Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #95 üzenetére

    tehát ez mérhetően, forintosítva, konkrétan milliók

    És a kiesett milliók pótlására azt az ésszerű megoldást találtátok ki, hogy egyoldalúan módosítottátok a felhasználói szerződést, kizsaroljátok a felhasználókból, hogy kikapcsolják a reklámszűrést azzal, hogy büntetitek őket, ezáltal olyan szempárokért fizettetitek ki a hiányzó milliókat a reklámozó cégekkel, akik

    1. nem hogy venni nem akarnak a reklámozott termékből
    2. még csak nem is az, hogy nem akarnak rákattintani az adott reklámokra
    3. hanem látni sem akarják a reklámokat - és most már fel is vannak bosszantva :)

    Szóval a megoldásotok röviden:
    - fizessék ki a reklámozó cégek a SEMMIÉRT (!!!) a "kiesett" milliókat
    - aki meg nem viseli el a reklámokat, az bosszankodjon a reklámokon VAGY az idegesítő macskán VAGY járuljon hozzá a lapcsalád sírkövéhez

    ...csak azért, hogy elodázzátok néhány hónappal az elkerülhetetlent?

    Mi nem világos azon, hogy megváltoztak a körülmények és meg kell változtatni a nyilvánvalóan működésképtelen üzletpolitikát - a kéregetés és fenyegetés helyett, a fennmaradás érdekében?

    Vagy ha ennyire belefásultatok, akkor el is lehet adni az egészet, majd megveszi valaki akinek több üzleti érzéke van hozzá... :U

    [ Szerkesztve ]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Rhino666 #416 üzenetére

    De hogy ne csak a hibákra világítsak rá, hanem konstruktív is legyek, leírom a megoldást:

    - Patreont kell indítani kitűzött célokkal, integrációval és valódi privilégiumokkal, ami motiválná is a felhasználókat, mert a jelenlegi prémium előfizetés legértékesebb funkciója elérhető ingyenesen (adblocker segítségével) :B
    - megjelenítések helyett átkattintások után elszámolni a reklámozó cégekkel, így nekik csak a tényleges konverzió után kell fizetniük, a blokkoló felhasználókról meg le lehetne szállni (és itt nagy naívan feltételezem, hogy a vázolt felállásban nem akarnátok kizsarolni, hogy márpedig igenis kattintgasson mindenki a reklámokra, különben csőd vagy bosszantó macska lesz, bár ez semmivel sem abszurdabb a jelenlegi helyzetnél :U )
    - hírlevéllel lehet nézettséget növelni és reklámbevételhez is jutni egyszerre ;)

    Szívesen.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    (#419) lezso6:

    Én leírtam a problémákat, attól, hogy struccpolitikát folytattok, vagy viccet csináltok belőle, még nem fognak eltűnni. A hozzáállásból az látszik, hogy el sem gondolkodtatok rajta.

    (#420) lezso6:

    A 444.hu nem egy közösség, csak egy semmiből összetákolt szennyoldal és nem is ajánlanak valódi rewardokat, ami motiválná az olvasói támogatást.

    Ha mondjuk egy percre is elgondolkodtál volna azon amit írtam, akkor talán nem a mémet látnád az átkattintásos dologban, ha nem a megoldást. Mivel a reklámblokkolót használóknak esze ágában sincs rákattintgatni azokra a reklámokra, amiket látni sem akarnak, így a növekető arányuk ellenére az átkattintások száma konstans. Tehát ha átkattintásonként mérnétek a reklámok díját, akkor ugyanannyi volna a bevétel, mint amikor fele ekkora mértékben sem blokkolták azokat. Nem olyan bonyolult a képlet.

    Nem spam-ről beszéltem, hanem hírlevélről, amiben lehetne szponzorált tartalom. Mint ahogy az oldalon is van. Vagy maga az oldal is egy spam ezek szerint? :F

    (#427) Viktor0610:

    Lehet közösséget építeni meg közösséget bomlasztani. A közösség bomlasztásával annyit érnének el, hogy hosszú távon egyre kisebb volna a nézettsége az oldalnak, ami gyanítom hogy jobban fáj, mintha a reklámblokkolók aránya nőne. És a blokkolókat bosszantani/kizárni/explicit elküldeni a kurv@ @nyjukba... Hát nem építi a közösséget.

    Mégegyszer, a valódi probléma:

    1. Ragaszkodtok egy nyilvánvalóan nem működő, elöregedett üzleti modellhez, ami csődbe vezet
    2. A felhasználókat hibáztatjátok, amivel a 19 év alatt felépített közösséget bomlasztjátok
    3. Meg sem hallgatjátok a konstruktív kritikát, vagyis tudomást sem vesztek a problémáról

    És lassan én sem értem hogy minek tépem itt a számat feleslegesen. Nálam annyit értetek el, hogy annak ellenére, hogy eddig gondolkodás nélkül bármi problémával a pH! fórumra léptem be, most minden egyes alkalommal kicsit szívom a fogam, hogy "biztos olyan helyre akarok menni, ahol szó nélkül, egyoldalúan változtattak a felhasználói szerződésen (amit nyilvánvalóan minden egyes belépéskor végigolvas az ember :U ), megkértek rá hogy kapcsoljam ki a reklámblokkolót, majd bosszantással is próbáltak rávenni és amikor kifejeztem az aggályaimat, inkább elküldtek a f@szba ahelyett, hogy megköszönték volna a konstruktív kritikát". És nem hiszem, hogy egyedül volnék. :(

    Ha még mindig nem érzitek, mennyire abszurd az egész helyzet, szemléltetem egy mindennapos példával:

    - bemegy Józsi a kocsmába, ahol egy elavult üzleti modell működik
    - megkéri a csapos, hogy fogyasszon több sört, különben csődbe megy a kocsma
    - ha nem fogyaszt több sört, az arcába tol egy táblát, hogy fogyasszon több sört
    - ha még mindig nem fogyaszt több sört, felhívja a figyelmét, hogy az első belépéskor elfogadta a kihelyezett szerződést, amibe múlt héten zsírkrétával beleírták, hogy ha nem fogyaszt több sört, akkor nem lehet ott és nem beszélgethet a barátaival
    - ha kritizálni merné ezt az abszurd rendszert, akkor egész egyszerűen elzavarná a pultos

    Én nem látom, hogy ilyen hozzáállással hogy lehet visszafordítani a hanyatlást.

    A gyökerénél kellene kezelni a problémát, és a jelenlegi probléma gyökerét nem a felhasználókban kell keresni, hanem a működésképtelenné vált üzleti modellben.

    Adapt or die.

    [ Szerkesztve ]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz CptAdamica #485 üzenetére

    Lehet, hogy meg van az oka annak, hogy az OTP nem csődölt be 20 év működés után.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Cucuska2 #487 üzenetére

    Azok a vállalkozások, amik nem követik a piacot, hanem egy pontnál leragadva nosztalgiáznak, azok csődbe mennek. Akár banki, akár online tartalmi szolgáltatást nyújtanak.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #490 üzenetére

    Hálás vagyok, hogy elolvastad és vetted a fáradtságot hogy érdemben reagálj rá, erre valahogy nem számítottam.

    Viszont! Ha konverzióban mérik a reklámokat, akkor annak az alapja feltételezem a átkattintás/megjelenítés arány, nem? Ha igen, és a reklámblokkolót használók egyik napról a másikra kikapcsonák a blokkolást, de ugyanúgy nem kattintanának semmire, mint eddig, akkor nem éppen hogy rontanák ezt az arányt? :F Tfh. 20%-os átkattintás helyett most már csak 10% volna, mivel kétszer annyi emberből ugyanannyi kattintott. Így nem ugyanazt a bevételt produkálná, ami még mindig ugyanúgy kevés?

    Hát, én sem a kövek alatt gubbasztottam az elmúlt 10 évben és végignéztem, ahogy a YouTube gazdaggá tett néhány videóst, aztán szép lassan átvándorolt mindenki Twitch-re, mert a reklámból származó bevételek durván visszaestek, az előfizetés alapú tartalomszolgáltatás vette át a szerepét. És ez az egész internetre igaz, ahogy én látom.

    Nem az a közösség bomlasztása, hogy megkéritek a felhasználót, hogy ne blokkoljon, de még csak nem is az, hogy blokkerrel jelenleg nem működik az oldal (ami ugye nem a ti hibátok), hanem az, hogy belesinyítjátok a felhasználói szerződésbe, nyaggató macskát dobáltok és a bosszús panaszos ügyfelet úgy kezelitek, hogy el lehet húzni ha nem tetszik.

    Nyilván nem olyan egyszerű a megoldás, ahogy vázoltam, mert rengeteg mindenbe nem látok bele, kockázastos vállalkozás, DE. Ha van választási lehetőség a biztos halál és a bizonytalanság között, akkor nem logikus az utóbbit választani? :F

    Nem kell az adblockeres témába tekerni erőforrást, éppen ez a lényeg. Aki blokkol, blokkolni fog és semmiképp nem átkattintani! Olyan megoldást kell találni, amivel függetleníteni lehet a bevételt a reklámblokkolóktól, mert a reklámblokkolás egész addig (egyre növekvő) jelenség lesz, amíg létezni fognak reklámok.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #507 üzenetére

    Ebből én azt látom, hogy nem vagytok biztosak benne, csak sejtitek, hogy nektek jó volna, ha kevesebben blokkolnának. Csak aztán nehogy az legyen a végeredmény, hogy minden blokkoló beadja a derekát, lekapcsolják az adblockert és még kevesebb lesz a bevétel, mert a konverziós arányt rontja a sok meddő megjenelítés... :DDD

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #510 üzenetére

    Tehát azt állítod, hogy a konverzió abszolút mértéke alapján fizetnek a kampányért, nem számít a megjelenítési arány.

    Azt is állítod, hogy ha kikapcsolnák a felhasználók az adblockert, de nem kattintanak a reklámokra, akkor kétszer annyi volna a bevétel a reklámkampányokból.

    Csak én érzem itt az ellentmondást? :)

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #512 üzenetére

    Abból indultam ki, hogy nem hazudsz vagy hülyeséget beszélsz, ezért nem azt írtam, hogy "ez így egy nagy baromság". Abból indultam ki, hogy valószínűleg rosszul értelmezem amit írsz, mert számomra ez így ellentmondás.

    Mondjuk nálam ott kezdődik az egész kétely, hogy feltételezem, hogy aki szándékosan veszi a fáradtságot hogy tudatosan blokkolja a reklámokat, az nem ér pénzt a reklámozó fél számára. Tehát ha már ennyire hiperszuper-összetett agyonbonyolított, MI-val csipkézett sémák alapján mérik a reklámkampányok hatékonyságát, akkor hogy lehet olyan könnyen átb@szarintani őket a palánkon, hogy tfh. 1.000.000 potenciális megjelenítés mellé toltok még 1.000.000 meddő megjelenítést (adblockert egyik napról a másikra kikapcsoló felhasználók) és hirtelen megduplázódik a bevétel..?! :F

    Na mindegy, tudjuk be ezt annak, hogy nem értek hozzá.

    [ Szerkesztve ]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #514 üzenetére

    Szóval kb. a felhasználók 50%-a használ adblockert, akiknek a 80%-a potenciális konverzió volna?

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #516 üzenetére

    Próbálom megérteni a felhasználók megcímzett 40%-át. Miért tesz fel adblockert valaki, ha nem reklámellenes? Azt azért kizárnám, hogy "az unoka rakta fel nekik", elvégre egy IT szakmai oldalt böngésznek.

    Ennyire könnyen manipulálhatóak volnának az emberek?

    - bekapcsolom a reklámblokkolót, mert nem vagyok kíváncsi a reklámokra
    - légyszi kapcsold ki, hogy több legyen a bevételünk
    - oké, kikapcsoltam... jé, egy alzamanó *klikk* megnézem mit árulnak az alzán

    :F

    És mi a különbség aközött az 50% között, aki nem használ adblockert és aközött a 40% között, aki "nem tudja, hogy miért használja"?

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #520 üzenetére

    Vagyis egy IT lapcsalád látogatóinak 40%-a nincs olyan technikai szinten, hogy tudja hogy egyáltalán van fent adblockere, vagy ha tudja, akkor nem tudja hogy hol kell kikakpcsolni, vagy ha azt is tudja hogy hol kell kikapcsolni, akkor nem fogja fel, hogy azért félig üres a pH!, mert nem jelennek meg a reklámok?

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz Parci #526 üzenetére

    Körbejártuk, a lapcsalád felhasználói bázisa:

    - 50% "manipulálható" - szereti a reklámokat, az ő jelenlétük természetes
    - 40% "debil" - nem tudja, hogy van fent adblockere, őket meg kell váltani
    - 10% "hardcore" - kiveszi a szátokból az ételt, húzzon innen más oldalra

    :DDD

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz CptAdamica #534 üzenetére

    Más üzleti modell. ;]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz DS39 #537 üzenetére

    Én is ezt hittem, de fentebb Parci kijavított, hogy nem ilyenek az arányok.

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

  • Rhino666

    őstag

    válasz -Skylake- #554 üzenetére

    Nekem valamiért úgy tűnik, mintha a vezetés úgy gondolná, hogy csakis ők szolgáltatnak a felhasználók számára tartalmat, a felhasználó meg csak fogyaszt. Pedig a felhasználók sokkal nagyobb mennyiségű (és néha értékesebb) tartalmat generálnak, ami nagyobb látogatottságot eredményez. Vagyis több értelemben is a felhasználók tartják fenn az oldalakat. És van hogy ezért cserébe annyit kapnak, hogy "kapcsold ki a reklámblokkolót, vagy húzz a francba". :(

    [ Szerkesztve ]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

Új hozzászólás Aktív témák