- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Xiaomi Mi 9 - egy híján
- Légiesebb Z Fold6-ot ígér a Samsung
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Papírvékony külsővel várható a Magic V3
Hirdetés
-
Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
ph A Microsoft megoldása valóban AI felskálzást kínáló megoldás, így nagyon nehezen fut úgy GPU-n, hogy közben a hardver mást is számol.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
Új hozzászólás Aktív témák
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Soha, semmilyen online vásárlásomat nem küldtem vissza ezidáig. A terméket használtként hirdették, kb 30%-al olcsóbban mint az eredetit. Karcos és koszos volt, plusz szerintem mechanikailag is lógott a bele / szervizelve volt... Igaz ami igaz, azért működött.Biztonságból a kicsomagolást felvettem.
Ma érkezett be az alzához a retúr csomag, jegyzőkönyvezték (karcos, piszkos, sérült).
Kérdés, hogy ilyenkor az alza megpróbálhatja rámhúzni, vagy nem fognak ezzel cseszekedni és 30 napon belül visszautalják a vételárat?
15 napossal élte még aznap, hogy átvettem a csomagot.
[ Szerkesztve ]