- Poco X6 Pro - ötös alá
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- iPhone topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Mobilarena
Amazon topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
CptAdamica
veterán
válasz CptAdamica #10699 üzenetére
Még szerdán létrehoztak nekem 1 panaszt és azt ígérték, hogy 24-48 órán belül feladják. Ma letelt, írtam nekik megint és most azt írták, hogy olyan raktárban van a termék, ami nincs nemzetközi szállításhoz felszerelve és azért tart eddig, de 27-én feladják, mert írta, hogy a becsült szállítás febr 21 és márc 5 között van. Írom neki, hogy a termék adatlapján most is február 29-ét ír szállításnak, majd azt mondja az csak Németországra vonatkozik. Ezután írom neki, hogy bro, átváltottam Magyarországra és akkor is február 29-ét ír, sehol nem említi, hogy ez egy mucsaröcsögei raktárból fog jönni. Úgyhogy lemondtam és elfelejtem az Amazont, ekkora bénázást... 2 hetem ment a levesbe.
Megyen!
-
-=RelakS=-
veterán
Amazon mennyit szokott ülni egy termék kicserélésén? (hiányosan érkezett)
Múlt hét pénteken landolt náluk a hibás termék, és azóta sincs mozgás a csere termék rendelési adatainál.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz -=RelakS=- #10702 üzenetére
Amennyire türelmes vagy
De viccen kívül írjál nekik hogy úgy látod a tracking alapján befutott hozzájuk a csomag és érdeklődni szeretnél mikor indul útjára a csere darab.
Új vevőket másképp kezeli a cég mint régi vásárlókat. Sokan visszaéltek ezzel és zsák homokot küldtek vissza a csomagban. Ezért van hogy nem rögtön megy a csere darab.⭐ Stella
-
embe
nagyúr
Sziasztok!
Ennek a cuccnak a megvásárlása során lehet valami buktató?
Eladó és a szállító is kínai. Gondolom itt alapból a gari kérdéses.
De igazán arra lennék kíváncsi, ha Kínából jön, akkor mehet-e rá valami sarc (VÁM, ÁFA stb... )? Vagy alapesetben a vásárlás során kifizetek mindent, így, elvileg, nem menne rá semmi?
A szállítási időből kiindulva vélhetően Kínából jönne.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
warcat
veterán
Ez nem amazon, gyakorlatilag csak a marketplace felület van használva belőle.
Kínaiakat ismerve feladja neked ennyiért, aztán a többi költséget te fizeted ha onnan jön.Fejből nem vágom az értékhatárokat, de 27% áfa megy rá biztos ha EU-n kívülről érkezik.De egyébként vagy új eladókról van szó vagy pedig csak pár értékelésük van, és azok is rosszak, egyikőjüktől sem vennék semmit.
EA: It's in the crate!
-
embe
nagyúr
válasz warcat #10705 üzenetére
Ez ok. De pl. van olyan hogy eladó XY., és az Amazon szállítja. Tehát vannak variációk. De elvileg ez pl. tartalmazza az áfát.
És talán pont ezzel a marketplace felállással bukott egy pert az Amazon. Aminek az volt -emlékeim szerint - a lényege, hogy olyan feltételekkel kell árusítania, mintha ő árulná.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
warcat
veterán
Ahol ott van, hogy dispatches from: amazon, az elvileg eu-s raktárból elérhető, amennyiben az EU-s aloldalakon nézed (.fr .it stb) egyébként meg amazon US vagy amazon UK lenne feltüntetve.
Marketplace eladókkal nem szoktam foglalkozni csak minősített esetben, mert a sok csalás mellett általában a saját oldalukon (ha valódiak) olcsóbbak.Noctuától vásároltam amazonon keresztül, vagy német bútorgyártótól például, de mindig sokezres eladással rendelkezőktől, reális áron (feltört fiókok is léteznek, anno cryptoláz alatt féláron árult a 'mediamarkt' kártyákat például a karácsonyi időszak alatt, persze csalás)
EA: It's in the crate!
-
Passionate about minimalistic software, the Linux philosophy, and having fun. SFF enthusiast.
-
-
-
-=RelakS=-
veterán
A csere terméket DHL-el küldik vissza, ami meg vámkezelni akarja. Ilyenkor úgy kellene kitölteni, mintha az eredeti rendelést vámkezelnék? Ugye, az új szállítmányért nem fizettem semmit, így annak a dokumentumaival 0Ft-ot tudok bizonyítani.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
somnia
őstag
válasz -=RelakS=- #10713 üzenetére
Most lassan kezdd elölről, úgy, hogy érthető legyen! Ki akar mit csinálni a mivel?
[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz somnia #10714 üzenetére
Rendeltem Amazontól cuccot.
