- Yettel topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- MIUI / HyperOS topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
HÁZIGAZDA
válasz Rhino666 #502 üzenetére
hát, pedig ez a jellemző, reagálni szoktunk. lehet, hogy ha valaki belénkszáll ezerrel, akkor sommásan, de van kommunikáció, mindig is volt.
a konverzió mérése sokkal komplikáltabb ennél a két nagyon alap mutatónál (megjelenés és átkattintás). nem akarok ebbe nagyon belemenni, bizonyos szint fölött nem is tudok, de ma már annyira okosak ezek a rendszerek, hogy "követik" a felhasználót (könyörgöm, senki se a KGB-re asszociáljon, se a kínai államra) és azt mérik, hogy mennyire és hol érdeklődött még, végül vásárolt-e (igen, ha aztán az Auchanban veszi meg a lábával, azt nem méri) stb. sokkal szofisztikáltabban megy ez már jóideje (sztem lassan tíz éve), mint hogy "átkattintás alapon fizetünk" vagy ilyesmi.
egészen biztosak vagyunk benne, hogy ha csak az blokkolna, aki tiszta erőből, mindenképpen és ellentmondást nem tűrve blokkolni akar, akkor 50% helyett inkább 1-2-5% hiányozna, az is csak azért, mert IT oldalként itt felülreprezentált ez az arány. viszont ma már annyira kényelmes és egyszerű egy adblockert bekapcsolni, sőt, néha már a böngésző csinálja (ez is nagy téma: a google-nek ez kényelmes, érdekes módon a saját adwords reklámjait nem szűri a chrome, tereli át a népet a youtube-ra, üti a nagy médiát és helyette összeszedi az elérést ötezer pistike-blogból stb.), hogy ez a végeredmény.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
Kivételek hozzáadása a reklámblokkolókban
Ha nem szeretnéd oldalainkon a reklámokat kiszűrni, akkor a reklámblokkolódban így tudod hozzáadni a nem blokkolt oldalak listájához az oldalainkat.
- Milyen NAS-t vegyek?
- Politika
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- ASUS routerek
- Yettel topik
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- LEGO klub
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen légtisztítót vegyek?
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...