Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rhino666

    őstag

    (#419) lezso6:

    Én leírtam a problémákat, attól, hogy struccpolitikát folytattok, vagy viccet csináltok belőle, még nem fognak eltűnni. A hozzáállásból az látszik, hogy el sem gondolkodtatok rajta.

    (#420) lezso6:

    A 444.hu nem egy közösség, csak egy semmiből összetákolt szennyoldal és nem is ajánlanak valódi rewardokat, ami motiválná az olvasói támogatást.

    Ha mondjuk egy percre is elgondolkodtál volna azon amit írtam, akkor talán nem a mémet látnád az átkattintásos dologban, ha nem a megoldást. Mivel a reklámblokkolót használóknak esze ágában sincs rákattintgatni azokra a reklámokra, amiket látni sem akarnak, így a növekető arányuk ellenére az átkattintások száma konstans. Tehát ha átkattintásonként mérnétek a reklámok díját, akkor ugyanannyi volna a bevétel, mint amikor fele ekkora mértékben sem blokkolták azokat. Nem olyan bonyolult a képlet.

    Nem spam-ről beszéltem, hanem hírlevélről, amiben lehetne szponzorált tartalom. Mint ahogy az oldalon is van. Vagy maga az oldal is egy spam ezek szerint? :F

    (#427) Viktor0610:

    Lehet közösséget építeni meg közösséget bomlasztani. A közösség bomlasztásával annyit érnének el, hogy hosszú távon egyre kisebb volna a nézettsége az oldalnak, ami gyanítom hogy jobban fáj, mintha a reklámblokkolók aránya nőne. És a blokkolókat bosszantani/kizárni/explicit elküldeni a kurv@ @nyjukba... Hát nem építi a közösséget.

    Mégegyszer, a valódi probléma:

    1. Ragaszkodtok egy nyilvánvalóan nem működő, elöregedett üzleti modellhez, ami csődbe vezet
    2. A felhasználókat hibáztatjátok, amivel a 19 év alatt felépített közösséget bomlasztjátok
    3. Meg sem hallgatjátok a konstruktív kritikát, vagyis tudomást sem vesztek a problémáról

    És lassan én sem értem hogy minek tépem itt a számat feleslegesen. Nálam annyit értetek el, hogy annak ellenére, hogy eddig gondolkodás nélkül bármi problémával a pH! fórumra léptem be, most minden egyes alkalommal kicsit szívom a fogam, hogy "biztos olyan helyre akarok menni, ahol szó nélkül, egyoldalúan változtattak a felhasználói szerződésen (amit nyilvánvalóan minden egyes belépéskor végigolvas az ember :U ), megkértek rá hogy kapcsoljam ki a reklámblokkolót, majd bosszantással is próbáltak rávenni és amikor kifejeztem az aggályaimat, inkább elküldtek a f@szba ahelyett, hogy megköszönték volna a konstruktív kritikát". És nem hiszem, hogy egyedül volnék. :(

    Ha még mindig nem érzitek, mennyire abszurd az egész helyzet, szemléltetem egy mindennapos példával:

    - bemegy Józsi a kocsmába, ahol egy elavult üzleti modell működik
    - megkéri a csapos, hogy fogyasszon több sört, különben csődbe megy a kocsma
    - ha nem fogyaszt több sört, az arcába tol egy táblát, hogy fogyasszon több sört
    - ha még mindig nem fogyaszt több sört, felhívja a figyelmét, hogy az első belépéskor elfogadta a kihelyezett szerződést, amibe múlt héten zsírkrétával beleírták, hogy ha nem fogyaszt több sört, akkor nem lehet ott és nem beszélgethet a barátaival
    - ha kritizálni merné ezt az abszurd rendszert, akkor egész egyszerűen elzavarná a pultos

    Én nem látom, hogy ilyen hozzáállással hogy lehet visszafordítani a hanyatlást.

    A gyökerénél kellene kezelni a problémát, és a jelenlegi probléma gyökerét nem a felhasználókban kell keresni, hanem a működésképtelenné vált üzleti modellben.

    Adapt or die.

    [ Szerkesztve ]

    Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

Új hozzászólás Aktív témák