Megjött, selejt volt, kértem cserét (return/refund)
A selejtet visszaküldtem, a cserét feladták DHL-el
A DHL most vámeljárás alá veti a cserébe küldött csomagot.A zavar az erőben ott van, hogy:
Értelemszerűen a cseréért nem fizettem, csak az eredetiért, ugyanakkor az Amazontól olyan számlát kapott a DHL, amin ingyenes szállítás mellett ott van az áru értéke.Tehát ha a hibás termékért történt fizetéskor keletkezett banki kivonatot adom le, akkor ott növeli az értéket a szállítás meg a vám/áfa/kiscica, amiket ilyenkor elszámolnak.
A csere áruért meg értelemszerűen nem fizettem, ugyanakkor értéke meg van.Így is zavaros?
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
somnia
őstag
válasz -=RelakS=- #10715 üzenetére
Ki adta fel DHL-lel? A visszaküldött terméket a postán kell leadni és ők továbbítják a DHL-nek.
Nincs semmiféle kitölteni való meg vámkezelés, egyszerűen az Amazontól kapott és kinyomtatott papír egyik részét a csomagba teszed a másikat, amelyiken a cím van ráragasztod a csomagra.[ Szerkesztve ]
-
-=RelakS=-
veterán
válasz somnia #10716 üzenetére
Az Amazon.
Eleve egy DHL Expresses papírt adtak, amivel vissza kellett küldeni. Azzal nem is volt gond, szépen landolt Las Vegasban a csomag.Ugyanakkor a szövegükkel ellentétben nem az eredeti szállítási megoldással küldték a cserét (mintha olvastam volna ilyet), hanem DHL-el.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz -=RelakS=- #10717 üzenetére
Milyen országba kell visszaküldened?
És melyik Amazon oldalról rendelted?⭐ Stella
-
-=RelakS=-
veterán
válasz radi8tor #10718 üzenetére
Amazon.com-ról rendeltem.
A visszaküldés már megtörtént, meg is érkezett a címzetthez, Las Vegasba, az Amazon "Returns Department"-hez.
Gondolom, a gyártóval is már leboxolták, amit kellett, mert már érkezik a cseredarab, amit a DHL hoz.
Ezt a cserét akarja a DHL vámolni.Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Pease
csendes tag
Sziasztok!
Amazon.de Marketplace-n keresztül rendeltem egy terméket. Az árban benne volt az Áfa is, számlán és checkoutnál is fel volt tüntetve hogy VAT included.
Jelenleg DHL vámkezelés alatt van, mert a feladó DDU (delivery duties unpaid) -el adta fel a csomagot, amit csatolt commercial invoice hozzá kb kitöltetlen és más ár is szerepel rajta, a számla típusára businesst írt, pedig magánszemély vagyok stb. DHL-nek jeleztem a problémát az amazon oldaláról letöltött számlát nem fogadják el, arra hivatkoznak hogy a NAV-nak bizonyíték kell hogy befizettem az Áfát és IOSS számomat kérték (nincs ilyenem) vagy egy DTP LOA form kitöltését amit nyílván b*szik kitölteni a feladó.Commercial invoiceon 110 usd-t adott meg termékértéknek, amazonos számlámon kb 142 euró volt és 180 körül fizettem áfával együtt.
Érték alapján ahogy én tudom vámmentes lenne a csomagom mert 150 eur termékérték alatt van, de nem áfamentes amit ugye ki is fizettem és most ott tartok, hogy a vámkezelés alatt van a csomag, a feladó nem segítőkész az amazon supportnak 2. alkalommal írtam, ma reggel már reportoltam a sellert is.Mit lehet tenni ilyen esetben? Nem fogadja el a dhl az amazonról generált invoicet, a feladó kamu számlát csatolt a csomaghoz és ha jól tudom az ő hibája miatt van most vámkezelés alatt a csomag, aminek EU-s szabályok szerint ahogy én tudom nem kellene ott lennie. 2x pedig nem szeretném kifizetni az ÁFÁ-t.
Valakinek volt már hasonló problémája?
-
section9
őstag
Olasz Amazonnak kuldenek vissza csomagot, de a futarszolgalat ker email cimet es telefonszamot. Mit kell ilyen esetben megadni? Irtam chaten az Amazonnak, de Kumar csak azt hajtogatja, hogy csak vigyem be a shipping labelt barhova es el fogjak fogadni, ami nyilvan hulyeseg.
-
warcat
veterán
válasz section9 #10721 üzenetére
Kikeresheted a központ telefonszámát ami címzett de nem szükséges, igazából azért éri meg, hogy ne hívogassanak valakit esetleg feleslegesen Olaszországban.
