Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sb

    veterán

    válasz HSM #946 üzenetére

    Aha, oké. :DDD :DDD
    Tehát összefoglalva a 2 magosról 4 magra váltva nagy a növekedés (ebben én is egyetértettem, hogy van haszna, ha nem is élhetetlen egy 2 magos) míg 4 mag felett egy szaros HT hoz 20%-ot, +4-6 mag HT-val együtt pedig 30-40%-ot (jó esetben! mert több, régebbi játékkal még annyit se) a gyakorlati tesztek szerint...és továbbra is azt mondod:
    1. Minden program a végtelenségig skálázódik és így 4 mag felett is nagyon sokat érnek a plussz magok.
    2. Hogy ez elméleti maszlag és nem a gyakorlat.

    Ééértem.

    A 2 mag belekeverése csak bónusz volt. Kicsit illeszkedik a képbe amit általánosan állítasz. De a lényeg az általánossága volt: hogy egy program nem skálázódik csak úgy magától és tetszőleges hatásfokkal. Ez teljesen feladatfüggő. És ez az elmélet, a magyarázat arra amit a gyakorlatban látunk. Ennek csak egy tünete az amiről fentebb beszéltünk: Hogy nem fogadsz el erre vonatkozó gyakorlati példákat sem, ahol az látszik, hogy:
    - 4 mag felett alig van arányos gyorsulás.
    - 2 mag felett 4-ig pedig sok esetben arányos a gyorsulás, de még ott is számottevő esetben (mondjuk 50%) szintén nincs normális skálázódás. 6-8 éve meg semmi se volt kb. Pár multin kívül az egyetlen játék a GTA4 az én emlékeimben amihez kettőnél több mag kellett.

    szerk: Mindenesetre zárjuk le. Lássuk a teszteket! :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák