Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    Csütörtökön este vettem egy telefon burkolatot, majd péntek reggel az az üzenet fogadott az eladótól, hogy bocsi megyünk ünnepelni, a terméket feb. 15-20 között fogjuk postázni. Ha nem elfogadható számodra, akkor töröljük a rendelést. (Ki is tolta a processing time-ot 30 napra)
    Mondom ez így nem f@sza, kértem a rendelés törlését és kerestem másik eladót. Megegyeztem vele, hogy ha pénteken megrendelem, akkor szombaton elpostázza. Majdnem meg is vettem tőle, erre délben az eredeti eladó elutasította a order cancel request-et, és írta, hogy mégis el tudja aznap küldeni. Gondoltam ez most jól be akar etetni és tuti nem küldi február közepe előtt. Írtam neki, hogy amennyiben nem kapok a rendeléshez valós TN-t, akkor már nyitom is a dispute-ot. Szerencsére jól végződött, kaptam is egy svéd postás TN-t, ami úgy tűnik működni is fog.

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák