- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Mobil flották
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Apple iPhone SE (2020) - életképes alternatíva
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már PlayStation 5-ön is játszható a V Rising
gp A PC-s teljes kiadás után már konzolokon is játszhatunk a programmal, amelyhez egy rövid launch trailert mellékeltek a fejlesztők.
-
Computex 2024: Új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a Be Quiettől
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
walakyb
aktív tag
Akkor a 3 eset az erthetoseg kedveert (ami árakat írok, azok a kupon nélkuli árak, zárójelben a kuponosok)
1. ZMI 3K powerbank. 14$-->9$ 11.11 presale akció első napján az előleg kifizetve. A 8. napon közölte az eladó, hogy sajnos a rendszere megsemmisült (konkrétan ezt írta: destroyed). Mire elolvastam shipped out lett. Több levélváltás volt az ügyben, semmiképpen nem tudja feladni, mert sajnos az adatok nincsenek meg. Mondjuk hozzátenném nem is olyan halkan, hogy akkor honnan tudta, hogy nekem kell levelet írni?? Utolsó próbálkozásom az volt, hogy megrendelem újra, lemódosítja az árat ugyanannyira, kifizetem, az előzőt gyors dispute, mindenki örül. Hozzáteszem, ez karácsonyi ajándék lett volna, de a cirka +2 hét szarakodás miatt (is) a pótlásként máshonnan rendelt darab még most se ért ide. Az ember folyamatosan könyörgött, hogy "nincs rá szükségem" reasonnal nyissak dispute-ot...
2. Wowstick 1F Pro 46.65$-->32.19$ (23.18$) (TN) BF akció, az első pár percben vettem meg. 12 napos feladási idő utolsó pillanatában "feladott" cucc, pár nappal ezelőtt kérdeztem pont ennek a TN-jét, kikérték a számot, de sose adták fel. Amikor írtam, nyugtatgattak, hogy úton van, idővel megérkezik. Amikor felvetettem, hogy a regisztrált küldeményen akkor miért nincs 1db bejegyzés se már jó ideje, arra nem válaszoltak. Amikor tegnap ismét rákérdeztem, hogy mi van, akkor visszaírta, hogy márpedig ő feladta, és képet is tud mutatni róla (természetesen nem csatolt semmit), majd valamivel később, hogy visszaküldte a vám, kérjek dispute-ot. Megint leírtam, hogy szerintem fel se adta, és csatoltam képet a TN-ről, arra nincs válasz.
3. ZMI QB820 62.99$ --> 46.61$ (39.61$) Szintén BF első pár percében rendelt, és pár órán belül shipped out, szintén regisztrált kínai postával. Hamar eljutott a kinti vámig, majd ott megállt. Kb 10 nap után először azt írta, hogy a vámnak időre van szüksége, amikor megírtam neki, hogy még olyan csomagot se nagyon láttam, ami 1 napot ott töltött volna, akkor utánakérdezett, vám visszaküldte. A TN-t elnézve ez akár még igaz is lehet. Adott új TN-t, hogy feladta újra az ügynöke, ez viszont egy másodpercre se éledt fel... Amikor megint rákérdeztem, természetesen megint visszaküldte a vám, és itt jött egy meglepetés (legalábbis ekkor még úgy gondoltam). Kérte, hogy nyissak dispute-ot, és utána újra megvehetem ugyanazon az áron, feladja másként. Elküldtem neki, a képet, hogy ténylegesen mennyit fizettem, arra csak annyit mondott, hogy majd nem aliexpress kedvezmény lesz, hanem eladói. Csodálkoztam, hogy miért kell ezért dispute, de ok, legyen. max 1 óra múlva el is fogadta a full refundot, és másnapra a számlámon is volt a pénz. Azóta az ember teljesen eltűnt (kínában ugyebár jelenleg semmiféle ünnep nincs), nem nagyon töri magát, hogy tartsa is a szavát.
Ehhez a történethez azt még hozzátenném, hogy külső aksit nem minden cég szállít, és ezzel az eladók is tisztában vannak, akár úgy is fel lehetett adni a csomagot, hogy mindenképpen visszakapja.Kicsit hosszú lett, de látható, hogy 2 esetben elvileg fel is lett adva a cucc, és a harmadikban sem az volt a gond, hogy nincs készlete. Hidd el, tudom miről beszélek, szándékosan nem írtam pl ide ezt, pedig ez is már több, mint 1 hónapja áll, tegnap kértem is, hogy nézzen utána, hogy mi van, de ez erősen sanszos, hogy vagy még valahol kavarog, vagy pedig valahol a szállítási útvonalon valakinek nagyon megtetszett.
-
walakyb
aktív tag
Agyalni csak azért agyalok, mert pl elég jó árak lettek volna.
Ami meg a saját hibát illeti. Az első eset kristálytiszta, a büdös életben nem adta fel, és esze ágában sem volt, ráadásul engem pusholt, hogy a dispute-ot azzal nyissam, hogy NEKEM nincs szükségem a termékre. Ráadásul a ZMI store-ból vettem.
