- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Drágább lett a Pixel 8a
- MG5 menetpróba
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Elkaszálhatja az Apple az iPhone Plust
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
Hirdetés
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
Egyre nagyobb a hatása a választásokra az AI-generálta képeknek
it Az OpenAI ezért külön eszközt hoz létre, hogy azonosítsa a DALL-E 3 által létrehozott képeket.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz K1LLMy53Lf #7050 üzenetére
Nekem adata ssd pusztult meg 1 hét alatt, azonnal toltam az elállást, ilyen szemét nekem nem kell.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
én is azonnal toltam, csak a legutóbb elállás->használtabb, mint gondoltam indoknál elállást rögzítettek, most pedig elállás->hibás/sérült termék választásnál reklamációt...
egyébként chat-eltem alza-val egyet és állítólag én szúrtam el, mert hibás/sérült termék esetén nem lehet elállni (szerinte), amúgy meg igen (törvény szerint... erre fel is hívtam a figyelmét) ; illetve a másik hibám, hogy nem jeleztem azonnal... átvettem, hazavittem, kibontottam, észleltem a hibát, jeleztem... a kérdésre, hogy ennél mégis hogy lehetett volna gyorsabban: "telefonos üfsz-t hívta?" mondtam neki, h nem, mert annak nincs írásos nyoma... aztán leírta, h nem tudja hol ment félre, de nem lehet elállni hibás/sérült esetén, de kérdezte, h a szervíz majd bevizsgálja a beérkezés után 24-48 órával és cserét vagy jóváírást szeretnék-e... mondtam, h jóváírást. azt írta ezt rögzítette...
szóval meglátjuk"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
,
addikt
válasz K1LLMy53Lf #7050 üzenetére
Én is mindig így csinálom, az elállás az elállás, bármilyen okot is adsz meg. Nem kötelező egyébként semmit sem megadni, de ha megadod, attól még az elállás az elállás marad, és nem lesz belőle pl. garanciáztatás. Az egyik esetben AVRA kódot kapsz, a másik esetben meg ASRE kódot.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
passzolok miért lett reklamáció, én sem tudom, chat-es üfsz-es sem tudja... én hozzáírtam a leíráshoz, hogy elállok a vásárlástól, és mindezt messenger chat-en is megerősítettem. ennél többet nem hiszem, hogy tudok tenni.
max még küldök nekik egy extra email-t, nem, tudom az ad-e bármit is a dolgokhoz.[ Szerkesztve ]
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
,
addikt
válasz K1LLMy53Lf #7054 üzenetére
Ha a fiókodban az adott terméknél az elállást választod, akkor is a reklamációk közé kerül ugyanúgy, mintha garanciáztatni küldted volna. Csak az egyik esetben AVRA kódot kap, a másik esetben meg ASRE kódot.
-
K1LLMy53Lf
senior tag
igen, erre írtam/értettem, hogy nem tudni miért lett reklamáció (mivel ASRE... számot kapott)
és biztos, hogy elállás almenüből választottam ki a hibás/sérült terméket kaptam pontot (mert ott volt többek között a "a vártnál jobban használt", meg "nem felel meg az elvárásaimnak", "nem adok meg indokot" stb opciók, amik - ha jól gondolom - nincsenek a reklamáció almenüjében )
mindenesetre írtam egy mail-t és csatoltam egy elállási nyilatkozatot is... ártani nem árt és így később nem hivatkozhatnak arra, hogy nem jeleztem, hogy gyakorolni szeretném a 14napos elállási jogom.[ Szerkesztve ]
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
codec
senior tag
válasz MaxxDamage #7045 üzenetére
Arról Azért nem szabad megfeledkezni, hogy soha nem ennyire fekete-fehér egy ilyen történet!
Vastagon hunyó ezek szerint az Alza is ebben a sztoriban.Az intelligencia hiánya gyógyíthatatlan betegség, azonban a tünetei jól kezelhetőek!
-
DeathAdder
veterán
Üdv
Olvasva a fentieket milyen elállási módszert ajánlanátok?
Hétfőn lesz egy hete hogy átvettem egy Új RGB led hibás Corsair ventilátort. Egész héten azt várom hogy a megrendeléseknél befejezett vagy feldolgozott legyen, mert még mindig lefoglalvát ír, és addig ki van szürkítve az elállás gomb.
Viszont én ezt legkésőbb hétfőn visszaküldeném (foxposttal vettem), mert utána külföldre utazom és nem akarok tovább várni, mire visszaérek már kicsúsznék a 14 napból.
Vissza tudom küldeni az nélkül, hogy a weben indítsam el az elállást?Elv a Róbert Károly krt. 54-58-ra lehet küldeni, de elállási nyilatkozatot nem látok, szóval tanácsot kérnék pontosan mit is csináljak
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz DeathAdder #7058 üzenetére
van az alza oldalán is egy formanyomtatvány, jól eldugva, de én netről szedtem egy random doc-ot és azt töltöttem ki és küldtem el nekik email-ben (mivel az alza oldalán lévő pdf, nem akartam azzal szórakozni). SZVSZ teljesen mind1 a státusza a tételnek az ÁFSZ-ük szerint egy ilyen formanyomtatványt eljuttatva vagy fizikailag vagy emailben hozzájuk a hivatalos elállás, szóval szvsz csak tölts ki egyet, küld el az info@alza.hu -ra és add fel nekik a csomagot. (én ugye előbb adtam fel, így az email-ben linkeltem nekik a nyomkövetést is)
[ Szerkesztve ]
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
JóGéza
aktív tag
válasz DeathAdder #7058 üzenetére
A megrendelésnél tudsz írni az ügyfélszolgálatnak.
-
DeathAdder
veterán
válasz K1LLMy53Lf #7059 üzenetére
+ JóGéza
van elvileg egy ilyen az alza.hu-n, hogy Elállási / Felmondási
Nyilatkozatmintaaz nem lehet opció, hogy kinyomtatom, kitöltöm, a számlát is kinyomtatom és mellékelem a csomagolásba amit visszaküldök?
iponnak nemrég úgy küldtem vissza, és aznap visszautalták, amint kézhezkapták
-
veterán
válasz MaxxDamage #7045 üzenetére
peten7575 nem volt körültekintő, és nem figyelt eléggé, ez tény. de ne ő legyen már a hibás azért, mert az alza visszavett egy hibás és hiányos eszközt, nem tesztelte le, kiküldte hibátlanként, majd amikor kiderült a probléma, minden felelősséget áttolt a vevőre.
ld még a te hibád, hogy megerőszakoltak, minek öltöztél úgyistálló? gazemberség? hupákolás?
-
DeathAdder
veterán
Elértem őket, és módosították a rendelés állapotát így már rá tudok menni az elállásra.
Több dolgot továbbra sem értek. Kaptam egy reklamációs űrlapot, hogy töltsem ki és rakjam a csomagba, de nincs mit rajta kitölteni, és bankszámlaszámot egyáltalán nem lehet sehol megadni, és azt írja adjam fel postával és a reklamációs űrlap alján ezt vágjam ki, és ragasszam rá a csomagra.
Ezek szerint akkor nekem nem kell címiratot csinálni, szállítási költséget fizetni?
Nem értem. ha postával csomagot küldök minden adatomat meg kell adni, mint feladó és fizetni a szállításért.
-
raziel01
veterán
válasz DeathAdder #7063 üzenetére
[link] inverz csomagnak hívják. Elvileg ingyenes.
-
raziel01
veterán
válasz DeathAdder #7065 üzenetére
[link] Inkább így linkelem. Szóval inverz csomagra kell rámenni és ott a címzettnél a lenyíló menüben kiválasztani az alzát.
Címiratot biztos, hogy kell csinálni, anélkül a posta nem tudná elvinni.
Anno mikor én adtam fel akkor a csomagra ráírtam a reklamáció számot amit adtak a cím alá. Bár az nem inverz csomag volt, mert akkor még nem tudtam, hogy van ilyen. -
raziel01
veterán
válasz DeathAdder #7067 üzenetére
Igen, nekem jött email, hogy elbírálták a reklamációt és a fiókban kellett megadni a bankszámlaszámot utána. IBAN formátumban kéri de van a neten hozzá átalakító:
[link] -
Executioner
tag
válasz DeathAdder #7069 üzenetére
Ha csomagautomatában adod fel akkor nyomtatni sem kell és a sorban állást is meglehet spórolni.
Exec
-
Silentfrog
veterán
Sziasztok!
Most olvasgatva a topikot lehet visszamondom a rendelésem , egy felbontott töltőállomást rendeltem.
Mivel elég nehéz a termék így fontos lenne egy dolog amit nem tudok ha nem felel meg a termék akkor milyen módon tudom visszaküldeni?
Nekem kell gondoskodni a futárról, vagy mint az emag jön ingyenes futár a termékért?
Sok sok kiló , ha nekem kell visszaküldeni az legalább 4K. -
PainKiller13
őstag
válasz Silentfrog #7071 üzenetére
Inverz csomagként ingyen visszamegy.
-
Madycsa
tag
válasz PainKiller13 #7072 üzenetére
Úgy tudom, hogy csak akkor, ha garanciális probléma merül fel a termékkel kapcsolatban. Egyéb esetben saját költségen kell visszaküldeni.
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Ha vásároltam egy olyan okostelefont amit az Alzába vásároltak és még fél év garancia van rá, hogyan tudom érvényesíteni a garanciát??
A blokk nálam van, de elvileg csak profilból lehet, amit ugye nem az enyémen vásároltak. Előre is nagyon köszi! -
Cikó
tag
válasz PainKiller13 #7075 üzenetére
Ne ijesztgess, ma van 1 hete hogy visszaküldtem nekik egy használt tabletet, de még semmi hír nincs róla. Eddig ilyet nem tapasztaltam náluk, feladás után 2-3 nappal már számlámon volt a pénz.
-
ngyjns
tag
Sziasztok, kérlek segítsetek. Összekuporgatott pénzemből végre ipad pro 12,9est vennék pencil2vel, egyetemista kedvezményt igénybe vehetném. Ti az Apple saját boltjától vennétek 128ast cellular nélkül, ajándék tollal, vagy alzától 256ost cellularral. 5-6 évig használva az OS sok helyet foglal/fog foglalni? Főleg digitális rajzolásra kell, ezért talán nem fontos a nagy tárhely. Jobb a nagyobb tárhekyes cellularral az eladás miatt? Alzatól még nem rendeltem ilyen drágát, megbízható? 3 év garancia miatt maradjon az Apple saját oldaláról rendelt? Szerintetek?
-
laskr99
addikt
Üdv!
Garis ügyintézés terén mennyire gyorsak? Telefon lenne aminek a hangszórója beadta a kulcsot, és azért nem szeretnék telefon nélkül maradni 5 hétig, mint anno Edigitalnal.
Azt mondta az ügyintéző, hogy külföldre küldenék. -
válasz laskr99 #7081 üzenetére
Üdv,
Pár nap max.
Csehekhez küldik ki, nekem is oda ment és pár nap múlva már számlán volt a cash (vagy kérhetsz cserét, levásárlást - ha opcionális)◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7083 üzenetére
Google telefon, nem tudom más e.
Minden esetben pénz vissza? Mert amúgy jól jönne, 360k volt a telefon, most csak 310
-
válasz laskr99 #7084 üzenetére
Asszem első a csere, ha nincs (mert kifutott darab) akkor kp. vissza vagy levásárlás, te választhatsz.
Én 4+ év után "reklamáltam" online és küldtem vissza inverz csomagként.
2+3 év (gari kiterjesztés) volt.Amúgy Mad Catz egér volt.
Sok mindent veszek Alzánál és eddig nem szokott gond lenni, de ha gond is van akkor gari ügyintézés probléma mentes szokott lenni.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7085 üzenetére
Akkor valahogy kell találni egy pót telefont addig
[ Szerkesztve ]
-
válasz laskr99 #7086 üzenetére
Kérdezz rá meddig tartana a csere(?)
Ha kp. vissza kéne és van raktáron, akkor arra is kérdezz rá lehet-e kp. vissza választani....◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7087 üzenetére
Na azt mondta, van esélye hogy 30 napon belül elkészül, de inkább készüljek 30 napra. Mert kimegy a csehekhez, onnan google németbe, onnan szerviz lengyelbe. Majd ugyan ez vissza.
Meg ugye ülni fognak szerinte rajta biztosan. -
válasz laskr99 #7089 üzenetére
Akkor egy "csere" telefont szerezz be.
Nekem direkt hasonló miatt van egy a fiókba (LG V30+ ThinQ DS) igaz amit használok sem garis már rég, de még tökéletesen megfelel. Közel 4 éve (LG) FlagShip teló volt és 5G-t is tudja.◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
laskr99
addikt
válasz MaxxDamage #7090 üzenetére
Feleslegesen most úgy nincs pénz ilyenekre. De fóliát szerezni kell, aki átvette a telefont, sikerült felhúznia. Rosszul rakta vissza a telefont, majd nem kiborította ahogy kell, hanem szépen kapargatta a sarkát hátha alá tud emelni, a fóliát meg felhúzta a sarkon egy 3 centis részen
De legalább leírták rendesen itt. A technikus megjegyzése: használati nyomok látszódnak a terméken, SN ok, fizikai sérülés nem található rajta the product shows signs of use, SN reason, no physical damage
-
Cikó
tag
válasz DeathAdder #7079 üzenetére
Az enyém múlt héten kedden érkezett be hozzájuk, ma jött az értesítés hogy elfogadták a visszaküldött árut. Legutóbb olyan 1,5 éve küldtem nekik vissza, akkor kicsit gyorsabb volt az ügyintézés.
-
BusinessGuy
senior tag
Face-n látom megy a köpködés, megint kamuakciózik az alza és elég csúnya bukták vannak a weboldalon mert sok terméknek fent hagyták az eredeti árát ha rákeres az ember...Gyakorlatilag kuponnal drágább sok cucc mint kupon nélkül, és az eredeti árral kiirt cuccokra a kupon be se váltható...
GVH meglátja kezet csókol nekik....
-
válasz BusinessGuy #7094 üzenetére
Lehet még így is megéri nekik!
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
DeathAdder
veterán
tegnap jött mail meg sms hogy elfogadták a reklamációt és hogy válasszam ki hogyan küljdék vissza a pénzt
de én ugyan nem látok semmi opciót erre, hiába kattintok a hivatkozásra, vagy keresem máshol
kártyával fizettem utánvéttel foxposttal. Lehet ugyanoda jön vissza a pénz? De akkor miért írja, hogy Az Alza fiókodban válaszd ki, hogyan szeretnél visszakapni az xyz Ft-ot? sehol nem találok ilyen lehetőséget
azért megvan ez komplikálva
-
válasz DeathAdder #7096 üzenetére
Én beszéltem Chaten az ügyintézővel és mailbe kellett megadnom az IBAN számot ahova vissza utalták a casht.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
DeathAdder
veterán
válasz MaxxDamage #7097 üzenetére
akkor írok az ügyintézőnek én is, mert a kapcsolatnál email címet sem látok ahova elküldhetem
-
K1LLMy53Lf
senior tag
válasz DeathAdder #7098 üzenetére
info@alza.hu
"...Beatus Vir Qui Suffert Tentationem..." Pü-ben keress, max a topikba írj, de emial-t hiába küldesz, nem szoktam nézegetni. köszi.:) Csakis ELŐREUTALÁS esetén postázok!!!
-
válasz DeathAdder #7098 üzenetére
Azt ők fognak küldeni, amire válaszként kell írnod az IBAN számot.
◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest