- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Nyárköszöntő hardverszemle
ph A desktop gép, notebook és ház nyomába sokféle periféria szegődik, sőt, még egy VR headset is tiszteletét teszi heti rovatunkban.
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mastadoc1
tag
Szia! A tanácsod alapján becsatoltam a vitába a 9. pont alapján a fotókat, illetve hivatkoztam a megjegyzésben a rossz nyomkövetési számra. Erre ezt írta:
Dear, could you please help us cancel this dispute and reopen a dispute like this? Money will be returned to the card you used to purchase the product.
1.Please select "Return Goods & Refund". ( please don’t worry, we will not ask you to return the products you have never received, we will give up return the goods. )
2.Please select "Received Goods".
3.Please select "I want to return the goods."
4.please select the reason “i no longer need it “or “other personal reason”or “Shipping method was not as described”.
5.Please select a refund amount.
In this way, we will deal with your dispute in time and give up the return, Ali express will refund you automatically in 3-20 days. Thank you so much for your understanding and consideration. Have a good day!
Note: when you did as we said, please contact us in time, thank you.Véleményed szerint megbízhatok benne? Azt kéri, hogy küldjem vissza a meg nem kapott csomagot, így le tudnánk zárni a vitát. Ha meg akarna vezetni, ezt az üzenetet az Ali is látja, tudja szankcionálni?
[ Szerkesztve ]
-
mastadoc1
tag
-
cof
veterán
Van ilyen hidd el, aki nem nézegeti állandóan, vagy soha a nyomkövetési oldalakat, és mire észbe kap már kifutott a védelmi időből is.
Pl. nálunk is a családban volt egy ebay vásárlás, és letelt az utolsó dátumtól a 30 nap. Csomag sehol, UK raktár, nyomkövetés semmit nem ad, és kártyával fizettek, Paypal-hoz sem lehet fordulni. Későn szóltak nekem, hogy nézzek rá, szóval de, vannak ilyen emberek a világon, sokan hidd el.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
-
K53TA
tag
A lejárt szállítási idő után én nyomtam egy Dispute-t. Ezen az eladó felháborodott, met szerinte megkaptam a csomagot.
Két héten keresztül kb 8-10 levélváltás történt és a legutolsóban szerepel az, hogy várjak még 7napot. A dispute fenntartva, nem vontam vissza.A csomagjaim útját a telefonos app és a webes felületen is figyelemmel kísérem. Valamint több nyomkövető rendszerben is meg nézem, merre járnak, van-e változás.
Régi motoros vagyok már rendelések terén (cirka 15év), van bőven tapasztalatom. A mostani csak azért más, mert a korábbi tapasztalataim alapján a China post volt a legmegbízhatóbb, ezért az elmúlt években a csomagjaimat mindig azzal szállítva kértem, ( fizetni is szoktam rá ) és mindig rendben meg is érkezetek.
De, hogy most mi történt a China Post-nál?? Passz, egy a biztos, hogy a csomagok nem jönnek, nem mozognak.[ Szerkesztve ]
-
xtremez
aktív tag
Értem, és ha egy 38 dolláros cuccot veszek premium shippinggel akkor is megvámolhatják plusz áfa ? Régen rendeltem a kinézett dolgot 42 usd ért, igaz akkor standard shipping volt és nem volt semmilyen fennakadás, viszont most jobb lenne ha nem hónapokig tartana. Tehát ha ezt a drágább szállítást választom mindenképp megvágják ?
Az összefoglaló alapján így lenne már áfa vagyis lehetne, de eléggé a határon mozog ez az ár és az eladó is kevesebbet írhatna rá. -
-
Baltazár123
senior tag
"Annyira nem, illik kifizetni ha később megérkezik. "
Tervezek pár eddig elhalasztott vásárlást Alin most júniusban, de tegyük fel így járok. Illetve biztos, hogy lesz olyan cucc, amivel így járok, tekintve a mostani helyzetet.