A Wowstick megintcsak eléggé egyértelmű, pár napja már kérdeztem a TN-jét, akkor Te is mondtad, hogy NEM LETT FELADVA.
Egyedül a másik powerbank, ami esetleg belefér ebbe a körbe, bár szerintem a második TN kamu volta, valamint a végén a hazudozás, hogy megvehetem újra, nekem erősen arról árulkodik, hogy itt bizony valami van a dologban.
Találkoztam már olyan eladóval, ahol volt probléma, és tökéletesen megoldottuk, mert ő igenis el akarta adni a termékét...
És már bocsánat, de egy bolt, amielyik javarészt Power Bankokat, és aksikat árul, tisztában kéne legyen, hogy melyik cég nem szállít ilyen termékeket, mert még én is tudom, hogy vannak ilyenek...
Megmagyarázni meg lehet mindent, de szerintem ezek az esetek konkrétan azok, aminek látszanak. -
walakyb
aktív tag
És igen, tudom, hogy nem kapnak pénzt, amig rendben le nem zajlik az egész eladás, és azt is tudom, hogy a dispute végű tranzakciókat is lehet értékelni (mint ahogy mindháromnál meg is fogom tenni...), és még azt is tudom, hogy mindezt ők is tudják.
És igen, egyáltalán nem értem, hogy miért van ez, de a 3 esetből 2 egyértelmű, hogy soha nem lett feladva, a Wowstickből pedig most is van készleten, és még van a szállítási időből 34 nap, plussz hosszabbítani is lehet, tehát simán megoldható lenne, ha akarná. De nem akarja...[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Ez a gond csak kb egy hete van. Futtattam a CCleanert kitöröltettem vele mindent amit lehetett /süti, előzmények, gyorsítótár, stb. / de semmi eredmény. Nem Alipay a kártya, nincs megjegyeztetve, hanem mindig bepötyögöm a számát. A mobil app-os fizetéssel fenntartásaim vannak, mert nagyobb biztonságban tudom a fizetést pc-n mint telefonon. Itt elsősorban az elvesztésre gondolok. De köszönöm a tanácsot, jó tudni, hogy ott olcsóbb is lehet a vétel.
-
kropi
tag
Nem az a legnagyobb félelmem, hogy vásárolgatnak az Alin az én nevemben, hanem a kártyám adatai. A telefont elvétve használom fizetésre /kivéve a Simple-t/ ezért lehet hogy eltúlzott a félelmem, de a pc-n az Alis fizetéseknél csak a kártya számot kell beírnom, a többit egér jobb gomb, és felkínálja. Még a CVC számot is. És nincs mentve semmi ilyen adat. Legalábbis tőlem nem kérdezte semmi hogy mentsen-e. De ezt csak az Ali-s fizetéseknél van így. El is gondolkodtam rajta, hogy tulajdonképpen minek kérdezik meg, hogy elmentse e az Ali a kártyám adatait.
Persze van feloldás ujjlenyomatra, vagy számra de .........
Nem Maestro, hanem Mastercard.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Mivel két különböző böngészővel /Firefox és Vivaldi/ se tudtam fizetni ezért gondolom, hogy nem beállítási probléma. Meg hát pár hete még működött. De azért alapra állítottam mindent a Firefoxban mint ahogy írtad, igaz Win 7 alatt, de továbbra is "system error". Az meg talán csak nem számít, hogy te Digis vagy én meg Upc.
Szóval valamilyen anomália csak van, hogy van akinél igen s van akinél nem működik. Remélhetőleg valaki csak rá lel a megoldásra, s nem marad így.[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Neki futottam még egyszer most már a Firefox azt csinál amit akar, mindent engedélyeztem vagy nem tiltottam le. Tartalomblokkolás:tiltva, követők: eng., sütik: eng., harmadik féltől származó sütik: eng., Do Not Track: mint nálad, nincs tiltva.
De így se tudok fizetni. Csak rágjuk, rágjuk ezt a témát de a végére csak nem jutunk. -
kropi
tag
Nem tudom törölni mivel nem Alipay-jel fizetek nincs olyan fiókom. Minden vásárláskor bepötyögöm a kártya számot, a többit meg felkínálja. Mint fentebb az egyik hsz.-ben írtam, meg se jegyeztettem vele a kártya adatokat ennek ellenére az Ali tudja, kártya szám megadása után egér/jobb gomb, s beírja a lejáratot, CVC számot, nevet.
Csak UPC internetem van meg a telefon nem tudom máshogy elérni az Ali-t. -
maestro87
őstag
Ezt tudom, korábban is így csináltam, de pont azt mondom, hogy az eladó szerint ez már nem így működik:
"so you can open dispute,but i do not know whether aliexpress will agree your dispute or not
because now dispute is managed by aliexpress directly, not seller"Tehát azt írja, hogy már nem neki kell a dispute-ot jóváhagyni vagy elutasítani...
Mi ebből az igazság? Nem egy neve nincs eladó, szóval nem hiszem hogy kamuzna.Egyébként először igazoljam vissza és utána dispute, vagy mindegy?
-
$atirka
senior tag
Így van, ez a jellemző, hogy sok terméknél tól - ig ár van, de (előbb nem voltam elég konkrét) ha csak egy fix ár van megadva, ami jó alacsony, boldogan rányomsz, és meglepetés ér, hogy tól-ig ár lesz belőle.
Ez akkor szívás ha ugyanazt 38 eladó árulja és úgy nehéz megtalálni a legkedvezőbbet.
Példa:Remélem jól szemléltetem...
Ja és itt az egyetlen inaktív gomb Ausztrália, azt meg nem gondolnám, hogy oda lett kitalálva a legolcsóbb ár...
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
-
$atirka
senior tag
"Felveszi opciónak az AU csatlakozót, annak ad egy alacsony árat, de mivel nincs neki ilyen, beállítja hogy elfogyott, az eredmény az hogy a találati listán előrébb van az ő hirdetése"
Itt a lényeg, jól látod, ezt csinálják!
Régen is akadt 1-2 ilyen, de ez mára természetes lett.
Abban is igazad van, hogy az applikációban nem mutatja a tól-ig árat, ez nem így volt régebben, pedig nem változott a telefonom. Valóban pc-n jól mutatja, de azon ritkábban keresek.
Lehet bogarászni a jobb lehetőségekért, valóban jobban kell figyelni.
Linket javítottam.Flashy:
[ Szerkesztve ]
"Nyugalom, a hosszú élet ritka!" - Besenyő Pista bácsi - :-D
-
Bzzz
senior tag
Szia! Amit írtál, hogy "A mobil app-ban az árak alacsonyabbak mint a böngészős verzióban." Ez tényleg így van és ha igen mi ennek az értelme?!
''Az amit a Világon szeretetnek hívunk, csupán önközpontú vágy arra, hogy élvezzük a szeretett tárgyat.Tehát hogy valakit szeretünk vagy nem, pusztán attól függ: Kielégíti-e az adott igényeinket vagy sem?''
-
gyulazsolti
senior tag
Persze, hogy a jobboldali amit kaptam. Miért mondanék mást.
A tisztítás többször megvolt, és a Teszt nyomtatás is.Canon MX395 a nyomtató.
Érdekes, mert itt telinek látja.Viszont a nyomtatón a lcd kijelzőn, csak a fekete patront írja.
A színest nem mint eddig.Akkor így?
Nem azt kaptam, amit rendeltem.
Nem vilaxh gyártmány. Ki van radírozva a A Canon felirat.google fordítóval
I did not get what I ordered.
Not a vilaxh make. Canon A is highlighted.Angol csak így megy.
Én nem találtam, csak 2000FT + drágábban. CL-541 XL-t. [link]
Ez meg 4276 FT volt. De lehet így lesz drága.
[ Szerkesztve ]
-
kropi
tag
Biztos az is számít amiről írsz, de a mai tapasztalatom megint azt erősíti meg, hogy az Alinál szigoríthattak. Évek óta azonos névvel fizetek mindig sikeresen. Mióta ez a gondom van a "system error-ral", átmentem a mobilosra mint ahogy tanácsoltátok s ott fizettem. Néhány hsz-szel feljebb felvetettétek, hogy az ékezetes névvel is gond lehet. Eddig nekem nem volt gond. De már az. Mivel amint átírtam a hosszú ékezeteket rövidre már tudtam is fizetni pc-ről. Talán ez az egyik megoldás.
[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
Na megkaptam a refundot, de az eladótól nem érkezett semmi reakció (elfogadás vagy elutasítás), csak pm-ben annyi hogy adjak neki 5 csillagot.
You and the seller did not reach an agreement. The refund amount will be based on the previous solution.Jan. 05 2019
AliExpress Processing the Proposal
Proposal:
Refund US $ 13.33Jan. 05 2019
AliExpress' Judgment
Proposal:
Refund US $ 13.33Január 3-án nyitottam a dispute-ot, szóval az összefoglalóban leírt 5 nap nem telt le, azaz hamarabb lépett az Aliexpress.
Ezek szerint tényleg változhatott valami? -
gyulazsolti
senior tag
Szia!
Már beszélgetünk az eladóval régóta a patronról.Írja, hogy miket csináljak, de azt alapból megcsináltam.
Nem az a gondom, hogy nincs benne tinta, hanem, hogy nem ismeri fel és nem nyomtat.
Disputánal, csak képeket ír, 5MB méretben
Csináltam egy 2 perces videót, mp4, 342MB.
Valahova feltudom tölteni, hogy megnézze?[ Szerkesztve ]
-
bl4ze
veterán
Nem, semmit nem talál.
Csak olyan tracker (parcelmonitor) talál, amin van Caiano.
Nagyon furcsa. Correos SP miért nem látja, ha tényleg övé ??Na, érdekes. Tovább nyomoztam, és a "Euro Business Parcel tracking" keresésre feldobta a GLS eu oldalt, és ott van találat :
Date Time Parcel status GLS Location
08/01/2019 13:34 The parcel data was entered into the GLS IT system; the parcel was not yet handed over to GLS. Spain San Fernando de Henares (Madrid)[ Szerkesztve ]
.:. bl4ze .:.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen