- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Realme GT 5G - versenyképes
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatallerror
addikt
lol, ez azért túl nagy különbség, többször mérted?
én is a hitman és a far cry 3 miatt vettem 1 7770est még ha nem is minden esetben tudja kihajtani a procim de talán elég lesz ez a kártya 1680as felbontásraaz a baj h szerintem a keplert nem tudják eléggé kicsinosítani compute téren és megint egyeduralma lesz az amd-nek azaz kedve szerint árazhatnak....
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #6351 üzenetére
Nem én mértem. Mi még nem mértük le, de nyilván megkaptuk a játékot, szóval benne lesz a következő tesztekben. Most még van egy dolog, amit nem értek, mert van in-game benchmark rész, és a 60%-os eltérés az egy akciódús játékjelenet alatt jön, míg az in-game benchmarkban 30% körül van a különbség. Ennek az okát még kérdezgetem.
Nem tudom mit lehetne csinálni a Keplerrel. Lehet javítani rajta, de elég nagy a különbség compute téren. Szerintem az NVIDIA nem gondolta, hogy a compute shaderre ennyire ráharapnak a fejlesztők. Bár nagy kérdés, hogy miért nem, mert látták, hogy ott a Windows 8 új DX SDK-ja, ami nagyon leegyszerűsíti a kódok debugolását. Most volt Montreálban egy gaming konferencia. Ott volt szó róla egy előadásban, hogy bármit megéri compute shaderbe átrakni, mert 10-70%-os gyorsulás lesz a teljesítményben a képminőség változása nélkül. Rengeteg példát előhoztak. Már a HDR-t is compute shaderben ajánlják. A tracer interfésszel a munka időigénye a harmadára-negyedére csökkenthető, a bonyolult kódoknál pedig még többet lehet nyerni. Gyakorlatilag végre nem kell a gyártókra támaszkodni, ha compute shaderről van szó. Szerintem az NVIDIA ezért kerüli nagyon a DX11.1 emlegetését, mert a hardver úgy néz ki, hogy támogatja, viszont nekik durva kiszámíthatatlanság, ha minden fejlesztő elkezd orrba-szájba compute shadert írni.(#6352) Angel1981: Mindegy. A compute shader rákfenéje mindig az volt, hogy egy egyszerű kódot még be lehetett vállalni, de egy bonyolultat már nem, mert nem volt meg a megfelelő fejlesztőeszköz hozzá. Még ha be is vállalta a fejlesztő, akkor is ott volt a kockázat, hogy nem lesz kész az effekt kiadásra. Nyilvánvaló, hogy egy kiadó nem fogja a játék megjelenését egy grafikai opcióért eltolni. Maximum azt mondják, hogy majd patch-elitek, ha kész lesz, de a játékot el kell kezdeni árulni.
A nextgen konzolok szerintem már továbbmennek a compute shadernél. Legalábbis ezt szűröm le a fejlesztők előrevetített irányáról. Ez majd PC-n okozhat nem kevés szopást. Bizonyos effektek persze sosem fognak egy konzolnak feküdni, mert túl nagy nyers teljesítményt igényelnek. Ilyen brutálterhelő VPL-GI-t szerintem sosem fogunk konzolon látni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #6351 üzenetére
Én csak azon csodálkozom, hogy van aki ezen meglepődik, ismerve az architekturális* különbségeket.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
biztos vannak olyan jelenetek is a benchmarkban amik nem csak a compute-ra építenek tehát más kártyákon is jól teljesít így kisebb a gcn előnye
de már nyár elején kiderült h csípik a fejlesztők a compute irányt tehát akár eszmélhetett időben az nv és tavaszra még így is elvégezhetik a szükséges módosításokat, legalábbis remélem bár így is végül megfizethető lett a gcn
nagyon jól járt az amd és a vásárlók is a tsmc hibája miatt azaz h január-márciusra tolódtak az új sorozatok megjelenése mert így a karácsonyi szezonra mindig beálltak az igazi jó árak mint mostegyébként akkor a compute hozhatja meg az áttörést? api korlátok ide vagy oda
a watch dogs is compute-ra épít? az a játék hozza meg az áttörést nagyon úgy néz ki
lehet az nv-nek hagynia kéne a keplert és egyből a maxwellhez nyúlni
#6354) TESCO-Zsömle: attól még meglepődhetek nem? meg egyébként is köztudott h nem tudok semmit
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #6355 üzenetére
Olyan biztos nincs. A Sleeping Dogs ugyanazt számolja benchmarkban is. Valami specifikus probléma lehet inkább. Valamelyik patch úgyis említett némi perfómensz imprúvmentet.
A compute shader felgyorsít számos effektet. Ebből a szempontból nagyon hasznos. Olyan dolgokat lehet vele megcsinálni, amit eddig nem lehetett. Viszont az API overhead ettől még komolyan jelen van. Ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor az API aktuális problémái szimpla tupírozással nem oldhatók meg. Javíthatók persze, de ahhoz, hogy az overhead jelentősen csökkenjen radikális lépések kellenek. Úgy gondolom, hogy Microsoft továbbra is fejleszti a DirectX-et, így jönnek egyre jobb új verziók, de emellett érdemes egy olyan irányt megfontolni, hogy minden gyártó azonos IL-t támogasson a GPU hardver előtt. Ebből lenne egy független szabvány, és arra lehetne fejleszteni logikai futószalagot, és a teljes kompatibilitás is biztosítva lesz. Ilyen esetben az ami okozza az API overheadet az eltűnik a rendszerből, és a virtuális architektúra, amin futna a program biztosítja az eltérő fizikai hardverekkel való kompatibilítást. Ez amolyan Java irány, csak sokkal jobban kell a teljesítményre hangolni.
Fogalmam sincs, hogy melyik távolabbi jövőben érkező játék, mennyi compute shadert használ. Ezt a fejlesztő dönti el. Ez attól függ, hogy mennyire komplex grafikát akarnak. Ha sok a komplex számítás, akkor érdemes compute shaderben gondolkodni, mert hatékonyabb lesz a feldolgozás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
szerintem vmi hasonló megoldást már csináltak volna csak a pénz az úr és amíg az ms pénzel mindenkit úgyis directx lesz... bár beszállhatnának a fejlesztésekbe és akkor azt sem bánnák ha a directxnek annyi
végül is mind1 az a lényeg h az a játék új mérföldkő tehát képesek újat mutatni a fejlesztők ha nagyon akarnak...
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
mi lesz a hd9000esek után? erről volt már szó? biztos nem 10000
don't tell me what i can't do!
-
ricshard444
veterán
-
Oliverda
félisten
válasz fatallerror #6358 üzenetére
Világvége
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
fatallerror
addikt
válasz ricshard444 #6359 üzenetére
azt nem hiszem h eljátsszák megint. vmi speckó de egyszerű név kell mert állítólag a vga piac 2015ben már nem lesz rózsás. szerintem nem hd lesz hanem vmi új előtag
don't tell me what i can't do!
-
ricshard444
veterán
-
ViiiiktorOC
senior tag
válasz fatallerror #6358 üzenetére
4K?
AMD 4K1970, 4K2970.....stb.
Ami viszont érdekes, hogy AMD részéről semmi erődemonstráció, semmi kiszivárgott test nincs.
Úgy tudom tavaly már volt egy olyan hogy a Dirt 3-at futtatta valami erősen szana-szét lévő gép!
Lehet AC3-at akarták, de akadt nekik!Szerk: 2012.okt.5.
[link][ Szerkesztve ]
LamboLVR - CSR2 Lambo T. Hungary
-
fatallerror
addikt
válasz ViiiiktorOC #6363 üzenetére
szerintem is vmi akkori nagyszám dolognak lehet az előtagja. vagy... new radeon lesz minden évben és az apple perel : P
fontos h mi lesz a neve mert jó mi kockák mindent vágunk de aki nem és még akkor is vga-t keres az ember akkor csábítónak tud hatni 1 modern terméknévmost azért nincs erődemonstráció mert nem lesz megváltás a 8000es, frissített gcn lesz és kész tavaly meg ugye "hú meg ha új technológia ez a gcn nézzétek h hasít" volt :]
don't tell me what i can't do!
