- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Kérdezni szeretném, hogy ez azt jelenti, hogy az eladó leállította az üzletet:
"Parcel Status Shipment cancelled by seller"Nem kaptam üzenetet, semmit sem, csak a rendeléseimet néztem és ez fogadott, két adag processzort várok nem kevés pénzért...
Mi a teendő ilyenkor?
2 eladónál is ez van, ahol procikat akartam rendelni...
Az egyiknél maga a hirdetés sincs meg... Page not foundNem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz Fr@nkieWilde #28518 üzenetére
Sőt maga a store is eltűnt, page not found... Kurv@ jó. Mi ez?
Már jópár dolgot vettem alin de így még nem jártam...Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz pulutodurumo #28520 üzenetére
Na de az egyij eladó szőrén szálán eltűnt...
A store nevére kattintva page not found jelenik meg. Illetve a termék honlapja is az.
Akkor kivel vitázzak?
Ilyenkor mi a teendő?
96 dolcsim van náluk...Jah és ami még érdekes, hogy mindkét eladó március elsején canelozott.
Bár a másik eladó és a termék is él.... Szóval nem értem ő miért cancelozott..[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Tehát akkor az open dispute egy eladótól független Ali szolgáltatás?
Akkor, ha ott elindítom a vitát, akkor visszakapom a pénzem?
Főleg egy olyan eladó esetében, aki megszűnt létezni?
És ki és honnan/miből kárpótol engem a károkért?
Nem igazán értem ezt...
A létező eladótól megkérdeztem, hogy akkor most mi is van. Kíváncsi leszek egyáltalán válaszol e.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Valaki tudna ajánlani jól bevált, jó minőségű, olcsó
- 128Gb-os USB 3 pendrive-ot,
- 128Gb-os micr sd kártyát,-
- bluetooth hangszórót?Köszönöm.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Mostanában nincs email sikeres fizetés után? Azelőtt mindig volt, hogy sikerült fizetni.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Van 2 termékem, amiket szeptember 2-án vásároltam, ezek még nem érkeztek meg. November 2-án Finished lett a státusza a két terméknek.
Írtam az eladóknak, hogy nem jött meg a termék, majd nem válaszoltak, csak ma reggel.
közben indítottam az open dispute-ot, nehogy elfelejtsem. Most azt mondja a figura, hogy zárjam be és várjak még pár napot.Ha ezek után, hogy bezárom megnyithatom még a dispute-ot, ha mégsem érkezik meg?
Köszönöm.Üdv
Fr@nkieNem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
1.)
Had kérdezzem már meg, hogy tracking numbert lehet ellenőrizni a magyar posta nyomkövetési oldalán kívül is?2.)
Illetve van egy rendelésem, ahol a dispute-ot cancelloztam, mert megkért az eladó, hogy várjak még pár napot.
Pár napja semmi kommunikáció, csak megy a várakozás, majd ma reggel küld a fószer egy üzenetet, hogy ne aggódjak, megsürgette a postát, a közeljövőben nálam a termék.
Ezt nem értem miért küldte. Vasárnap jár le a dispute lehetőségem, viszont max pénteken tudja kézbesíteni a postás, hisz hétvégén nincs posta. Én úgy terveztem, hogy péntek este, max szombat reggel ismét megnyitom a vitát.Erre van valami ötlet, hogy akkor ez most mi, mikor járok a legjobban stb.?
Köszönöm.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz havri1 #33014 üzenetére
Igen, cancel után is meg lehet nyitni a dispute-ot, a 15 napon belül ismét újra megteheted.
Nem tudom, hogy hogy kell értelmeznem ezt a postai dolgot... ezért is állok értetlenül a dolog előtt, ilyenem még nem volt, pedig már jó párszor vásároltam (ettől az eladótól is)
A dispute lehetősége most vasárnap jár le.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Az egyik ilyen szeptember 2-ai csomagom a legutolsó nemzetközi adat szerint október 13-án Pekingben volt a szortírozó centerben, ez kerek egy hónapos sztori, azóta semmi.
A másik szeptember másodikai csomagom pedig szeptember 4 után nem mutat semmit, valószínűleg ez false track szám. It ezt is írja:
This is the final status. Carrier doesn't provide further tracking updates.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Sokat vásároltam már aliról, de addig még nem jutottam el, hogy kupont és érmét használjak.
Ezekről tudnátok leírást adni?Hogyan tudom beszerezni őket (kupont és érmét)?
Hol tudom ellenőrizni, hogy mennyi van belőlük?
Hogy tudom felhasználni őket?
Egy kupont/érmét csak egy adott store termékeire "költhetem"?Szóval egy teljes körű leírást tudnátok adni? Köszönöm szépen előre is!
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Lehet hülyeséget kérdezek, de azt szeretném tudni, hogy lehet-e tudni, hogy mely termékek milyen áron lesznek a black friday alkalmával?
Azért kérdezem, mert egy kazal termékre 70%-ot írnak már most, miközben fél éve alig pár százalékkal fizettem többet a mostani 70%-os árhoz képestKöszönöm.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Akkor van egy olyan sanda gyanúm, hogy ezek a leárazások hasonlítanak az itthoniakhoz, ugyanis az eredeti ár jóval magasabb, mint amit a black friday előtt vol. Tehát felnyomják az egekbe, majd reálisan max pár %-ot engednek.
Persze tisztelet minden kivételnek.Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Elég szomorú. Meg az is, hogy ezt hagyják.
Kiábrándító.
Rossz üzletet mondjuk még nem csináltam Alin sem és azon kívül sen, de akkor is...
gondoltam majd beszerzek jó pár dolgot akciósan, meg adok nekik kuponokat, erre nem lesz belőle semmi sem.Valóban nagyon észnél kell lenni, és apró dolgokra is figyelni kell.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Facebookos Alis csoportban egy ürge autó diagnosztikát akar rendelni. Azokat a tanácsokat kapja, hogy me vegyen, mert nagyon figyelik az ilyen eszközöket. Lefoglalják és komoly büntetést kell fizetni. Valaki valami LEGOboz hasonlót rendelt és 50 ezer volt a büntetés (állítólag).
Ezek mennyire állják meg a helyüket?
Én is gondolkodtam diagnosztikán.Köszönöm szépen
Bocsi, ha volt már.Üdv
Fr@nkieNem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
Huh, hát látom itt is vita lett ebből a hamis/nem hamis diagnosztikai stb. termékek dologból.
Azt gondoltam egyszerűbb a dolog megítélése, azért is kérdeztem itt első körben.
Szerencsére van pár ügyész ismerősöm, rákérdezek náluk mi a véleményük. Ráadásul van aki ért a ptk-hoz is, mert anno épp a szerzői jog bugyraiban való elmerülés miatt váltott inkább büntetőjogra. Megkérdezem azt is kié a termék, ami már ki van fizetve,de még úton van stb. Ha van rá érdeklődő, akkor szívesen megosztom itt amit mondtak, hátha használható lesz. akár más termékek esetében is, hogy ne keveredjünk jogi vitába hatóságokkal.[ Szerkesztve ]
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz DrojDtroll #35158 üzenetére
Igen, én már kódot is adtam meg, kért.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Ez hogy működik? Tudja valaki?
[link]Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Hi!
Van egy tételem, ali standard shipping-gel. Itt elmvileg már lennie kell tracking-nek. De mégsem látom sehol sem, hogy hol tart:
RO438767380EE12k az értéke, még van időm, csak bosszant, hogy nem látni hol van.
Mit gondoltok?Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Köszönöm nektek. Az összes - az összefoglalóban szereplő - keresőben néztem, sehol nem mutatja. Ez pedig igen. Akkor van még idő, hogy megérkezzen. Gondolom a 2. tracking-et már Hollandiában kapta, azt fogja látni a Magyar posta is.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Helló!
A weboldalon miért nem látni a customer reviews-t?
Se kép, se vélemények, se plusz hozzáadott vélemények. Semmi nem látszódik weboldalon.
Csak a csillagok arányát látni.
Valaki tud valamit?Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Valaki tudna segíteni?
Ez track számom: LT041843451NLNem igazán értem hol van és mi történik vele.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Ok, köszönöm mindenkinek a segítséget!
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Rendeltem két darab 4cm-es, usb-s ventilátort. Egy darabot küldtek, a csomagolás sértetlenül érkezett meg. Még van 28 napom a határidőig?
Mit tegyek? Most indítsak dispute-ot vagy 28 nappal később? Egyáltalán ilyen esetben visszakaphatom az összeget (a második venti árát)?Köszönöm.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
válasz Fr@nkieWilde #48400 üzenetére
Köszönöm az infókat!
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Olvastam az összefoglalót, de nem igazán vagyok képben.
1 csomagot várok, érdekes mód pont július elsején rögzül Mo.-n. Ekkor kerül a Posta Kicserélőbe.
Azóta a képen látható dolgok történtek, semmilyen információt nem kaptam, hogy fizetnem kellene. Online intézném, ha lenne rá lehetőségem.
De most mit tegyek? Várjak míg nem szól a NAV? Ha értesít,, akkor hogyan veszi fel a kapcsolatot?
Mi a menete ennek az egésznek? Kell nekem a termék.Köszönöm előre is!
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Szia!
Köszönöm, felhívtam őket. Azt mondta az ügyintéző, hogy július 1. este 10 órakor kiküldtek egy sms-t a részemre. Én ilyet biztos nem kaptam, leellenőriztem. Így készpénzes megoldás lesz, így plusz 400 forintba fog kerülni. 10 euró alatti értékű termékről van szó. Gratulálok nekik, így fog a 900 forintos termék közel 3000be kerülni mire megkapom. De nyilván ez volt a cél, hogy elmenjen a "kedve" az Unión kívüli vásárolgatástól az embereknek.
Köszönöm a segítségetNem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
-
Fr@nkieWilde
senior tag
Sziasztok!
Még nem vásároltam amióta a vámot bevezették július 1 óta.
Mots akartam venni terméket Kínából 18 ezer körül és szinte ugyanazt Lengyelországból szintén 18 ezer körül. Mindkettőre kidobott kb. 4000 forintos áfát az Ali. Ez az egyik furcsaság, hogy az unióból érkező termékre legjobb tudomásom szerint nem kell vámot fizetni. Az Ali mégis felszámítja.A másik, gondolom túlnyomó részben a postánál akkor is kell vámot fizetni, ha azt már anno az Alinak kifizettem.
Nem lehet nékem nagyobb tolvajom, mint aki az én időmet eltolvajolja!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!