Szóval ráírhatsz kamut is, mert bármilyen futár képes lesz a címzett megtalálására, mert minden nap tömeges szállítmányt kap amazon return center.Email/telefonszámra akkor volna szükségük, ha pl magánszemélynek küldenéd, aki nem tudja átvenni, vagy nem találják meg de ez nem áll fenn.
Én GLS-el küldtem vissza egyet így, a saját emailemet adtam meg, illetve az amazon parkoló telefonszámát.Semmi gond nem volt vele, de te döntésed.
EA: It's in the crate!
-
BinLaden
tag
Sziasztok!
Rendelni szeretnék videó kártyát az amazon.de-ről.
A kérdésem az lenne , hogy a kiterjesztett garancia megéri azt a plusz 40$-árt?Sürgős hívásom volt. A fiamért kell mennem. Az iskolába, ugye Torrente? Figyelj! Te dobjál be valamit.. Egy whisky-t vagy a f@szom tudja mit, csak ne lábatlankodj itt ...
-
tag
Sziasztok, nem amazon-specifikus a kerdes, hanem inverz return shippinggel kapcsolatos, de az van az amazonnal is, szoval hatha.
Egy inverz return shipping csomagot akartam feladni az elado altal generalt labellel, szokasosan a DHL logo meg a 3 vonalkod van rajta. A postan a renszeruk nem vette be a kodot, azt mondtak, hogy van mostanaban ilyen, nem naluk van a hiba, menjek vissza az eladohoz es kerjek uj kodot. De azt is mondtak, hogy volt olyan, akinek a masodik sem volt jo 🤷 Oszinten nehezemre esik elhinnem, hogy nem a postanal van a hiba, de az ugyintezo nenikek se nagyon tudnak mit tenni. Van esetleg javaslatototok, hogy mivel kellene probalkozni?
(A hibauzenet szovegezese szerint sem magaval a vonalkoddal van gond, meg gyurott sem volt, meg megprobaltuk a telefonomrol is.) -
tag
válasz tuareg85 #10725 üzenetére
Ebben az esetben az lett a megoldas, hogy az elado kuldott egy fuvarlevelszamot (waybill number) es tudtam regisztralni hazhoz jovo csomagfelvetelt itt https://mydhl.express.dhl/hu/hu/schedule-pickup.html
Az persze nem derult ki, hogy ez nekik kerul-e plusz penzbe, szerencsere ram nem akartak terhelni. Es persze a posta problemajat sem megoldottuk, hanem kikerultuk 🤷
Illetve az is jo kerdes, hogy az amazonnak valo visszakuldes eseten is lehetne-e ezt kerni toluk. Szerencsere a nekik valo visszakuldeskor eddig mindig mukodott a postan a label. -
gg72
veterán
Jól látom, hogy 50 eur felett ingyenes lett a szállítás a német amazontól?
-
prime_adam
aktív tag
Sziasztok!
Tudom volt már hasonló kérdés, de még mindig bizonytalan vagyok. Amazon.de-n találtam egy terméket nagyon jó akcióban és ingyen szállítással, de a leírás elég zavaros és nem tudom élőben jó lesz-e a termék. Most ilyen esetben, ha visszaküldeném vajon kell érte fizetni vagy mikor és hogy fog kiderülni mennyi a visszaszállítás?Mert egy csomag Németországba nagyon drága szokott lenni és csak azért, hogy hátha jó lesz a cucc, nem szeretnék 5+ ezreket kiadni.
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
warcat
veterán
válasz prime_adam #10734 üzenetére
Továbbra sem tudjuk még megközelítőleg sem, hogy mit vásárolnál de ok, valahol a terméknévben, a leírásban vagy legalább a technikai/termékjellemzőknél (lent, a vélemények, hozzászólások előtt) szerepelnie kell egy
gyártói termékkódnak, ami alapján a gyártónál beazonosíthatod, hogy pontosan miről van szó, és ezek után megnézed a gyártó honlapján, szükség esetén rá is kérdezel szintén a gyártónál a termékjellemzőkre.Ezek után ha bizonytalan vagy, hogy tényleg ezt rendelnéd-e meg, rákérdezhetsz amazonnál.
Mindezek után ha rossz terméket küldenek ki, az hibás teljesítés és a visszaküldés költsége őket terheli,adnak egy általuk fizetett DHL labelt amit itthon postán fel lehet adni.
Ha méretbeli problémáktól félsz, például cipőt, ruhát vásárolnál, akkor a vélemények alapján jól el lehet igazodni amíg nem speciális, átlagtól eltérő méretezésed van.
A nap végén pedig ha továbbra is problémásnak gondolod, akkor vedd meg itthon személyesen egy üzletben.
EA: It's in the crate!
-
prime_adam
aktív tag
válasz warcat #10737 üzenetére
Köszi! Alapvetően semmi extra, kerékpárra sárvédők, amik a 3 standard kerékmérethez passzolnak. A gyártó oldalán 2 méret van, az amazonon leírták, hogy "one size", majd a leírásban felsorolták, hogy melyik típus melyik méretű kerékpárhoz jó, de nem lehetett típust választani (és egyébként rákeresve sincs a többi cikkszámra találat). Plusz amit én néztem, az nem is egy termék, hanem egy szett, így előre és hátra is külön cikszámmal van a cucc.
Ráadásul alacsony volt a készlet így nem lehetett rajta sokat gondolkozni és érdeklődni. Szóval végén megrendeltem és remélem korrekt lesz a hozzáállásuk
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Helló!
Amazontól rendelnék és ezt írja a termék ára alatt:
Nincs behozatali díj letét és 14,32 USD szállítás Magyarországra
Ez azt jelenti, hogy az 53,59 dollár felett nekem már semmilyen áfát és vámot nem kell fizetnem?
Köszönöm szépen!
-
generatoros
tag
sziasztok! Jó 10 éve regisztráltam az amazonom. elmentettem a jelszavam. nem tudom használtam e valaha, ha igen akkor nem emlékszem. most van pár dolog amit rendelni szeretnék, de nem enged bejelentkezni. nem fogadja el a jelszót új jelszó igénylésre küld egy ideiglenes kódot, amint beírom azt írja ideiglenesen blokkolták a fiókom. innentől kezdve még törölni sem tudom a regisztrációmat chat-elni is csak a jelszóval enged telefon nem opció mert nem beszélek angolul. ilyenkor mi a fenét lehet csinálni??? esetleg valaki járt már így vagy tudtok ajánlani valamilyen megoldást? előre is köszönöm, ha válaszol valaki. ja és e-mailre gép válaszol : linkeket küld ahol adott kérdésekre van csak válasz. hogy lehet a blokkolást így feloldani? megállt minden tudományom.
-
warcat
veterán
válasz generatoros #10744 üzenetére
Teljesen normál reakció ennyire inaktív fiók esetén.
Viszont nekem úgy tűnik, hogy semmi 'befektetésed' nincs benne, ha esetleg valaha volt hozzáadott fizetési módod (bankkártya) már rég lejárt, nem látom értelmét, hogy miért akarod visszaszerezni, különösen ha problémát okoz a nyelv.Egyszerűen készíts egy új fiókot, szükség esetén egy új gmail címmel.
EA: It's in the crate!
-
generatoros
tag
válasz warcat #10745 üzenetére
nem engedi az új fiók nyitását. azt írja ezen az email címen már van fiók.új email címet nem szeretnék. az , hogy nem enged újra regisztrálni azt elfogadom, de miért nem engedi a törlést vagyis miért tartja fenn a blokkolást ideiglenes jelzővel. miért kell hazudniuk. nem értem. na mindegy is. várom , hátha valaki megtudja mondani, hogyan tudom a blokkolást megszüntetni. egyébként tudom, hogy az angol tudás hiánya az én hibám, de legyen mentségem, hogy 74 éves vagyok és csak az orosz volt kötelező akkor amikor iskolába jártam. az hogy a fiókom inaktív az , ha gond akkor miért nem hívják fel rá a figyelmet? még csak annyit. hogy nem ragaszkodnék a régi fiókhoz, de sokadszor mondom, újra regisztrálni csak másik emillel tudok amit nem szeretnék, mert elfogom felejteni egy idő után. nem okoskodni akarok, ne hogy félre érts köszönöm, mindenkinek, aki segíteni akar. sokat rendelek más fórumokról, de most van 3 cucc amit mások nem forgalmaznak.
[ Szerkesztve ]
-
generatoros
tag
csináltam egy másik email címet. most azt kérdezném hogy kell amazon fiókot létrehozni? a keresőbe, ha beírom a kérdésem akkor egy nagy piros alapon az jelenik meg, hogy ezt az oldalt saját érdekemben ne nyissam meg. innentől kezdve tanácstalan vagyok.
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz generatoros #10747 üzenetére
Ehhez miért kell Google?
Ott van a belépés oldalon az új ügyfél vagy? és egy link:
⭐ Stella
-
bromi84
tag
Üdv!
Szerintetek érdemes ezt innen rendelni? [link]
Vagyis itt most az eladó noname kínai, de az amazon szállít ezért megbízható?
Lényegesen jobb áron van, mint bárhol máshol hiszen még 40dollár kupon is van rá, ha végig nyomkodom 45e HUF-ban megáll és azt írja abban Áfa szállítás minden benne van, kérdésem ilyenkor még érhet meglepetés rá?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest