Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dave946

    tag

    válasz V/ #43698 üzenetére

    Rendszer válasz érkezett.
    The tracking information shows that it delivered to your address. Please track it in the logistics official website or contact shipping company servicer to get more information. If you did not received, please provide document to prove lost. If you have received the goods but not in good condition/ shortage, please go to 'Dispute Detail' -- Check 'Dispute Reason-- Click 'Update Reason' to update your reason for filing a dispute.

    Jó most én értem hogy az ő tracking információjuk azt mutatja hogy delivered. De nincs kezembem a termék mégsem. Se postai értesítő, se hozzám, sem anyum boltjába nem volt postás. Ismerjük őket, eddig mindig ide ért hibátlanul .Ergó nem hiszik el hogy postai szállító nem járt nálam. Mivel tudnám én ezt bizonyítani hogy nem jött meg?
    Holnap beszélel még postával annyit tudok.

    [ Szerkesztve ]

    SOD

Új hozzászólás Aktív témák