Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kirkri

    addikt

    válasz WOT-H-A-C #5002 üzenetére

    Itt nem arról van szó, hogy mennyit spóroltam vele, mert az árkülönbség elenyésző.
    Ráadásul, ahogy írtam egyik csomag sem sürgős. Ami nem igazán tetszik az az, hogy most már szállítási módra is szűrnöm kell az ajánlatokat.

    Én személy szerint eddig az eladó értékelési százalékára, az értékelések számára, illetve arra szelektáltam, hogy X ezer termék között abból amit én keresek adott-e el, vagy sem. Ezek mellé most még egy szempont bejött. Nem azt mondom, hogy ezek eget verő problémák, és szar az Aliexpress, csak nekem személy szerint nem tetszik az irány. (Igazából ez csak az én egyéni problémám, ettől még az Ali a világ legjobban növekedő online piactere)
    Persze attól még mindig jobb, hogy választhatsz olcsóbban ilyen egyértelműen kamu szállítási módot, mintha a rendelésnél China Post szerepel, aztán a TN alapján látszik, hogy valójában Yanwen, vagy más, nem-regisztrált küldemény van úton. Úgy tudom az Ali jutaléka sokkal kevesebb, mint az eBay jutaléka, szerintem az fedezi a regisztrált küldemény felárát az eladó számára, akkor az Ali követelje meg tőlük a valós TN-t. (Ahogy valójában meg is követeli, mert ha az eladó nem tudja egy reklamáció alapján TN-el bizonyítani, hogy a csomagot átvetted, akkor szó nélkül visszakapod a pénzed) Egy rizikó azért van ezekkel a kamu TN-ekkel. Már "várom" hogy mikor készülnek olyan scriptek, amik nem csak olyan fals infókat dobnak, hogy a feladást követő napon már Ferihegyen van a csomag, hanem olyat, hogy egy hét múlva van Magyarországon a csomag, amelyet a vevő át is vett az X-Y postán. Akkor hogy fogod bizonyítani, hogy ez nem igaz? Az Ali ügyfélszolgálat nem fog nyomozni, hogy létezik-e Kukutyin 1-es számú posta, vagy sem, illetve ott aláírta-e a vevő az átvételi elismervényt, ő csak azt fogja mondani, hogy a kézbesítés megtörtént. Persze több ilyen reklamáció után biztosan lépnének, de ennek elejét lehetne venni azzal, hogy minden eladó köteles valós TN-t megadni, ahogy azt a szabályok egyébként most is megkövetelik.

    Ahogy írtam, engem ez a TN dolog csábított át az eBay-ről, a rendeléseim már szinte teljesen Ali irányban tolódtak el, pedig van más is ami nem tetszik, például az Ali ügyfélszolgálat egy nagy rakás kaki. Az hogy hetekig tart amíg döntést hoznak, illetve ez a chat formátumú Customer Service, ahol megérteted a kis kínaival, hogy mi a problémád, majd megígéri, hogy utánajár és ezután keresni fognak majd, de valójában a kutya nem keres többé, az a vicc kategória. (Mivel nincs róla levelezés, így még rájuk sem tudsz írni, hogy hol tart az ügyed. Ugyan a chat beszélgetés lementhető, de utána ismét magyaráznod kell egy másik ügyfélszolgálatosnak, hogy az előzővel miben maradtatok)

    Tudom, erre a válasz, hogy nem kötelező itt vásárolni, de a fórumok lényege, hogy az emberek megosztják a véleményüket, amit én most megtettem. :) És mindettől függetlenül továbbra is fogok az Alin vásárolni, amíg jobban járok, mintha máshol venném meg a termékeket.

    [ Szerkesztve ]

    21 éve a Prohardveren! ™

Új hozzászólás Aktív témák