-
fatallerror
addikt
don't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #6365 üzenetére
nem is nagyon kell kapkodniuk. néhány nagyon NV-only címet leszámítva teljesen partiban vannak a konkurenciával, teljesítményben és árban is. legalább addig is fogy a HD7000 széria.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
válasz FireKeeper #6366 üzenetére
inkább a magyarázat aggasztó :/ talán tényleg ennyire hanyatlik a piac?
don't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #6367 üzenetére
nem lennék meglepve. ahogy én vettem észre, a pc-s játékok piacát egyre inkább kezdik alulról felzabálni a különböző, gondolkodást nem igazán igénylő böngészős játékok, a felsőbb kategóriákban meg jellemzően koznolportokat találunk sajnos.
az egyedüli mentsvárat a szerepjátékok és a stratégiák jelentik, de azok meg kevésbé népszerűek a kaland/lövöldözős játékokhoz képest. illetve még idevehetem a komolyabb szimulátorokat, de az meg még kisebb réteget érdekel.
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
válasz FireKeeper #6368 üzenetére
pont az ő 2 játékuk szép (hitman, far cry 3) és kapós. jó játék minden évben akad. de ez hülye magyarázat, a q3ban szinte nem is volt játék meg semmi ami indokolta volna h nagy hw bevásárlást csináljanak az emberek, mindig a q4 a jobb nem tudom h mit vártak. ez vmi kamuduma és nincs itt semmi átszervezés...
don't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #6369 üzenetére
nem is tudtam hogy a FC3 gaming evolved-es játék. ez már csak azért is furcsa mert a szintén ubi-s AC3 meg NV partner.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
válasz FireKeeper #6370 üzenetére
de az és nagyon jó lett bár a végén volt 1-2 irreálisan nehéz rész v csak én voltam béna de jó volt nagyon :] jól összerakott sztori jól kivitelezve meg végre 1 fps ahol fogja a kilincset ajtónyitáskor sőt mindent tárgyfogás meg érintkezés clippingmentes, ugye h meglehet ezt csinálni na meg jó az arcmimika is stb jó lett na és határozottan amd-s
szerintem a q4 jól fog sikerülni az amd-nek és remélem nem igaz ez h máris annyi a vga piacnak és átszervezésen ügyködnekdon't tell me what i can't do!
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #6371 üzenetére
ha APU-kkal meg tudják oldani a megfelelő látványvilágot, engem nem igazán hat meg a diszkrét kártyák kihalása. legalább egy alkatrésszel kevesebb.
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
fatallerror
addikt
válasz FireKeeper #6372 üzenetére
engem sem csak ha már a kihaláson gondolkodnak 2012 év végén az nagy gáz... mert szerintem még nincs olyan igp ami wqhd felbontáson max grafikán elérni a 40-50 fps-t
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #6373 üzenetére
De a bevételek zömét ugye nem a WQHD felbontáson játszó egyének adják... Egyrészt...
Másrészt diszkrét GPU-t se találsz egykönnyen, ami WQHD felbontáson max grafikán eléri a 40-50FPS-t...
Én alap 7970-essel FullHD-ba is röccenek néha fullon. Egyes játékokban az AVG 60 fps se megy.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
FireKeeper
nagyúr
válasz fatallerror #6373 üzenetére
ha azt nézed, hogy ennél már jóval korábbra is jósolták a VGA-k kihalását, szóval még elég jól tartják magukat...
[ Szerkesztve ]
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 V || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
ricshard444
veterán
Nem is baj,hogy késnek,legalább lesz időm melót találni,hogy újon bontatlanul még raktársöprés elött/alatt szerezzek gyorsban egy 7970t,és annyit nem is fognak hozni az új genes cuccok,hogy várjuk őket
Vannak dolgok...
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz FireKeeper #6375 üzenetére
Már sokszor el lett mondva, hogy a VGA-k nem fognak kihalni, csak nagyon drágák lesznek.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
válasz TESCO-Zsömle #6374 üzenetére
már 4k-s játékról beszélnek éveken belül akkor a wqhd meg már tényleg játszhatónak kellene lennie : P
a másik gondolatod h nem kihalnak csak drágák lesznek. ez rendben is lenne csak h igp-vel képtelenség még játszani így ha 150 ezres prémiumterméket csinálnak a vga-ból akkor jöhet akármilyen pc exkluzív cím (pl simcity) nem fogják kifizetni a vga-t csak kevesen...
ha ez a hír igaz ellehet búcsúzni a pc-s játékipartól...én erre nem számítottam h már 2012 év végén átszervezésen ügyködnek, innentől egészbiztos h 200 dollárnál olcsóbb vga nem lesz a 8000es szériában.
és a terveket nézve letojják majd h nem vesznek többé 100 ezrekért pc-t mert gondolom olyan irányba szervezik át a dolgaikat (integráció, mobil) h még több pénzt keressenek mással. én erre addig nem számítottam míg nincs olyan igp ami full grafikán nagyfelbontáson boldoguljó lenne ha abu benézne ide és mondana vmi biztatót h igaz e h emiatt késnek majd a 8000esek
don't tell me what i can't do!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz fatallerror #6378 üzenetére
Korábban már írtam, hogy a HD 8000 tavasszal jelenik meg. Érdemes az AMD stratégiáját úgy vizsgálni, hogy a termékmegjelenéseket egy nagy játékhoz kötik időnként. Ezért a tavaszi dátum. Ott lesz például a Tomb Raider.
Szerintem olyan árszintekre jönnek a 8700-8800-8900-as VGA-k, amilyeneken a HD 7700-7800-7900 kezdett. Olcsóbban nem éri meg, a drágulás pedig most annyira nem indokolt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
fatallerror
addikt
de a q1 az ápr-jún nem a tomb raider ideje kamuhír ez akkor és nincs semmi átszervezés...
[ Szerkesztve ]
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #6378 üzenetére
már 4k-s játékról beszélnek éveken belül
Konzolokkal meg is lesz. Ha a Sony tényleg bedob a PS4-be egy 7970-est az APU mellé, akkor tuti.
A piac már évek óta afelé tendál, hogy ha játszani akarsz, akkor vegyél konzolt, vagy légy kőgazdag... Nem tudom mi ezen a meglepő.
Amúgy nem lenne elérhetetlen a 4K a mai vasakkal sem, csak le kéne rázni az API béklyóját. Illetve motiváció kéne, hogy optimalizáljanak. Egy DX9 only gamma (Borderlands 2) ne úgy fusson egy mai csúcs-vason, mint a Krájzisz 4...
(#6380) fatallerror: Az attól függ, hogy mi szerint nézed. A Q1 lehet Jan-Márc is.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
fatallerror
addikt
válasz TESCO-Zsömle #6381 üzenetére
de q2-ről van szó, naptári természetesen.
a crysis 3 se nagy szám.. szinte fotó realisztikus grafika kellene de legalább cgi szint DE ez magában szart sem ér ha nincs élethű arcmimika és animáció meg fizika. ezt kellene összehozni és lenne motiváció pc-n játszani.
de nekem jó lenne a konzol is ha lehetne egérrel játszani meg a játékokat moddolni.... hitmanben amikor x pontszámot kellett lőni a boltos csajával versenyezve annál földhöz basznám a kontrollert még egérrel se volt meg elsőre bár nem vagyok jó játékostehát összegezve ha van minőség van vásárlás is. simcity-t állítólag már előrendelve is viszik mint a cukrot..na pl ezért is kellene egér mert simcity-t gamepaddal irányítani necces és ha megszűnik a pc akkor nehogymár a szigorúan egeres játékok is velehaljanak, kell pontos mutató eszköz és nem a levegőben kinectezve és nem ujjal tapicskolni a 70 colos tévét... bár lehet ez 70 colos asztal és akkor ülsz felette és tapicskolod
na mind1 remélem h stratégiai lépés ez a csúszás és nem bajt jelent
don't tell me what i can't do!
-
ricshard444
veterán
válasz fatallerror #6382 üzenetére
Azért a Crysis 3 Alpha Multija után bűnronda volt a Battlefield és akármelyik más "gyönyörű" játék,pedig először azt mondtam,hát ez nem nagy cucc,aztán annyit játszottam vele,hogy megszoktam és lám...
Vannak dolgok...
-
fatallerror
addikt
válasz ricshard444 #6383 üzenetére
úgyértettem h nagy ugrás kellene minden téren h elérjék h pc-n játszanak. nyilván szép a crysis 3 de messze van még a cgi-tól is
don't tell me what i can't do!
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #6384 üzenetére
És messze is lesz. A CGI-nek mindig megadja az 5-10 éves előnyt, hogy nem valós időben kell a 24fps...
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ricshard444
veterán
válasz TESCO-Zsömle #6385 üzenetére
+1,főleg,hogy megint jön a konzol időszak pár évig
Vannak dolgok...
-
fatallerror
addikt
válasz TESCO-Zsömle #6385 üzenetére
na látod ez a baj, ez a mai játékgrafika már kicsit elavult de van aminél tűréshatáron belül van viszont az animáció és arcmimika a legtöbb esetben botrányos.
a watch dogs ezen a téren a crysis-t is alázza, az a játék lehet a fordulópont. szerencsére én sztoricentrikus vagyok így élvezema játékokat.de ez az ok a vga piac hanyatlásának és h nem nagyon vesznek vga-t. most sincs igazi ok új vga-t venni
don't tell me what i can't do!
-
bandi0000
nagyúr
hali
jelenleg egy Ati sapphire radeon VaporX-es 5770 em van
bekapcsoltam a játékot és 10 FP s körül voltam aztán kikapcsolt a gép és égett szg jött a VGA-ból megvártam hogy lehüljön most jó..de ilyenkor mit érdemes csinálni? ráküldeni egy stressz tesztet?Xbox One: bandymnc
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz fatallerror #6387 üzenetére
Én legalább 3 évre vettem a VGA-t. A következő gépem már DDR4-es lesz és valszeg egy teljesen integrált APU dübörög majd benne...
bandi0000: Egy csöppet el tetszettél tévedni. A kártya topicjába érdeklődj!
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
korcsi
veterán
-
Taposo
aktív tag
Némi infó az új szörnyetegről AMD 8990
-
Klikodesh
senior tag
válasz fatallerror #6380 üzenetére
Annyi hibaval van tele nem is ertem, hogy hoztak le azt a listat.
Nem tudnak mem savszelet szamolni lasd 8970, 8950.
Nem tudnak SP teljestimenyt szamolni lasd 8950.
Nem tudnak DP-t szamolni lasd 8970.
140TMU a 8950 ben erdekesen mutat az SP mellett.A TDP is nagyon fura kulonosen a 8870- 8950 viszonyaban orajel tranzisztorszam sp figyelembevetelevel ez lehetetlen.
Nem hinnem ilyen spec mellett, hogy a 8950-nek lenne magasabb orajele mint a 8780-nak sot olyan nagy lenne a szakadek teljesitmenyben a ket gpu kozott, hogy mindenkepp forditva kene eroltetni az atinak.
Persze a legjobb nem volt hivatalosan 7990 de majd 8990 lesz mikor nagyobb a 8970 gpuk tdp-je mint a 7970-eseke.
Inkabb ugy nez ki valaki hasrautes szeruen gyartott egy tablazatot.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
fatallerror
addikt
-
Klikodesh
senior tag
válasz fatallerror #6396 üzenetére
Hat a masik annyival jobb ott mar passzol a TMU a shaderhez a 8950-ben, de szerintem csak az elso tablazatot massziroztak at.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
-
Klikodesh
senior tag
Ez alapjan AMD kenytelen lesz a GPUi egy reszet glofonal gyartani ami eleg rosszul hangzik.
CPUs are not a "war", you are not a solider. And there certainly won't be any battles fought on these forums.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.