Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Parci

    HÁZIGAZDA

    válasz Rhino666 #502 üzenetére

    hát, pedig ez a jellemző, reagálni szoktunk. lehet, hogy ha valaki belénkszáll ezerrel, akkor sommásan, de van kommunikáció, mindig is volt.

    a konverzió mérése sokkal komplikáltabb ennél a két nagyon alap mutatónál (megjelenés és átkattintás). nem akarok ebbe nagyon belemenni, bizonyos szint fölött nem is tudok, de ma már annyira okosak ezek a rendszerek, hogy "követik" a felhasználót (könyörgöm, senki se a KGB-re asszociáljon, se a kínai államra) és azt mérik, hogy mennyire és hol érdeklődött még, végül vásárolt-e (igen, ha aztán az Auchanban veszi meg a lábával, azt nem méri) stb. sokkal szofisztikáltabban megy ez már jóideje (sztem lassan tíz éve), mint hogy "átkattintás alapon fizetünk" vagy ilyesmi.

    egészen biztosak vagyunk benne, hogy ha csak az blokkolna, aki tiszta erőből, mindenképpen és ellentmondást nem tűrve blokkolni akar, akkor 50% helyett inkább 1-2-5% hiányozna, az is csak azért, mert IT oldalként itt felülreprezentált ez az arány. viszont ma már annyira kényelmes és egyszerű egy adblockert bekapcsolni, sőt, néha már a böngésző csinálja (ez is nagy téma: a google-nek ez kényelmes, érdekes módon a saját adwords reklámjait nem szűri a chrome, tereli át a népet a youtube-ra, üti a nagy médiát és helyette összeszedi az elérést ötezer pistike-blogból stb.), hogy ez a végeredmény.

    dicranum scoparium + genista pilosa = :)

Új hozzászólás Aktív témák