Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ell86

    újonc

    Rendeltem overallt a kislányomnak, ami 1 hónap alatt szépen meg is jött.
    Csak 3 dolog nem stimmelt :D
    1. nagyobb méretet küldtek (még ez nem is akkora gáz, majd belenő :P )
    2. a nadrágon a minta egy sima cicafej volt a hello kitty helyett
    3. hibás volt a festése.

    Partial refunddal kaptam vissza kb 66 %ot az árból.
    (Nyugi nem panaszkodni jöttem emiatt :D )

    2 csillagot adtam nekik.....erre ma már a 2. levelet kapom h változtassam meg a visszajelzést. Kissé felháborít. Utánanéztem, más is járt ugyanígy, mint én.(hibás naciminta, rossz festés)

    Tegyük fel megváltoztatom a feedbacket h én jobban járjak (mert ugyebár ajándékot vagy árengedményt ígért a következő vásárlásnál a menedzser bácsi), de ezzel meg ~átverem~ az esetleges vásárlókat, mert azt hiszi h milyen szuper terméket fog kapni....legközelebb meg én szívok ilyen miatt....

    Ezek után (meg a full refundos no feedback után) megbízható egyáltalán a feedback? Hagyatkozhatunk még erre?
    Kíváncsi vagyok ki mit gondol...

    Ja és bár hozzászólni keveset szoktam, de én "szívesen" olvasom kivel milyen csalást történt/mit hallott. hátha én nem járok úgy

Új hozzászólás Aktív témák