Ha visszakapom a pénzt dispute után de utána mégis megérkezik a cucc jókora késéssel, azt hogyan lehet kifizetni?
Azért értetlenkedem, mert még elképzelni se tudom, hogy ez hogyan működik. Kérnem kell egy számszalszámot és átutalom, de annak egy csomó plusz költsége lehet. -
Fr@nkieWilde
senior tag
Köszönöm nektek. Az összes - az összefoglalóban szereplő - keresőben néztem, sehol nem mutatja. Ez pedig igen. Akkor van még idő, hogy megérkezzen. Gondolom a 2. tracking-et már Hollandiában kapta, azt fogja látni a Magyar posta is.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
chopin42
őstag
Nem akarom visszaküldeni, pont, hogy minden rendben volt, ezen kívül hiába került többe 22 eurónál, nem kellett semmit intézni, simán kihozta a postás, és szürke címke volt rajta, postNL. Feladó címe nem látszott. A kamu cuccot arra értettem, hogy az eredeti tracking szerint április 28 óta van Magyarországon, de nem az én címemen és nevemen (bpost), majd mikor ezt jeleztem, akkor adott egy másikat, amivel megjött, de ott csak későbbi feladás látszik. Mindegy itt van az a lényeg.
Amivel kapcsolatban reklamálni akarok az a MÁSIK csomagom, a trackinget linkeltem, sztorit leírtam, arra valami ötlet?Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
RedCactus
senior tag
-
RedCactus
senior tag
Gyorsan válaszoltak. Szóval az a helyzet, hogy a szállító cég elvesztette a csomagom , de a héten elküldik újra ha nekem is Ok.
Ahogy te is írtad korábban, valószínűleg fel sem adták, csak adtak egy követési számot aztán jól van. Nem értem, hogy történhet ilyen. Olvasgatva az értékeléseket a terméknél, elég sokan jártak így, szóval el is indítom a dispute-t. -
acsati
aktív tag
Válaszolt az üzenetemre.
Azt írja, hogy ne aggódjak, úton van a csomagom és írt egy másik csomagszámot, linkkel együtt: https://t.17track.net/en#nums=RV422855020CN
Kíváncsi vagyok mi lesz így a vége. Most akkor a rendelésemnél miért nem ez a csomagszám van feltüntetve... -
acsati
aktív tag
Nekem is furcsa persze. Az a baj amúgy, hogy igen köthető ahhoz a dátumhoz, mert 8-án fizettem ki a rendelést.
#39664 CoF: igen, gyanús nagyon ez az egész így.
Ha most dispute-olnék és visszakérném a pénzt akkor abba igazából nem lehet belekötni, nem? Mert a rendeléshez párosított csomagszám másé volt.
Amúgy, ha megjönne, hogyan tudnék neki fizetni? Mert kifizetném természetesen, ha megjönne, de így kezdem elveszíteni már a reményt. -
Feltételezem a nem-megérkező áruk sokaságára gondolt a kolléga. Nekem eddig főleg jó tapasztalataim voltak az alival, a mostani dispute előtt 1x volt, h egy olcsó fotós polárszűrő sz.r volt, és végül inkább nem küldtem vissza a postaktg + macera miatt.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
chopin42
őstag
Ha rányomok a confirm goods received-re akkor indíthatom ugyanúgy "nem kaptam meg, amit rendeltem" okkal? Mert néztem azokat az opciókat, ahol megkaptam, de ott csak a minőségbeli vagy mennyiségbeli stb problémákat lehet választani, olyan nincs, hogy gyökeresen mást kaptam.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
-
atesss
addikt
Tehát akkor először írok az eladónak a "Contact Now"-al.
Ilyenkor már kapásból érdemes belinkelni neki mindegyik terméket (ami mondjuk lehet akár 15+ különböző is) ? Csak mert a végén úgy kicsit átláthatatlan is lehet már.
Vagy van pl. valami ID, amiből ő is gyorsabban átlátja ?
Vagy nem lehet esetleg a "kosaramat" egybe átlinkelni ?Mivel látom hogy elég trükkös (úgy néz ki ez Webmoney hivatalosan nem erre való lenne), így rákérdezek: ezt a "6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége." módszert az eladók is mind így ismerik (pontosabban ilyen esetekben ugyanez az ő alap-eljárásuk, az automatikus) ?
Persze, a vámhatárra vigyázok, van amit majd lehet direkt csak emiatt fogok máshonnan.
Itt ugye a végső szállítási költség is kérdés, mert az nyilván valamivel több lesz mint 1db alkatrészre.
Csak amíg hozzávetőlegesen nem tudom, addig meg nehéz kalkulálnom hogy mi is fér bele még egy rendelésbe.AliExpress Standard Shipping -ről mi a vélemény ?
A kiírás szerint viszonylag gyors, és egy egybe 30$ körüli rendeléshez nem tűnik vészesnek ha mondjuk 4-5$ (na már ha annyi, ugye nem tudni még ahogy írtam is fent)[ Szerkesztve ]
-
atala
addikt
Hogy szoktad kifizetni? Nekem eddig amiért vissza kértem a pénzt, az később sem jött meg. Most viszont jó pár márciusi, és áprilisi rendelésem van aik még nem jöttek meg. Párnál már vissza kaptam a pénzt.
Nem tudom, mi van, de egy május eleji már megérkezett, de a februári, és márciusi meg nem. -
nRu3
addikt
Kedden megjött a pénz a disput miatt, de ma meg is jött a csomagom végre , örülök mind a kettőnek, de mégis nekem van lelkifurdalásom hogy éltem a lehetőséggel hogy a pénzt jogosan megkapjam.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
nRu3
addikt
Kacifántos, menyire életszerű hogy egy megrendelt árut majdnem 5 hónapig kell várni. Értem én hogy Kina karantén alatt volt, de az egész világ miattuk valamien szinten cumizót a denevér evésük miatt! Szerintem én rossz leszek , nem fizetek, ez kártérítés lesz amiért a korona miatt én is munka nélküli lettem.
''az élet fantáziadúsabb mint az álmaink'' csak az álmaink néha elérhetetlenek.......
-
atesss
addikt
"Legtöbb esetben ez a szállítás egy közelben lévő Pick Pack Pontban végződik."
No, hát ez nekem már kapásból szimpatikusabb mintha a Királyi Postához kellene bemenni.Ok, akkor reméljük érteni fogja ezt a megoldást.
Okés, akkor leírok neki egy szép nagy listát.
Megnézem hogy a link működik-e kattintható linkként a chat felületből. Ha igen, akkor úgy küldöm (úgy nekem is egyszerűbb lehet a visszakövetés)[ Szerkesztve ]
-
Dayco
tag
Köszönöm a válaszodat, ismét okosabb lettem.
Azt hogy a védelmi időt meghosszabbítaná, én értettem félre, azt nem akarja, csak ezt: "Please close the dispute first and wait" - de gondolom ha ezt teszem és mégsem jön meg, akkor bukó van, hiszen "Finished" a rendelés...
SY13716072890 a másik SY13716072885 számú egyébként, mindkettő utolsó bejegyzése: 23 Ápr 2020 07:00 Hungary, Arrived at destination country airport
Van még két napjuk a dispute-ból, aztán remélem visszakapom a pénzem.
Van egy ilyenem is: S00000129152241, szintén 03.31-i rendelés, de itt nem válaszol semmit az eladó, bizonyára ez is valami kamu tracking number lehet. -
herrká
senior tag
Jogos! Bocs. PR080159425YP
Bedobva most volt a postaládába egy csomagértesítő, de azon olyan szám van, amit semmi nem ismer fel! (LB905909203BG). Falusi posta, legközelebb hétfőn lesz nyitva. Vagy ez lehet nem is a lakhelyünkön van, hiszen akkor tudnák a címet. A Postának kell írni? Tudsz segíteni, hová? Köszi[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs