Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Maffia91

    aktív tag

    Sziasztok!

    Rendeltem Aliról egy óra tartó díszdobozt, de sajnos túl keskeny az óráim szíjának. Írtam az eladónak, aki mondta, hogy küldjem vissza a terméket és ő utalja majd vissza a terméket. Viszont mindezt én a termék eladási menüpontnál tettem, nem nyitottam Open Dispute-ot.

    A következők lennének a kérdéseim:
    - A termék levélként érkezett, így akkor én is fel tudom adni levélként?
    - Az eladó tracking számot kér majd a termékhez, ez nekem kb. mennyibe fog fájni?
    - Illetve, ahhoz, hogy a termék vételárát ténylegesen visszakapjam írnom kell az Alinak vagy milyen menüpontba kell lépjek, hogy tutira visszautalja a pénzt?
    - És összességében menniybe fájna ez nekem?

    Erről a termékről lenne szó:
    [link]

    Köszönöm a segítségeteket!

    Zoli

    Ui.: Hogyha van tapasztalatotok, illetve jótanácsotok a visszaküldéssel kapcsolatban, akkor azok nagyon szívesen fogadom, mert én még sosem adtam fel terméket külföldre!

    Honor Magic 5 Pro, Huawei P30, Xiaomi MI A1, OnePlus One

Új hozzászólás Aktív témák