha megoldható lenne az állapotváltásoknál az újrafordítás nélküli működés, akkor nem kellett volna új API-t tervezni.

    #63109 Busterftw : Nem jelentettek be semmit. Ez a változás szeptemberben született meg, akkor írtunk róla. Most csak leesett a média nagy részének, hogy valami történt. De az AMD ezt nem jelentette be.

    A linkek jók, csak az AMD-nek úgy néz ki, hogy újabban védelme van a külső direkt linkelés ellen, így nem engedi letölteni ilyen formában. De ezt írja is az oldal, ami feljön.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák