- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz galaxys80 #21492 üzenetére
22€ nem $. És nem, nem kell fizetned áfát. Azt csak akkor kell, ha egy eladótól rendeled (egy csomagban küldi) és 22€ felett vagy (a szállítás is beleszámít) és nem csúszik át a vámon.
[ Szerkesztve ]
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
AtiSnatch
aktív tag
válasz galaxys80 #21497 üzenetére
Vagy ha nem. " If you have not received your items, or you are not satisfied with your items, you can click ’Open Dispute.’ before Purchase Protection deadline or Purchase will be automatically finalized."
Arra vigyázz, 60 nap a vásárlóvédelem. Ha addig nem érkezik meg akkor nyiss dispute-ot.
C35i, 8210, V300, 6280, F480, 5800, N97, ArcS, Z1C, Z3C, XZ, Mate20pro --> X13
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #21497 üzenetére
Ezt mindig kapsz, minden vásárlás után. És jól értelmezed, 1. ha megérkezik akkor leigazolni, hogy megérkezett, ekkor egyidejűleg tudod értékelni a vásárlást, az eladót. Ha ezt megteszed akkor még lesz 15 napod ha felmerülne valami gond disputet-t indítani.
2.Ha nem érkezik meg akkor a a megadott Purchase Protection dátum előtt 1-2 nappal lehet dispute-t indítani a kifizetett pénz visszakapása érdekében, vagy pedig élsz a
3. lehetőséggel megemelteted a vásárlói védelem idejét egy logikus időtartammal, mert hát a szállítási idő az változó lehet ez a felemelés maximum 60 nap lehet, én 15-nél többet nem javaslok.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #21834 üzenetére
11-én a feladási határidőt megemelte az AliExpress akkor 12 nap volt most elméletileg a normál idő ketyeg, valószínűleg neked is a porcessing time 7 nap, a 4. munkanapnál tart mondjuk a 7-ből, időben van. Az ide érkezés nem csak ettől függ és ha már itt van akkor sem biztos, hogy a posta rögtön kiviszi neked.
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #21929 üzenetére
Nem nyomkövetési szám, küldemény azonosító.
A követés csak a kínai logisztikai cég rendszerében és amíg náluk mozog.
Az világos, hogy az üzlet raktárából el kell szállítani az egyik Nemzetközi Postai Kicserélő Központjukba, hogy Magyarországra útba indítsák, ezért ott el kell indulni és meg is kell érkezni oda.
Itt is egyértelmű lesz ez a folyamat, az export-os szövegig.Feladja, be kerül egy postára, onnan továbbítják a NKK-ba, vám kiengedi, szállítóeszközre teszik, elindul és majd valamikor megérkezik a mi NKK-ba, vámosok beengedik, kikerül a posta logisztikára, kiszállítják a te postádra és majd kézbesítik.
Ilyesmire számíts, de az utolsó két bejegyzés az nem igaz, addig érvényes amíg a szállítóeszközre kerülés olvasható, itt a Hong Kongi Hand over to, néha még az sem.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #23983 üzenetére
Ahova bedugod annak a portnak kikapcsoltad az energiatakarékossági üzemmódját? Lehet, hogy csak az a gond, tétlennek érzékeli és energiatakarékos módot aktiválja és ezért veszti el a kapcsolatot.
A leírásban nincs utalás a kompatibilitásra?
Persze lehet hogy hibás.
dobjam egyből rá az 1 csillagot.
Gondolod hogy szándékosan küldött rosszat?
Amit megveszünk a boltokban dolgot senki sem garantálja hogy mindegyik jó. Nem a panaszkönyvbe írunk, hanem kicseréltetjük.
Az esetek 99 %-ában nem az eladó gyártja és nem is mindegyik teszteli az elküldés előtt az eladott terméket, főleg ha úgy van csomagolva, hogy az már azután használtnak tűnik. Akor meg az lenne a probléma.Arról nem is beszélve, hogy az értékelés magára a vásárlási folyamatra, az eladóval való megelégedettségre, a szállításra vonatkozik elsősorban. A termék minősége nem igazán szempont.
vagy ez jöhet még elő
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #23988 üzenetére
Én erre gondoltam
Lehet hogy nálad nincs, de ezen a környéken USB, USB 3 bus kellene lenni elméletben ha van.
És azért meg kellene nézni a hirdetést hogy támogatott-e a MacBook, mert speciális az USB port kezelése.
Egy Windows-os gépen is próbáld ki, ha ott sem működik, akkor hibás és jelzed az eladónak a problémát.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #24646 üzenetére
Nem tudom hogy kitől rendeltél, akkor szerencséd volt, mert az a jellemző hogy a szállítási dátum megjelenésétől -leigényelte a nyomkövetési számot- tényleg 5 napnál több kell hogy látszódjon a nemzetközi nyomkövetési adatbázisba ha fizikailag is a postára került. A kamu nyomik nem számítanak, de a kínai belsős számokra is csak akkor írnak valamit ha tényleg a postai felvevőhelyre kerül előző nap.
Az elmúlt 2 évben én ezt érzékeltem.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #26583 üzenetére
Mert így van beárazva. 1 db 0.65 $. Számolj így. Ezen nincs mit megmagyarázni. Persze lehet kötekedni, hogy csak 3 db-tól vált a szállítási költség a súly miatt kategóriát, de nincs különösebb értelme.
Úgy gondolta az eladó hogy ennyiért és így adja. Az ok: csak.
De szoktunk egyezkedni mert ha azonos fajtából kérsz 2-őt akkor meá nem 0,35$ a szállítási költség, hanem a 0,7 helyett 0,62 és azt kérjük hogy így számolja a két különbözőt is. Ha többet veszel akkor neki is megéri és ad másik árat.
Egyébként ha rákeresel esetleg találsz más áron is és kisebb szállítási költséggel, itt pl. 0,03$ a szállítás és hiába 0,48 az ár végeredményben kevesebbet fizetsz. A 0,65$ helyett 0,51$ 1 db, ha 2 darabot veszel akkor meg $1.28 helyett $1.02[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #26585 üzenetére
Ha egy darabnak a súlya csomagolással együtt 38 g akkor 35 cent a posta költség, kettőnek a a súlya 76 g az már új árkategória mivel meghaladja az 50 g-ot ami 63 cent. A 7 cent meg a nagyobb csomagolás díja, amit máshogy nem tud elszámolni ezért 2 db posta költsége 70 cent. Lehet 2-3 cent pontossággal beárazni a lépésközöket, de azért nálunk is az ugrásközök 20-50-100-250 g ennek megfelelően pakolgatod a mérlegre a darabokat, kalkulálod a csomagolás költségét is amikor egy határt elérsz és így írsz be árat, ez elég időigényes van amelyik eladó nem vacakol ennyit vele. Ráadásul a rendszer csak azonos típusú terméknél teszi ezt lehetővé, ha van neki 10 választási lehetősége ezt 10* kellene megcsinálni.
Ha vevőnek nem is tetszik, de azért kerekíteni szoktuk az árat, ilyen "filléres" tételeknél felfelé.
Ezért lehet azt kérni az eladótól előzetesen, hogy kifizetek 2 db A terméket, de abból az egyik amit elküld B termék legyen és a probléma megoldva, mert a 2 db kedvezményes szállítási díja lesz felszámolva, nem pedig 2* 1 db száll. költség.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #27454 üzenetére
Ez nem igazi nyomkövetési szám, az az igaz hogy ekkor elhagyta Kínát: [In Transit]Dispatch Out From Transit 2018-12-05 13:29:00
Az ide megérkezést nálunk már senki nem írja, mivel egy közönséges küldemény.Az a bejegyzés már nem igaz.
Hány napnál tart a szállítási védelem számlálója? Ha az elfogy akkor már nem valószínű a megérkezés és kérheted vissza a pénzed.[ Szerkesztve ]
-
p87
senior tag
-
pn4hvq
senior tag
válasz galaxys80 #30013 üzenetére
"Vígasztaljon", hogy a fiamnak rendelt Fortnite-os póló több, mint 75 napja úton(?) van, legutoljára május 23-án járt és "ideális" esetben hagyta el San José-t. Igen, mert a távol kelet és Európa között az amerikai földrészen át vezet a legrövidebb út...
Jéé, most nézem, tegnap megérkezett Milánóba[ Szerkesztve ]
-
MittuDomain_
őstag
válasz galaxys80 #30120 üzenetére
Nekem 9 dispute-om van most egyszerre folyamatban.
Van mondjuk eladó, akitől 3 cuccot rendeltem, és termékenként kell indítani, de akkor is k sok, valami vagy náluk, vagy a magyar postánál nem kóser, mert rég volt ennyi elúszásom rendelés időben...Si tacuisses, philosophus mansisses.
-
Topikgazda
válasz galaxys80 #34546 üzenetére
Nem a megfelelő előzményt néztem meg elnézést. Pontosítom a mondatot, mert erre gondoltam, de az előzmény végig a PPP-s téma volt és ezért fogalmaztam úgy.
Választottad az AliExpress standard shipping módú szállítást, ehhez kaptál egy RO999999999EE formátumú észt postai azonosítót, ez Magyarország esetén vagy egy Pick-Pack Ponton végződik vagy a Sprinter házhoz szállítja 98%-ban. A fennmaradt 2 % akár igazi észt postai szám lehet és azt a posta kézbesíti. Ha nem ilyen forma a postai nyomkövetési szám akkor azokra nem érvényes ez.
[ Szerkesztve ]
-
UzziVp
tag
-
ecaddsell
aktív tag
válasz galaxys80 #39720 üzenetére
Nekem van olyan holland postás csomagom ami május 11.-én hagyta el kínát...
Most jól megszívtam ezzel az Ali std. shipppingel (ezekből lettek a holland postások).
Miközben kb. május közepén e-bay-en vett speedpackes (EE, ES kezdetű) csomagokat már rég kézhez vettem.
A kínai posta is valamelyest be van dugulva, de nem tudom az Ali miért a holland postát tolja amikor az meg totál be van állva.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!