- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Huawei Pura 70 - fura lettem
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MaxxDamage
félisten
Sziasztok!
Más nevén vásárolt termék gariztatáshoz mit kell tartalmaznia az "adás-vétel" ("Megbízás tárgya: a Megbízó által vásárolt termékkel (xy termék neve
SN:**), kapcsolatos ügyek teljes körű intézése") is megfelelő lehet? (cég pecsétje, név, székhely, stb.. amik az eredeti Alzás számlán is szerepelnek. (?)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6401 üzenetére
Semmi, garijegy vagy szamla legyen nalad es kesz.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MaxxDamage
félisten
válasz Vismajor01 #6402 üzenetére
Igen, de nem én nevemre szól. (Cég vette) 2 tanúval hitelesített doku lesz csinálva.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6403 üzenetére
Ha cég vette akkor más garanciai elvárásoknak kell megfeleljen az alza, de továbbra is tökmindegy kinek a nevére szól ha megvan a számla v jótállási jegy.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MaxxDamage
félisten
válasz Vismajor01 #6404 üzenetére
Értem, közben felvettem az Alzával is a kapcsolatot.
Hiába van számla a kezembe, ha nem a nevemre szól, akkor nem vagyok jogosult garanciális javításra, cserére, pénz vissza fizetésre sem (náluk ez így van sajnos)
Csak az jogosult, akinek a nevén van számla szerint. (nem is értem miért, mert más boltnál nem így van)◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6405 üzenetére
Ésakkor ez a gyakorlatban úgy nézne ki, pl ha megveszek valamit magán személytől, nálam a számla , és személyesen viszem be a cuccot , akkor elkérik a személyit
Mert fiókból intézett visszaküldős mókát eleve nem is tudsz indítani ugyebár.
És igen volt róla szó h adásvételi kell, és akkor át lehet rakatni a te fiókod alá alzánál.[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6405 üzenetére
Nem tudom, hogy pont alzánál intéztem e garanciális ügyintézést úgy, hogy nem tőlük vettem de mindig szerettek kicsit keménykedni, aztán amikor visszakeménykedtem akkor más volt a dolog.
1. Alaplap nem adott többé képet, nem bootolt be. Beküldtem gariba, visszajöttek hogy mivel az USB3 a 24 pin közül az egyik le van törve ezért nem garanciális a termék. Mondtam nekik, hogy az már az első installáláskor letört és aztán 8 hónapot működött a cucc, egyrészt, másrészt egy adott alkatrész adott fizikai sérülése nem feltétlen okozója a hiba fenállásának- Amennyiben igen, azt a hatályos magyar jogszabályok szerint nekik kell bizonyitani. Ki is cserélték
2. Vettem telefonomra "premium" fóliát, pár hónapra már tele volt hajszálrepedésekkel. Ügyintéző csávó egyik karc (képernyő másik oldalán) sarkára rámondta h fizikai impact, szal az egészre nincs gari. Mondtam h nah akkor boltvezető, csaj meg persze tökre velem értett egyet, hogy nem általános fóliát vettem, hanem az ő "premium" fóliájukat örökgaranciával meg felrakással meg mitudomén mivel. És hogy elfogadhatatlan hogy igy nézzen ki.
Érdekes elégtétel volt ezután, hogy felvette a telefont, és 5 percre rá megjelent a csávó aki engem előtte elküldött a *ba, és elmagyarázta neki hogy mit kell kicserélni és mire és azonnal
Szóval cégeset nem tudom, de jótállás nem személyhez hanem vásárlási időponthoz kötött. Nem kell bizonyitanod, hogy te ki vagy, vagy mi vagy, a vásárlás dátumát kell hitelt érdemlően bizonyitanod, és ennyi. És a jogszabály>ÁSZF, szal hiába irja bele, hogy csak számlát fogadnak el jótállási jegyet nem, vagy forditva, vagy csak a kettőt együtt. A jogszabály kimondja, hogy vagy az egyik vagy a másiknak kell meglennie, és kész.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6406 üzenetére
Elkérhetik, de mégsem.
"És igen volt róla szó h adásvételi kell, és akkor át lehet rakatni a te fiókod alá alzánál." Írtam nekik ez ügyben és nem lehet átrakatni a fiókomba, hiába van számla nálam (.pdf-be is) vagy próbálkozzak még egyszer?◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6408 üzenetére
Személyit hivatalos szerv kérheti el elvileg.
Gyakorlatilag meg elkéri, te nem adod, ő meg elküld
De jogos lehet amit Vismajor01 ír, csak ugye te első körben mindíg a biodroidokkal beszélsz.
Legyen az telefonos üf, vagy személyes.
De ha kiderül bedobhatod ide---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6409 üzenetére
Alza ezt írta:
"Mindenképp szükség van egy adásvételi szerződésre, melyen szerepel az új és a régi tulajdonos, valamint, hogy milyen termékről van szó. Sajnos a megrendelést nem tudjuk átvinni az Ön fiókja alá."
Tehát ha van is papír, fiókból nem fogom tudni indítani a garit (ha szűkség lenne rá)
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Vismajor01
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Mondjuk távolról ez biztos más, de én fogtam a cuccot+számlát és bementem az alzába és leadtam gariba. Lehet az én nevem volt a számlán, lehet nem, de tuti nem kérték sose h hitelérdemlően igazoljam én vagyok e az.
Nem alza, de pont iponról rémlik pár évvel ezelőttről, hogy vettem 15e-ért egy még garis tápot innen ph-ról, ami elkezdett ciceregni, azt elvittem gariba, nem tudták megjavitani/kicserélni ezért vissza adták a termék árát ami eredetileg majdnem 40 ezer ft volt
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Annyira szeretem h még itt a fórumon is ellentmondó információk keringenek.
De az is lehet h az alza üf is ennyire noob.
Kb az összes cég ügyfélszolgálata kritikán aluli.---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
MaxxDamage
félisten
válasz Vismajor01 #6411 üzenetére
Én 980 Ti Matrix kártyával jártam úgy (iPon-os) ami nem az én nevemen volt és cserélték (Cseh Asus) aztán a gari is újra indult (2.-ik évben)
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6412 üzenetére
Sajnos nem egyszerű dolgok ezek.
Én 200km+ távolságra lakom Bp.-től és személyesen ha el s tudnám vinni, nem akarom... akkor mi ennek a módja ha nincs és nem is tudom a fiókomba átrakatni xy rendelést, amiről x naptól én rendelkezem (teljes jogosultságot kaptam eredeti vevőtől és számla is nálam van) ez itt a kérdés?[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6410 üzenetére
Elkérném az ASZF és a Reklamációs Kódex idevágó részét tőlük, mert én nem találok seemi erre vonatkozót .
Bár annyi van benne, h a vásárló az aki szerződést kötött az alzával, ergo akinek a neve a számlán van.
"A jelen általános szerződési feltételek (ÁSZF) szabályozzák a felek kapcsolatát, amennyiben a vásárlók (a továbbiakban: Vásárló) szerződést/fogyasztói szerződést kötnek az Alza.hu Kft-vel"
"2. Reklamáció
A jótállási vagy szavatossági igényét a Vásárló írásban, telefonon vagy személyesen jogosult megtenni."[ Szerkesztve ]
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
#24845312
törölt tag
válasz Vismajor01 #6407 üzenetére
Mondjuk a fizikailag sérült alaplapot az összes többi bolt is visszadobta volna külsérelmi nyomra hivatkozva.
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6415 üzenetére
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6421 üzenetére
Milyen doksit küldtek amit ki kell tölteni?
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6422 üzenetére
Én küldtem nekik, hogy azt kitöltve (a számlán szereplő név/cég által) jó-e.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6423 üzenetére
Ergo egy letanúzott adásvételivel lehet garit intézni? Csak személyesen vagy postán/ futárral is ?
---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6424 üzenetére
A kitöltött dokumentummal (amit üresen még de elküldtem nekik, lehet) igen.
Az jó kérdés, de rá kérdek a módjára (személyesen vagy futárral vagy hogyan is)[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6424 üzenetére
Lehet személyesen és Postán is (címirat kitöltővel) küldeni.
Bővebben: (kicsit hosszúra sikeredett, de ez a "hivatalos" válasz)
"Üdvözöljük!
Köszönjük a türelmét.
A termék(ek)et behozhatja bemutatótermünkbe személyesen, vagy postai úton is visszaküldheti. Kérjük, a szállítással járó sérülésveszély miatt, lehetőség szerint eredeti csomagolásába, minden tartozékával együtt gondosan csomagolja be a terméket.
Kérjük, a csomagon tüntesse fel a reklamáció számát (ASRE/AVRA), vagy a megrendelés/számla számát, hogy csomagját azonosítani tudjuk.
Valamint kérjük, hogy csatoljon egy kísérőlevelet is a csomaghoz, amely tartalmazza a hibaleírást. A csomagra kívülről szintén szíveskedjen feltüntetni a reklamáció/számla számát.
Amennyiben reklamációját rögzítette online, úgy a csomaghoz mellékelheti a visszaküldési címkét (Return label) is. Ezt fiókjába bejelentkezve találja: Alza fiók –> Reklamációk –> Reklamációim –> Részletek –> Reklamációs űrlap. A címke felső részét szíveskedjen kitölteni és belerakni a csomagba. Az alsó, szaggatott vonal alatti részt szíveskedjen levágni és a csomagra ráragasztani.
Bemutatótermünk címe: 1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Begyűjtés a Magyar Posta által:
Az alábbi linken válassza a "Csomag visszaküldés" lehetőséget, töltse ki az űrlapot és a kiválasztott Postán lesz lehetősége leadni a csomagot:
https://webcik.posta.hu/Bejelentkezes.aspx
A szállítás igénylése során a címzett az Alza.hu legyen, a cím pedig a következő:
1134 Budapest Róbert Károly krt. 54-58.
Fontos információ: A fizetési mód kiválasztásánál, kérjük NE válassza az utánvétes módot, ugyanis ebben az esetben cégünk nem veszi át a Magyar Postától a csomagot.
Kérjük, mellékeljen egy kísérőlevelet a számla sorszámával és a hibaleírással.
Csomagolással kapcsolatos tudnivalók:
https://cdn.alza.hu/Foto/imggalery/LandingPages/AlzaServis/src/manuals/Alza.hu-v2.pdf
Ha megoldható, akkor javasolt pár fotót készíteni a termékről, illetve a termék csomagolásáról a visszaküldést megelőzően (igazolva a termék visszaküldéskori állapotát, illetve a csomagolás megfelelőségét)
A postai visszaküldésről szóló bizonylatot kérjük őrizze meg. Amennyiben a reklamációt jogosnak ítélik, a posta költséget visszautaljuk Önnek.
A termék visszaküldése/leadása előtt, kérjük az alábbiakat figyelembe venni:
- Amennyiben telefon/tablet/e-book olvasó/számítógép visszaküldése előtt áll, az eszközről történő adatmentésről Önnek kell gondoskodnia. A terméken el kell végeznie a gyári beállítások visszaállítását (hibás készülék esetén, amennyiben a jelentkezett hibából kifolyólag ez nem oldható meg, akkor ennek a lépésnek az elvégzése nem szükséges). Ha az eszköz le van védve bármilyen kóddal, amely blokkolja a készülék feloldását, akkor azt szintén törölni kell a készülékről. Androidos készülék esetén, kérjük a készüléket távolítsa el a Google fiókjából. iPhone/iPad/MAC készülék esetén, kérjük a "Find My Phone" funkció kikapcsolását az iCloud-ban.
- Kérjük gondoskodjon arról, hogy a SIM kártyával működő készülékek esetén, az eszközben lévő SIM kártya eltávolításra kerüljön a készülékből.
- Azon készülékek esetén, melyekben elhelyezhető memóriakártya, pendrive, egyéb kiegészítő tartozékok, kérjük fokozott figyelmet fordítsanak azok eltávolítására, mert azokat nem tudjuk pótolni, visszaküldeni, elektronikai hulladékként kerülnek kezelésre.
- Amennyiben garanciális ügyintézésre kerül sor és a készülék rendelkezik kijelzővel, melyre felhelyezésre került kijelzővédő fólia/üveg, akkor azt kérjük a készüléken hagyni, amennyiben a készülék cserére, vagy javításra kerül (és a fólia/üveg károsodik), akkor azt cseréljük, vagy kompenzáljuk.
- Amennyiben a visszaküldendő termék XBOX játékkonzol, vagy annak valamilyen gyári tartozéka (kontroller, fejhallgató, kinect) és a Microsoft felé is el lett indítva reklamáció az ügyben, akkor azt kérjük sztornóztatni a Microsoftnál a termék visszaküldése előtt
Garanciális ügyintézés esetén: A készüléket továbbítjuk a szervizbe, a szervizelés lezárultát követően, értesítjük annak eredményéről. Céges vásárlás esetén maximum 40 nap, magánszemély nevére történő vásárlás esetén maximum 30 napon belül várható az eredmény.
Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.
Tisztelettel,
xy - Alza.hu"
esetleges helyesírási hibákat javítottam benne.[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Dönc
tag
válasz MaxxDamage #6426 üzenetére
Azt a leborult vagonajtót, ez azért elég szép korona a teljes sztori végére (remélem).
-
MaxxDamage
félisten
Elküldtem nekik az eredeti tulaj által írt dokut (kitöltve) és helyben hagyták.
Bármi gondja lenne annak a terméknek, én vagyok jogosult teljesen mindenre (gariba leadás, javítás esetén vissza is én kapnám, kp. vissza ha nem cserélik, stb..)[ Szerkesztve ]
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Biga123
addikt
válasz MaxxDamage #6426 üzenetére
Naggyonjó. Elég normálisan állnak hozzá ezekszerint.
Ezt mindenképp jó tudni ha esetleg valaki alza garival vesz használt cuccot, h adásvételivel frankón lehet intézni a garit, akár postán is .---- Elméletileg, az elmélet és a gyakorlat egy és ugyanaz. Gyakorlatilag nem.----
-
MaxxDamage
félisten
válasz Biga123 #6429 üzenetére
Igen, ezért is tettem be ide.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Dönc
tag
válasz MaxxDamage #6428 üzenetére
Az utsó mailre gondoltam, azt nem tudom hány sablonból ollózhatták össze, bocsi szakmai ártalom.
Örülök, hogy azért -ha nehezen is-, de sikerült elintézned és ez meg is osztottad velünk. -
MaxxDamage
félisten
Én se tudom, de nekem egybe van és úgy jó. /ez a lényeg és minden benne van ami fontos/
A helybenhagyás mail meg jó lehet még ha netalántán falba ütköznék. Sose lehet tudni!◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
Rendelést viszont nem tudnak átrakni az én fiókomba (hiába bármilyen csilivili doku) , erre mit írjak nekik vissza?
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Sanyi.mTs
addikt
válasz MaxxDamage #6433 üzenetére
Ezzel nem tudsz mit kezdeni.
Páromtól kaptam ajándékba alzából vásárolt cuccot, majd hónapokkal később gariztatni kellett. Persze én intéztem az ő nevében, mert nálam se tudták a terméket átrakni az én fiókom alá.
A legjobb, hogy a csere termékért páromnak kellett elmennie. -
MaxxDamage
félisten
válasz Sanyi.mTs #6434 üzenetére
Akkor marad az úgy. Köszi!
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Thom!
veterán
Normális az hogy képtelenség bejelentkezni???
-
MaxxDamage
félisten
Minden gond nélkül be tudok.
Beírom a mailt + jelszót.
Kapom az sms-t és azt beírva már bent is vagyok.Nálad mi a gond konkrétan?
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Thom!
veterán
válasz MaxxDamage #6437 üzenetére
Google jelentkezem be...
-
Dreimus
senior tag
válasz MaxxDamage #6403 üzenetére
Bár amúgy látom már rendeződött a dolog, de offban téve válaszolnék cég által vásárolt dolgokkal óvatosan, mert azokra hivatalosan nincs garancia csak szavatosság, mert a jótállás csak természetes személyekre vonatkozik.
-
MaxxDamage
félisten
válasz Dreimus #6439 üzenetére
Úgy tudom az Alza ugyanúgy kezeli mind2-t (magánszemély és céges vásárlást is)
Számlán rajta van: (igaz "jótállás" néven), igen.
Most néztem meg egy általam vásárolt (mint magánszemély) termék számláját és azon is "jótállás" szerepel.
Akkor ez hogyan is van?
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
MaxxDamage
félisten
Azt nem tudom, nekem külön regisztrációm van.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Thom!
veterán
válasz MaxxDamage #6441 üzenetére
Az már jó
-
Dreimus
senior tag
válasz MaxxDamage #6440 üzenetére
Egyszerű cég válogatja, meg a számlán szerepel és a céges miatt nincs külön számlájuk, csak amiatt írtam, hogy nem kell meglepődni, ha valamelyik csak úgy beint majd egyszer, mert megteheti a magyar törvények értelmében, ez már inkább a szervizekre van bízva, a vásárlók meg hozzá lettek szoktatva az ilyenekhez és aztán a kisebb cégek, akik ezt a bőkezűségeket nem tudják megengedni maguknak nem igazán tudnak mit tenni a vevőkkel, de részemről az off vége.
-
raven12
senior tag
Sziasztok!
Vettem egy használt cuccot hardveraprón, alzás gari van rajta. Én, amikor 2 évvel ezelőtt eladtam, akkor (tudtommal) kellett adásvételi és meghatalmazás, hogy a garancia átruházódjon.
Párat visszaolvasva még mindig ilyesmi a szitu, ha szeretném, hogy a felh. fiókom alatt tudjak reklamálni a termékre. Viszont más módon tudok garanciális ügyintézést csinálni? Leegyszerűsítve: Mindenképp kéne adásvételi+meghatalmazás, hogy gariztathassak?Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
MaxxDamage
félisten
válasz raven12 #6444 üzenetére
Szia,
Olvass vissza úgy 20-30 H.Sz.-t és fogod látni a megoldást.
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
Vismajor01
addikt
válasz raven12 #6444 üzenetére
Nem. Nem is értem az elmúlt 20-30 hszt..
Fogod a számlát VAGY a jótállási jegyet és besétálsz az alzába, oda adod a vásárlást igazoló dokumentumot, a terméket és elmondod mi a baj van vele, aztán vagy garanciális vagy nem
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
-
veterán
válasz Vismajor01 #6446 üzenetére
Ez biztosan jól működne, csak 150km-en belül nincs alza, így egy kifejezetten hosszú séta várna rám ilyen esetben, hogy megtudjam, garanciális vagy nem
[ Szerkesztve ]
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
MaxxDamage
félisten
válasz fateless #6447 üzenetére
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
-
veterán
válasz MaxxDamage #6448 üzenetére
Köszi, olvastam, csak a leegyszerűsítő hsz-re reagáltam
"A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10
-
MaxxDamage
félisten
válasz fateless #6449 üzenetére
Mint ahogy nekem is sokszor mondtak...vissza kell olvasni párat és ott a megoldás! /tisztelet a kivételnek, köztük neked is/
◄►"Desktop Killer" Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop With Prema® Team BIOS►*i9-10900KF @ 5GHz (AIO Water System)*4x32GB=128GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 3080 GDDR6 16GB vRAM MXM*4x2TB=8TB M2 SSD►-_-◄S23 Ultra 5G (12/512GB)►Technics AZ80►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- E-roller topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- 7320 2-in-1 27% 13" FHD+ IPS érintő i7-1180G7 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- LG 27QP88D-P Dual Ergo Monitor Szett!2x27"/IPS/2560x1440/HDR/Type-C/Dual Ergo Kar/
- Raspberry Pi Zero W (v1.1) + 16Gb Sandisk UHC microSD
- Latitude 5290 2-in-1 12.3" FHD IPS érintő i5-8250U 8GB 256GB ujjlolv 4G LTE gar
- X13 Gen1 27% 13.3" FHD IPS érintő Ryzen 7 PRO 4750U 32GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest