- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rhino666
őstag
(#419) lezso6:
Én leírtam a problémákat, attól, hogy struccpolitikát folytattok, vagy viccet csináltok belőle, még nem fognak eltűnni. A hozzáállásból az látszik, hogy el sem gondolkodtatok rajta.
(#420) lezso6:
A 444.hu nem egy közösség, csak egy semmiből összetákolt szennyoldal és nem is ajánlanak valódi rewardokat, ami motiválná az olvasói támogatást.
Ha mondjuk egy percre is elgondolkodtál volna azon amit írtam, akkor talán nem a mémet látnád az átkattintásos dologban, ha nem a megoldást. Mivel a reklámblokkolót használóknak esze ágában sincs rákattintgatni azokra a reklámokra, amiket látni sem akarnak, így a növekető arányuk ellenére az átkattintások száma konstans. Tehát ha átkattintásonként mérnétek a reklámok díját, akkor ugyanannyi volna a bevétel, mint amikor fele ekkora mértékben sem blokkolták azokat. Nem olyan bonyolult a képlet.
Nem spam-ről beszéltem, hanem hírlevélről, amiben lehetne szponzorált tartalom. Mint ahogy az oldalon is van. Vagy maga az oldal is egy spam ezek szerint?
(#427) Viktor0610:
Lehet közösséget építeni meg közösséget bomlasztani. A közösség bomlasztásával annyit érnének el, hogy hosszú távon egyre kisebb volna a nézettsége az oldalnak, ami gyanítom hogy jobban fáj, mintha a reklámblokkolók aránya nőne. És a blokkolókat bosszantani/kizárni/explicit elküldeni a kurv@ @nyjukba... Hát nem építi a közösséget.
Mégegyszer, a valódi probléma:
1. Ragaszkodtok egy nyilvánvalóan nem működő, elöregedett üzleti modellhez, ami csődbe vezet
2. A felhasználókat hibáztatjátok, amivel a 19 év alatt felépített közösséget bomlasztjátok
3. Meg sem hallgatjátok a konstruktív kritikát, vagyis tudomást sem vesztek a problémárólÉs lassan én sem értem hogy minek tépem itt a számat feleslegesen. Nálam annyit értetek el, hogy annak ellenére, hogy eddig gondolkodás nélkül bármi problémával a pH! fórumra léptem be, most minden egyes alkalommal kicsit szívom a fogam, hogy "biztos olyan helyre akarok menni, ahol szó nélkül, egyoldalúan változtattak a felhasználói szerződésen (amit nyilvánvalóan minden egyes belépéskor végigolvas az ember ), megkértek rá hogy kapcsoljam ki a reklámblokkolót, majd bosszantással is próbáltak rávenni és amikor kifejeztem az aggályaimat, inkább elküldtek a f@szba ahelyett, hogy megköszönték volna a konstruktív kritikát". És nem hiszem, hogy egyedül volnék.
Ha még mindig nem érzitek, mennyire abszurd az egész helyzet, szemléltetem egy mindennapos példával:
- bemegy Józsi a kocsmába, ahol egy elavult üzleti modell működik
- megkéri a csapos, hogy fogyasszon több sört, különben csődbe megy a kocsma
- ha nem fogyaszt több sört, az arcába tol egy táblát, hogy fogyasszon több sört
- ha még mindig nem fogyaszt több sört, felhívja a figyelmét, hogy az első belépéskor elfogadta a kihelyezett szerződést, amibe múlt héten zsírkrétával beleírták, hogy ha nem fogyaszt több sört, akkor nem lehet ott és nem beszélgethet a barátaival
- ha kritizálni merné ezt az abszurd rendszert, akkor egész egyszerűen elzavarná a pultosÉn nem látom, hogy ilyen hozzáállással hogy lehet visszafordítani a hanyatlást.
A gyökerénél kellene kezelni a problémát, és a jelenlegi probléma gyökerét nem a felhasználókban kell keresni, hanem a működésképtelenné vált üzleti modellben.
Adapt or die.
[ Szerkesztve ]
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
Új hozzászólás Aktív témák
Kivételek hozzáadása a reklámblokkolókban
Ha nem szeretnéd oldalainkon a reklámokat kiszűrni, akkor a reklámblokkolódban így tudod hozzáadni a nem blokkolt oldalak listájához az oldalainkat.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Horgász topik
- Dell notebook topic
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Vicces képek
- Xbox tulajok OFF topicja
- Politika
- További aktív témák...